Отдавна се съмнявам ,че оборотите на двигателя на Бравото са малко по-високи на празен ход.На снимката петлето не опира във този винт който в мануала пише да не се развива или навива.Въпроса ми е възможно ли е да се смъкнат оборотите от стъпковия мотор?Вътре в него нещо може ли да се навива или развива?Сега държи обороти около 1000 ,а трябва да са 850.Газови уредби няма.Дали пък не е от датчика за температурата и инфото което подава на компа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високи обороти на празен ход Браво 1,4 12V.
Collapse
X
-
Стъпковия мотор може да пръснеш леко с ВД-40 на буталцето и да го раздвижиш. Лесно се сваля, но аз се отказах да го разглабям. Има над 10 пластмасови щифта на кутийката, които е почти мисия невъзможна да не се изпочупят при отварянето. Но доколкото си спомням дори и с изпочупени щифтове на кутийката тя все пак май може да се държи затворена от болтовете които захващат самото моторче.П.С. И много не вярвай на стрелката на оборотите като е загрял мотора. Като бях един път на диагностика е така около 1000об беше стрелката а на тестера си показваше 850-860. Понякой път с почукване по таблото се оправяFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Там пише да не се развива или завива защото е настроен съгласно компютъра. Ако оначе някой е барал там ... А оборотите стабилни ли са? Колебае ли се или си ги държи безпроблемно? Може да напръскаш буталцето, но ако оборотите са стабилни надали проблемът е в него. Опитай на празен ход да избуташ петлето - да отнемеш газ, вместо да подаваш, за да провериш има ли ход, който буталцето не може да прибере само.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Там пише да не се развива или завива защото е настроен съгласно компютъра. Ако оначе някой е барал там ... А оборотите стабилни ли са? Колебае ли се или си ги държи безпроблемно? Може да напръскаш буталцето, но ако оборотите са стабилни надали проблемът е в него. Опитай на празен ход да избуташ петлето - да отнемеш газ, вместо да подаваш, за да провериш има ли ход, който буталцето не може да прибере само.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38391В темата по горе от линка се обсъжда къде трябва да е стрелката на въпросния двигател.Понеже сега Бравото не е при мен и не мога да меря съпротивлението на датчика възможно ли е оборотите да са малко по-високи от неизправен термостат?Май да а ?Ще поставя картон пред радиатора и ще опитам да покача температурата до достигане стрелката до средата за давидя как ще бъдат оборотите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38391В темата по горе от линка се обсъжда къде трябва да е стрелката на въпросния двигател.Понеже сега Бравото не е при мен и не мога да меря съпротивлението на датчика възможно ли е оборотите да са малко по-високи от неизправен термостат?Май да а ?Ще поставя картон пред радиатора и ще опитам да покача температурата до достигане стрелката до средата за давидя как ще бъдат оборотите.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Tornado написа:Сравнявах оборотите на слух с друг такъв мотор и ми се струва ,че наистина са малко по-високи с около 150.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Tornado написа:Сравнявах оборотите на слух с друг такъв мотор и ми се струва ,че наистина са малко по-високи с около 150.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
wwalker написа:Може би имаш да регулираш жилото на газта. Датчика за температурата на инжекциона също е твърде вероятна причина.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Tornado написа:ilko-gd написа:Tornado написа:Сравнявах оборотите на слух с друг такъв мотор и ми се струва ,че наистина са малко по-високи с около 150.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ilko-gd написа:Същият контакт се използва и от системата за принудителен празен ход - при пусната газ и обороти над 1800, спускате се на скорост по голям наклон например, се преустановяват импулсите към дюзата и така не се харчи никакво гориво.NikMar написа:Ако минеш през Габрово можем да ти я закачим с Дидо 1983, само се обади и можем да се договорим за една среща може и при Пешо.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар