Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат БРАВО 2.0 20в... РЕШЕН ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат БРАВО 2.0 20в... РЕШЕН ПРОБЛЕМ

    здр колеги , скоро и аз се сдобих с красавица от тип 2.0 20в ) таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ?? или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    #2
    според мен ако почистиш дебитомера и нещата би трябвало да се оправят ,щом двама майстори са я гледали и за тях не е агренаж.А дебитометара го свали ,и го напръскай с безконтактен спрей ,след това го издухаи с въздух и виж дали ще има промяна
    fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

    Коментар


      #3
      колега забравих да отбележя , че чистихме и дебитомера и в него няма проблем работи си нормално ... и след почистването нямаше промяня ... ;ш
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #4
        чувал съм че , NGR-клапана - ако нещо с него не е наред може да създаде такива грижи като липса на мощност и мудност .Но тук вече трябва дасе намеси някой по компетентен колега или да видите пак в сервиза
        fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

        Коментар


          #5
          С добавки няма да стане.Иди на ултразвуково почистване.
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #6
            колега , колата дефакто няма признаци че има проблем с дюзите да предръпва да перпили или нещо подобно пали от първия път , а и това момче което и прави втората диагностика си разбира смисал не е някои въздухар и той ми каза че не е от дюзи ..
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #7
              колега ,ко стана успяли да разбереш от къде е проблема?
              fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

              Коментар


                #8
                ами колега незнам ... не съм я карал колата никъде .. но все повече и повече си мисля че ще да е от ремъка нещо ..
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #9
                  колега .... искам да те помоля да си направиш 1-2 опита и може да ти кажа откаде ти иде проблема щото ми се ватри нещо в главата ама не сам много сигурен....Запали си колата и я остави да поработи на място около 5-6 мин като през това време си гледаш оборотите .... искам да ми кажеш на колко е като я запалиш при студено състояние и след това като загрее на колко пада .... !След като паднат оборотите в нормата около 700-800 настъпи педала гаста рязко до доло и виж дали има някакво забавяне при качването на оборотите на колата ....след това я изпробвай на права отсечка на 1-ва 2-ра и 3-та скорост като вкарваш колата в обороти до 7200 преди да пропука инжекциона и виж какви километри ще развие колата само на тия 3 скорости ...Искам да ми кажеш какво е станало при трите ситуации
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    ами колега значи като запали сутрин като не е загряла стрелката е на 1200 оборота някаде като я оставя да поработи 5 6 мин падат на 700 800 .. ама това утре ще го пробвам и ще пиша :П ,
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      #11
                      айде значи утре пробвай това което ти казах ....щом след 5 мин оботорите падат това е добре .... аиде до утре
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        а иначе в какъв смисал няма мощност колата ... натискаш педала и няма никой или ... просто ускорява прекалено бавно ?
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          значи преди като натиснех и чесно да ти кажя никога не съм стигал както се казва ламарината .. смисъл дет са вика ускорява на мига и те залепя на задната седалка а сега натискам натискам до долу няма никои .. ... разбираш ли ?!? значи на свободна като я изфорсирам до долу както каза като че ли има лекооо забавяне на стрелката след това на 1ва на 7000 оборота 60-63 км/ч на 2ра 7000 ов 120 км.ч и на трета стигнах до към 6500ю6700 оборота и скорост 155- 160 км но излезе кола а бях в града и намалих .. ?! какво ти се мотае из главата незнам можеби като прекалено бавно ускореване ..
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            #14
                            колега опасявах се че можеби имаш проблеми с съединителя но това отпада при всички поможения ....иначе и аз го имам същия проблем но при мен е малко по добре мощност има но идва след време и чесно казано нз и аз откаде може да идва проблема щото един от майсторите ми каза че сеиденителя ми бил износен и ми боксувал затова не ми набирала колата както трябва ... но при условие че правя 160 на 3-та .... немаааа такъв филм човече....сега сам почнал да продухвам всичко от страна на инжекциона... прочистих въздушния филтър..... стъпковото моторче .... и сега трябва само да я откарам на някои сервиз кадето да ми прочистят инжекциона на ултразвук и дано тогава има резултат ... но с тоя теч на антифриз ..... дано имам пари след ремонта
                            AUDI 1.8 20V TURBO
                            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              незнам и аз вече колега само я карам тук и там и пари давам и накрая резултат никъв ..
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар

                              Working...
                              X