Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат БРАВО 2.0 20в... РЕШЕН ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    това е проклятието да караш хубава кола ..... няма кадърни майстори които да я ремонтират !
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      колега вече се убеждавам и убеждавам в думите ти .. ами ще трябва да се прежаля вече и да я карам на добрия старец баща ми .... че да я оправи че ми писна от псевдо разбирачи .... дебаа
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #18
        колега вече се убеждавам и убеждавам в думите ти .. ами май ще трябва да се прежаля вече и да я карам на добрия старец баща ми .... че да я оправи че ми писна от псевдо разбирачи .... де***а
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          #19
          Колега искренно ти съчуствам защото и аз си имам същия проблем. Само дето мойта е 1.6 16В. От една година обикалям по серевизи и никакъв резултат. Не знам от каде да запо4на сменил съм каквото се сети6. ролки,ремаци,бубина, кабели,свещи,съединител,чистих дюзите на ултразвук, свалих катализатора , поне пет пъти сум ходил на диагностика в различни сервизи дори ми слагаха друг компютър дане би да е от него и нищо. Твойта поне както виждам горе долу върви, а мойта горката не може да дигне пове4е от 140. Форсира се до 4-5000 оборота и край.Тази седмица пак ще ходиа до един майстор дето ми го похвалиха и ако има ниакакъв резултат ще ти пиша

          Коментар


            #20
            jikonti въобще не е добре работата ся ще търся друг дебитомер да я пробвам с друг как ще се държи ... ! незнам и аз вече кво да пробвам и кво що е ;ш
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #21
              Колега подозирам, че имаш проблем с дебитомера! Почистването не винаги върши работа (да не каже почти никога не върши). При диагностика нищо не излиза, а колата просто не върви. Намери си от някъде читав дебитомер и пробвай!
              Lancia Dedra 1.6 ie
              FIAT Marea 2.0 20V

              Коментар


                #22
                чесно да ти кажя и мойте подозрения до дебитомера ме заведоха ... ама лошото е че има една две коли в града с такъв двигател, едното момче тука го навивам , да пробвам с неговия ама се дарпа нещо не иска да го даваа и някви такива .. тапоо ;ш
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #23
                  здравеи те и аз иамам същия проблем ката ваз моята е 1.6 (103кс.) ходих в сереиза на фиат оказа се потенциометар на дроселова клапа свалиха го почистиха със спрей и се оправи за момент докато траеше ефекта от спрея надявам се да сам ви бил полезен

                  Коментар


                    #24
                    между другото това не се хвашта на диагностиката със стенда

                    Коментар


                      #25
                      a колега zigi това дигаше ли ти разхода на колата . ?!
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        #26
                        Колега този проблем го имаше и при мен за около 2 часа.Оказа се горивен филтър но при теб нещата звучат по друг начин.Ангренажа ако скочи 1 зъб няма да запали и ще ти свети check engine лампата (тъй известния "инджиксион").Нормалните обороти на празен ход току що запалена са 1250 а на загрял мотор 850!Има ли газ колата?Свещи сменял ли си?Обслужвал ли си я?С какъв бензин караш?Това са все дребни работи но някой път от тях излизат големи проблеми , казвам ти го щото страдах от едни кирливи свещи!....

                        Коментар


                          #27
                          ами мисля че разхода не се вдигна защото не сам го сменяк потенциометара на дроселовата клапа

                          Коментар


                            #28
                            ако се окаже в краина сметка дебитометър, гледай даси го поръчаш от някъде извун БГ.Мминалата година мисе наложи даго сменя моя защото пишеше постоянно грешка,и тъй като имам роднини в Германия сиго поръчах от там за 120 евро ,а тук ми искаха близо 650лв за някакъв- незнайно производство.С стария имах постояни аномалии --ту вървеше много ту не ,така и за разхода.И ся като се замисля нече с новия е много китка ,ама поне несъм толкова много пари назад.Не бързай да копуваш преди даси убеден
                            fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

                            Коментар


                              #29
                              та значи колега смених горивен филтър първо , сутрин колата пали от първия път , студена като запали оборотите са 1250 1300 и като загрее след 4 5 мин падат 800 900 приблизително , ангренажния ремък незнам , може да е прехварлил зъб ама отхвърлиха това като ходих на диагностика защото щяло да меси въздуха или нещо такова и нямало да има тяга нещо такова ми обесниха не помня точно , а колата върви но ускорява бавно мисля утре да отида да почистят тая дроселова клапа и да пробвам с друг дебитомер .. как ще се държи ! да видим има ли разлика , а забравих да кажя колата няма газ , и карам с А95 обикновен дето е
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                #30
                                Гледай сега , този мотор има датчик за позиция на колянов вал и датчик на единия резпределителен (мисля че на предния т.е. изпускателния).Тоя датчик горе който е , е с началото и край , т.е. брояч някакъв, при което ако скочи зъб показанията му ще се разминат с тоя долу.По схема мотроник 2.10.4 и 3.1 (компютрите на 2.0 20V и 155 20V) следят да няма разлика в показанията, тоест тея двата работят паралелно.Ако скочи 1 зъб обаче има няква вероятност да ти губи мощност.Мери и компресията да видиш да не са избягали нещо конете.Последно въпросче 147 коня стария мотор (за мен по железен - няма толкова пластмаса по него) или 155 коня е?

                                Коментар

                                Working...
                                X