това е проклятието да караш хубава кола ..... няма кадърни майстори които да я ремонтират !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат БРАВО 2.0 20в... РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
Колега искренно ти съчуствам защото и аз си имам същия проблем. Само дето мойта е 1.6 16В. От една година обикалям по серевизи и никакъв резултат. Не знам от каде да запо4на сменил съм каквото се сети6. ролки,ремаци,бубина, кабели,свещи,съединител,чистих дюзите на ултразвук, свалих катализатора , поне пет пъти сум ходил на диагностика в различни сервизи дори ми слагаха друг компютър дане би да е от него и нищо. Твойта поне както виждам горе долу върви, а мойта горката не може да дигне пове4е от 140. Форсира се до 4-5000 оборота и край.Тази седмица пак ще ходиа до един майстор дето ми го похвалиха и ако има ниакакъв резултат ще ти пиша
Коментар
-
Колега този проблем го имаше и при мен за около 2 часа.Оказа се горивен филтър но при теб нещата звучат по друг начин.Ангренажа ако скочи 1 зъб няма да запали и ще ти свети check engine лампата (тъй известния "инджиксион").Нормалните обороти на празен ход току що запалена са 1250 а на загрял мотор 850!Има ли газ колата?Свещи сменял ли си?Обслужвал ли си я?С какъв бензин караш?Това са все дребни работи но някой път от тях излизат големи проблеми , казвам ти го щото страдах от едни кирливи свещи!....
Коментар
-
ако се окаже в краина сметка дебитометър, гледай даси го поръчаш от някъде извун БГ.Мминалата година мисе наложи даго сменя моя защото пишеше постоянно грешка,и тъй като имам роднини в Германия сиго поръчах от там за 120 евро ,а тук ми искаха близо 650лв за някакъв- незнайно производство.С стария имах постояни аномалии --ту вървеше много ту не ,така и за разхода.И ся като се замисля нече с новия е много китка ,ама поне несъм толкова много пари назад.Не бързай да копуваш преди даси убеденfiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion
Коментар
-
та значи колега смених горивен филтър първо , сутрин колата пали от първия път , студена като запали оборотите са 1250 1300 и като загрее след 4 5 мин падат 800 900 приблизително , ангренажния ремък незнам , може да е прехварлил зъб ама отхвърлиха това като ходих на диагностика защото щяло да меси въздуха или нещо такова и нямало да има тяга нещо такова ми обесниха не помня точно , а колата върви но ускорява бавно мисля утре да отида да почистят тая дроселова клапа и да пробвам с друг дебитомер .. как ще се държи ! да видим има ли разлика , а забравих да кажя колата няма газ , и карам с А95 обикновен дето еГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Гледай сега , този мотор има датчик за позиция на колянов вал и датчик на единия резпределителен (мисля че на предния т.е. изпускателния).Тоя датчик горе който е , е с началото и край , т.е. брояч някакъв, при което ако скочи зъб показанията му ще се разминат с тоя долу.По схема мотроник 2.10.4 и 3.1 (компютрите на 2.0 20V и 155 20V) следят да няма разлика в показанията, тоест тея двата работят паралелно.Ако скочи 1 зъб обаче има няква вероятност да ти губи мощност.Мери и компресията да видиш да не са избягали нещо конете.Последно въпросче 147 коня стария мотор (за мен по железен - няма толкова пластмаса по него) или 155 коня е?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар