здр колеги , скоро и аз се сдобих с красавица от тип 2.0 20в ) таа сега за проблема .. :П от скоро колата няма мощност и ми казаха че са дюзи , трябвало да се почистят съответно аз отидох на диатностика закачиха я колата и не показа никакви грешки и проблеми , момчето се качи да я кара и ми каза същото че колата няма мошност и сиг са дюзи и ми смениха бенз. филтър и ми наляха някви добавки във бензина за прочистване на дюзите и за вс това ми взеха 100 лв .. съответно резулатата беше никакъв .., след това отидох в др диагностичен център и след по обстоен преглед момчето което ми гледа колата не откри нищо каза дюзите са си добре аз се самнявах дали не е прехварлила зъб на анг ремък но той отхвърли и тази моя версия защото инак щяло да мени количеството на въздуха или нещо такова каза . Според него колата смучела от някаде въздух при повисоки обороти. А аз гледах вчера ангренажния ремък и ми се стори леко хлабаф .. но тои е на саморегулираща ролка и възможно ли е да не се регулира сам и от там да няма мощност ?? или и аз незнам вече някви предложения . ако питате за смяната на ангренажен ремък е сменян преди 3 месеца преди да си взема колата но какво е било що незнам ! благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат БРАВО 2.0 20в... РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
колега .... искам да те помоля да си направиш 1-2 опита и може да ти кажа откаде ти иде проблема щото ми се ватри нещо в главата ама не сам много сигурен....Запали си колата и я остави да поработи на място около 5-6 мин като през това време си гледаш оборотите .... искам да ми кажеш на колко е като я запалиш при студено състояние и след това като загрее на колко пада .... !След като паднат оборотите в нормата около 700-800 настъпи педала гаста рязко до доло и виж дали има някакво забавяне при качването на оборотите на колата ....след това я изпробвай на права отсечка на 1-ва 2-ра и 3-та скорост като вкарваш колата в обороти до 7200 преди да пропука инжекциона и виж какви километри ще развие колата само на тия 3 скорости ...Искам да ми кажеш какво е станало при трите ситуацииAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
значи преди като натиснех и чесно да ти кажя никога не съм стигал както се казва ламарината .. смисъл дет са вика ускорява на мига и те залепя на задната седалка а сега натискам натискам до долу няма никои .. ... разбираш ли ?!? значи на свободна като я изфорсирам до долу както каза като че ли има лекооо забавяне на стрелката след това на 1ва на 7000 оборота 60-63 км/ч на 2ра 7000 ов 120 км.ч и на трета стигнах до към 6500ю6700 оборота и скорост 155- 160 км но излезе кола а бях в града и намалих .. ?! какво ти се мотае из главата незнам можеби като прекалено бавно ускореване ..ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
колега опасявах се че можеби имаш проблеми с съединителя но това отпада при всички поможения ....иначе и аз го имам същия проблем но при мен е малко по добре мощност има но идва след време и чесно казано нз и аз откаде може да идва проблема щото един от майсторите ми каза че сеиденителя ми бил износен и ми боксувал затова не ми набирала колата както трябва ... но при условие че правя 160 на 3-та .... немаааа такъв филм човече....сега сам почнал да продухвам всичко от страна на инжекциона... прочистих въздушния филтър..... стъпковото моторче .... и сега трябва само да я откарам на някои сервиз кадето да ми прочистят инжекциона на ултразвук и дано тогава има резултат ... но с тоя теч на антифриз ..... дано имам пари след ремонтаAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар