Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 20V HGT ТЕЧ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.0 20V HGT ТЕЧ

    Колеги от скоро имам някакъв проблем ала никои не иска да се занимава в моя раион с моя звяр....Кадето и да ида всеки ме пита петтак ли е .... и следователно като кажеш да и ми бие шута... Проблема е следния от скоро ми тече от страната на ремаците антифриз .... абе то си е бая теч щото ми изтича по 0.5 - 1Л. на ден което си е яко вътрешно.Предполагам че е от водната помпа .... поинтереасувах се не е много скъпа (варира от 70-130лв. в зависимост фирмата производител)но докато не се разглоби двигателя неможе да се каже с точност Интересуваме някои имал ли е същия проблем и има ли вариант да не е водна помпа ?!
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Re: 2.0 20V HGT ТЕЧ

    ivan_dice написа:
    Колеги от скоро имам някакъв проблем ала никои не иска да се занимава в моя раион с моя звяр....Кадето и да ида всеки ме пита петтак ли е .... и следователно като кажеш да и ми бие шута... Проблема е следния от скоро ми тече от страната на ремаците антифриз .... абе то си е бая теч щото ми изтича по 0.5 - 1Л. на ден което си е яко вътрешно.Предполагам че е от водната помпа .... поинтереасувах се не е много скъпа (варира от 70-130лв. в зависимост фирмата производител)но докато не се разглоби двигателя неможе да се каже с точност Интересуваме някои имал ли е същия проблем и има ли вариант да не е водна помпа ?!
    И на мен ми е телко антифриз, даже още тече, ана по 1 л. на ден е много бе
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    Коментар


      #3
      Ами като ги мързи, така става. Всеки гледа да ремонтира някоя немска котура, която както и да я сглобиш или объркаш...все тая! Колеги с такива мотори споделят че ремъка се сменя без да се вади двигател, така че не е невъзможно да ти се махне капака на ангренажа и да се види дали е помпата. Но иска малко мисъл предполагам
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        колега и аз имам същата машина и имах същия проблем ... има два маркучя които излизат от в.помпа и единия се беше спукал .. смених го и се оправи .. но докато го сменя и докато разбера от каде точно идва проблема беше лудница .. :Д :Д дет са вика има една приказка сипвах повече антифриз от колкото бензин
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          #5
          колега s00rry ако не знаеш водната помпа на 2.0 20V не е отделно а е зака4ена на ангренажа и няма никакви маркучи водещи кам нея ... така че не е вазножно това което ми го казваш. Да не се бъркаш с термостата, щото там има доста маркучи излизащи от него ... ?
          AUDI 1.8 20V TURBO
          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            мм колега ivan_dice сменянето не съм го правил аз , но става дума за двата маркучя който са зад масления филатар , и вече доколкото знам те влизат в в.помпа ако не се лъжя и при мен от там идваше проблемаа единия беше скъсан след скобата ... (:
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #7
              както и да е утре колата влиза в бокса така че каквото и да е ше се оправи с определена сума пари .... надявам се всепак да е по малка
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                дай боже колега !
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар

                Working...
                X