Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

някой имал ли е такъв проблем?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колегата направо се е шашнал ако е послушал всеки един от нас,батка по добре си отиди на майстор на диагностика

    Коментар


      #17
      бахти работата. Току що се връщам от диагностика (в БОШ сервиз - при майстор, който е изпробван и от когото винаги съм оставал доволен). Компа не отчита никакви грешки ама никакви - пусна ми и разпечатка от теста. Карахме я - газ до дупка и няма и следа от проблема. Двигателя работи "перфекциозно" Единственото което се разбрахме с майстора е че трябва да се прояви проблема непосредствено преди качването на стенд.....иначе само можем да гадаем.......Според него има три възможности: тръгнала помпа, която вдига налягане но не винаги, паднало напрежение от релето на инжекционната помпа или проблем в имобилайзера, което обаче в момента не може да се види Не смея да тръгна никъде извън Софето така. Релето мога да си го пробвам и аз в проблемната ситуация - когато ми направи номера, да го имам в мен резервно и да го сменя веднага. Между другото къде се намира това реле?Ще ходя на алармаджия да я прегледа също..........това ми хрумна за имобилайзера....

      Коментар


        #18
        А закачите ли колата на осцилоскоп?????
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #19
          Проблема е решен - бензинова помпа. Сменена с нова и колата е ок. Най-много се съмнявах за нея и явно съм бил прав...

          Коментар


            #20
            Ре: някой имал ли е такъв проблем?

            Buch написа:
            ....Значи карам си Пунтото (от подписа) и изведнъж започва да придърпва - подавам му газ а то не иска да се изфорсира. Като пусна газта - не държи никъви обороти, продължава да работи все едно на 2 на 3 цилиндъра и накрая - гасне Веднъж вече ми го направи този "номер", все едно не му достига гориво и си помислих че няма бензин, а пък бях до бензиностанция - късмет братче. Сипах гориво и след това нямаше никъкви проблеми. Та така си карах още една седмица и сега пак, само че вече е по-зле. Със сигурност ще ходя на диагностика, но все пак питам дали някой е имал подобна случка Мога само да предполагам от какво е. Аз се опасявам че може да е от Бензиновата помпа. Просто е тръгнала и вече не дава необходимото налягане.... или нещо по имобилайзера не ми вдъхва доверие.....
            Сигорен ли си?

            Коментар


              #21
              Buch написа:
              Проблема е решен - бензинова помпа. Сменена с нова и колата е ок. Най-много се съмнявах за нея и явно съм бил прав...
              Незнам при мен го прави само когато загрее много странно и само когато поиска

              Коментар


                #22
                Горивната помпа спира да рзботи веднъж и за винаги. За пръв път чувам да прекъсва и пак да тръгва. Далеч по-логично ми звучи имобилайзера(ако светва кода), МАП или регулатора на горивото. Кажи ако пак се появи проблема.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  Колеги, помагайте. И при мен от една седмица се появи същия проблем. Колата гасне, когато загрее и само в диапазона м/у 1500-3000 об. Гасне, не е точното дума, по-скоро прекъсва. Прави го, както на бензин, така и на газ. Игнорирах един по един, всички датчици и нищо, проблема винаги е еднин и същ . Мисля,че е от електрониката, защото ми светва лампата зе инжекциона и стрелката на оборотомера пада рязко. Цялата ситуация става за секунди. Колата работи перфектно на малки обороти, на високи обороти, а когато е студена в целия диапазон, но стигне ли, нормален температурен режим и е в диапазона м/у 1500-3000 об., неможе да се кара.

                  Коментар


                    #24
                    star21 написа:
                    Колеги, помагайте. И при мен от една седмица се появи същия проблем. Колата гасне, когато загрее и само в диапазона м/у 1500-3000 об. Гасне, не е точното дума, по-скоро прекъсва. Прави го, както на бензин, така и на газ. Игнорирах един по един, всички датчици и нищо, проблема винаги е еднин и същ . Мисля,че е от електрониката, защото ми светва лампата зе инжекциона и стрелката на оборотомера пада рязко. Цялата ситуация става за секунди. Колата работи перфектно на малки обороти, на високи обороти, а когато е студена в целия диапазон, но стигне ли, нормален температурен режим и е в диапазона м/у 1500-3000 об., неможе да се кара.
                    каква е колата колега

                    Коментар


                      #25
                      Fiat Tipo 1.6 кода на двигателя е 835C1000.

                      Коментар

                      Working...
                      X