колегата направо се е шашнал ако е послушал всеки един от нас,батка по добре си отиди на майстор на диагностика
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
някой имал ли е такъв проблем?
Collapse
X
-
бахти работата. Току що се връщам от диагностика (в БОШ сервиз - при майстор, който е изпробван и от когото винаги съм оставал доволен). Компа не отчита никакви грешки ама никакви - пусна ми и разпечатка от теста. Карахме я - газ до дупка и няма и следа от проблема. Двигателя работи "перфекциозно" Единственото което се разбрахме с майстора е че трябва да се прояви проблема непосредствено преди качването на стенд.....иначе само можем да гадаем.......Според него има три възможности: тръгнала помпа, която вдига налягане но не винаги, паднало напрежение от релето на инжекционната помпа или проблем в имобилайзера, което обаче в момента не може да се види Не смея да тръгна никъде извън Софето така. Релето мога да си го пробвам и аз в проблемната ситуация - когато ми направи номера, да го имам в мен резервно и да го сменя веднага. Между другото къде се намира това реле?Ще ходя на алармаджия да я прегледа също..........това ми хрумна за имобилайзера....
Коментар
-
А закачите ли колата на осцилоскоп?????Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ре: някой имал ли е такъв проблем?
Buch написа:....Значи карам си Пунтото (от подписа) и изведнъж започва да придърпва - подавам му газ а то не иска да се изфорсира. Като пусна газта - не държи никъви обороти, продължава да работи все едно на 2 на 3 цилиндъра и накрая - гасне Веднъж вече ми го направи този "номер", все едно не му достига гориво и си помислих че няма бензин, а пък бях до бензиностанция - късмет братче. Сипах гориво и след това нямаше никъкви проблеми. Та така си карах още една седмица и сега пак, само че вече е по-зле. Със сигурност ще ходя на диагностика, но все пак питам дали някой е имал подобна случка Мога само да предполагам от какво е. Аз се опасявам че може да е от Бензиновата помпа. Просто е тръгнала и вече не дава необходимото налягане.... или нещо по имобилайзера не ми вдъхва доверие.....
Коментар
-
Колеги, помагайте. И при мен от една седмица се появи същия проблем. Колата гасне, когато загрее и само в диапазона м/у 1500-3000 об. Гасне, не е точното дума, по-скоро прекъсва. Прави го, както на бензин, така и на газ. Игнорирах един по един, всички датчици и нищо, проблема винаги е еднин и същ . Мисля,че е от електрониката, защото ми светва лампата зе инжекциона и стрелката на оборотомера пада рязко. Цялата ситуация става за секунди. Колата работи перфектно на малки обороти, на високи обороти, а когато е студена в целия диапазон, но стигне ли, нормален температурен режим и е в диапазона м/у 1500-3000 об., неможе да се кара.
Коментар
-
star21 написа:Колеги, помагайте. И при мен от една седмица се появи същия проблем. Колата гасне, когато загрее и само в диапазона м/у 1500-3000 об. Гасне, не е точното дума, по-скоро прекъсва. Прави го, както на бензин, така и на газ. Игнорирах един по един, всички датчици и нищо, проблема винаги е еднин и същ . Мисля,че е от електрониката, защото ми светва лампата зе инжекциона и стрелката на оборотомера пада рязко. Цялата ситуация става за секунди. Колата работи перфектно на малки обороти, на високи обороти, а когато е студена в целия диапазон, но стигне ли, нормален температурен режим и е в диапазона м/у 1500-3000 об., неможе да се кара.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар