Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мени оборотите глъхне и понякога гасне -ОПРАВЕНО!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мени оборотите глъхне и понякога гасне -ОПРАВЕНО!!!

    Здравейте значи проблемът ми е следнйя,колата ми е фиат типо 2.0 16v сутрин като я запаля няма проблем и след като минат около 10-15мин и температрата стигне някъде 60-70 гадуса почва да мени оборотите и да глъхне.Воабще не мога да я вкарам във високи обороти,независимо дали е на скорост или не.А понякога и гасне и след това много трудно пали ,и кото загрее на 90 градуса всичко се оправя колата върви без проблем.И след малко като загася и поистине малко пак същото докато загрее Смених кабели свещи дист.капачка,комутаторна плочка моторчето за празен го чистих и него, от какво ее??? Помгнете моля ви,че ми скъса нервите тая кола вече Съмнявам се във TPS сензора ама не съм на 100% сигурен,че да го купувам така.Благодаря предварително.

    #2
    и аз имам подобен проблем колата от време на време по4ва да глъхне и да губи ниските обороти и не зная от какво е . Даже като я исключа от скорост понякога гасне и после си пали нормално

    Коментар


      #3
      Май никой не знае нищо по този въпрос

      Коментар


        #4
        Другата седмица сменявам TPS-са пък каквото ще да става, а ако не е от това продължавам натам

        Коментар


          #5
          Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Добре
          FIAT Bravo 1.4

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги. Аз имах същия проблем но го реших вече и на мен така ми губеше обороти и гаснеше закарах я на компютар и ми каза че ми била запушена дроселовата клапа и че свещите ми плачели за смяна смених ги и почистих клапата и сичко се оправи.Значи колата губи обороти защото като е замърсена клапата и компа се стреми да я затвори но неможе и затова дава отклонение в оборотите. Дано сам бил полезен. Успех
            www.puntopower.com
            FIAT Punto 1.2 16V Sporting

            Коментар


              #7
              vladko

              da kolegi as su6to imah takuv problem s moeto punto i mi po4istiha drosel klapata i sega fu4i qkoПисането на кирилица е задължително."Модераторски екип на fiat-bg.org"
              fiat

              Коментар


                #8
                Аз имам Фиат Уно 1.5 пълна инжекция със същия проблем само,че с разликата,че го прави по всяко време студен,загрял без значение....проблема при мене е от деботимера....Ако някой разполага с такъв дебитомер или знае от къде мога да купя нека ми каже....
                ...

                Коментар


                  #9
                  Добре де тази дроселова клапа не я ли командвам аз със педала на газта,възможно ли е толкова да се замърси?Верно,че колата ми е карана на газ ама де да знам?

                  Коментар


                    #10
                    Незнам колега немога да ти кажа за командването. Само знам че моита се оправи след това почистването на клапата е кам 30 лв на мен толкова ми зеха за почистването
                    www.puntopower.com
                    FIAT Punto 1.2 16V Sporting

                    Коментар


                      #11
                      mais написа:
                      Добре де тази дроселова клапа не я ли командвам аз със педала на газта,възможно ли е толкова да се замърси?Верно,че колата ми е карана на газ ама де да знам?
                      Можеш и сам да си я почистиш. Даже е много лесно. Мойта я чистих с WD40 и лъсна до блясък. Щом дросела се цапа, значи от някъде смучи въздух, който не минава през филтъра. Прегледай си въздуховода да не е спраскан някъде. Не знам как е на Типо-то ти, но едва ли принципа е различен от при мен. Разбира се, че жилото на педала за газ опъва клапата. Ако смучи мръсен въздух, то свещите ти целите трябва да са в сух нагар и въобще да е мръсотия навсякъде по пътя му. Виж свещите - по тях най лесно се разбира.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Проблемът най сетне вече е решен!След много кратни ходения по диагностики диагностици и сменяване на какво ли не по препоръки даже и на многоуважавани и хвалени майстори по форумите на итал автомобили без ефект.Когато една вечер си говорихме с колегата ICI и той предположи,че може да е ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК смених го и о чудо :D :D :D глъхнене гаснене всичка изчезна,колата сега работи чисто и стабилно в целия температурен диапазон.Като подчертавам до тогава всеки който е гледал колата категорична изключваше ,че можи да е темп.дотчик.Благодарности на ICI и всички който се включиха в темата Поздрави и дона на някой със същия проблем му свърши работа тази тема!Нали зо това са форумите Yellow_Flash_Colorz_PDT_19

                        Коментар

                        Working...
                        X