Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети лампата на инжекциона - Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    simeon3000 написа:
    dudulia написа:
    КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
    Свещи, кабели, бобина - в този ред ги почваш сам. Или отиваш на диагностика.
    И трите са проверени.Утре ще се закача на компютър да видим какво ще покаже. Освен това,ако тези симптоми бяха от тоци,едва ли колата на колегата щеше да работи добре на метан.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      dudulia написа:
      КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
      Koлега,така както описваш проблема ти,говори за прекъснала дюза на 3-ти цилиндър.Няма смисъл да ходиш да си даваш парите за диагностика.Измери с един мултицет съпротивленивто на дюзите.На трети цилиндър ще ти даде прекъснала дюза.Това,което си направил е достатъчно за диагностика.Нещата са ясни.Успех ти желая.

      Коментар


        #18
        dudulia написа:
        КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
        Батенце при мен беше същото ама да чукна на дърво се оправи от съмосебе си и засега нямам проблеми с това
        кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

        Коментар


          #19
          И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            веф

            dudulia написа:
            И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори
            Колега какво имаш предвид под блокирала,измериха ли и съпротивлението
            Nissan Primera 1.6 16v P11
            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #21
              нека и аз да се включа в темата.при мен проблема е подобен:свети лампата на инжекциона но не губи мощност!!!лампата свети при второто палене на колата след като е загряла до определена температура и изгасва за няколко минути.мисля че проблема е в някакъв температурен датчик но кои?

              Коментар


                #22
                Re: веф

                kantarev написа:
                dudulia написа:
                И при мен се оправи проблема след ремонт.В крайна сметка се оказа заминала дюза,която не работи.Иначе дюзата беше като нова (само на 70 000)км,но изгоряла(блокирала).След поставяне на друга ,колата заработи както преди да изгори
                Колега какво имаш предвид под блокирала,измериха ли и съпротивлението
                Не е редно да се казва нито блокирала дюза,нито изгоряла.Защото няма как да блокира механично,нито да изгори защото няма кой да я запали.Казва се прекъснала дюза.Дюзата представлява един електромагнитен клапан с една намотка в нея и тя прекъсва.Като се измери с мултицет ще даде съпротивление безкрайност. Абе добре сте вие със бензинките.Като ви прекъсне дюза,в най-лошия случай 150 лв нова.А ако е ЖТД -1000 лв.Всички икономии от дизела отиват на кино.Дано не се случва на никой.

                Коментар


                  #23
                  biker87m написа:
                  нека и аз да се включа в темата.при мен проблема е подобен:свети лампата на инжекциона но не губи мощност!!!лампата свети при второто палене на колата след като е загряла до определена температура и изгасва за няколко минути.мисля че проблема е в някакъв температурен датчик но кои?
                  има 2 начина -1.почваш смяна по ред : ламбда, тпс, датчик температура ...2. отиваш на диагностика и ти казват кое е

                  Коментар


                    #24
                    u_bo написа:
                    biker87m написа:
                    нека и аз да се включа в темата.при мен проблема е подобен:свети лампата на инжекциона но не губи мощност!!!лампата свети при второто палене на колата след като е загряла до определена температура и изгасва за няколко минути.мисля че проблема е в някакъв температурен датчик но кои?
                    има 2 начина -1.почваш смяна по ред : ламбда, тпс, датчик температура ...2. отиваш на диагностика и ти казват кое е
                    Има и трети начин:1.Без да почваш смяна по ред,правиш измерване по ред:ламбда,температ датчик,тпс...2.Откриваш в кое е проблема и тогава го заменяш,без да ходиш на диагностика3.Спестяваш 35 лв от диагностика и се радваш на добре свършената работа.

                    Коментар


                      #25
                      Има и четвърти начин:1.Намираш от същата кола(от познат) частта и за малко си ги разменяте,колкото да разбереш от къде идва проблема.2.Купуваш частта и черпиш яко познатия.3.Спестяваш 35 лева от диагностика,но има опастност после да ги дадеш за почерпката
                      FIAT Bravo 1.4

                      Коментар


                        #26
                        niko_biki написа:
                        Има и четвърти начин:1.Намираш от същата кола(от познат) частта и за малко си ги разменяте,колкото да разбереш от къде идва проблема.2.Купуваш частта и черпиш яко познатия.3.Спестяваш 35 лева от диагностика,но има опастност после да ги дадеш за почерпката
                        Да се работи на принципа "проба-грешка" е непрепорачително по много причини.Така работят неуките майстори.Ти знаеш ли какво е да свалиш от някой Ламбда-сензора за експеримент и след това да го върнеш обратно.Отделно дето ще ти трябва канал или подемник.А, колко са тези дето ще се съгласят на тази проба.Има много по-бързи,евтини и елегантни начини за да се разбере дали е дефектна.Измерването и отнема 30 сек.

                        Коментар


                          #27
                          както винаги , колегата Хаджов е прав (поне според моята компетенция) Но ако автора на темата знаеше как да си мери с мултицет , ламбда и тпс и тнт...надали щеше да пише подобна тема,затова и моя начин е по-подходящ за автора от начина на Хаджов.Неговия е за по-техничарски отворени шофери (тва мяза на бисер ...)

                          Коментар

                          Working...
                          X