Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети лампата на инжекциона - Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети лампата на инжекциона - Мареа 1.6

    КОлеги та значи този следобяд след запалване на колата лампата за инжекциона остана да свети и колата неработеше равномерно и претрисаше.Аз подадох гас и обърнах на метан и колата си заработи нормално и спокоино.При втория старт на колата отново се случи същото колата тресеше и прекъсваше абе неработеше равномерно.Изфорсигвах я на бензин и нищо колата провължаваше да работи кофти а на метан си работи просто прекрасно.Откачих акомулатора за 15-тина минути уж да изчисти някви грешки така ми каза един комшия.Ама нищо нестана Даите някъкви съвети какво да правя утре?Моля ви само не ми казваите ходи на диагностика то е ясно че ще ида ама нека първо да се пробвам и сам да оправя нещата някъкси
    кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

    #2
    Re: Светилампата на инжекциона - Мареа 1.6

    rercho написа:
    КОлеги та значи този следобяд след запалване на колата лампата за инжекциона остана да свети и колата неработеше равномерно и претрисаше.Аз подадох гас и обърнах на метан и колата си заработи нормално и спокоино.При втория старт на колата отново се случи същото колата тресеше и прекъсваше абе неработеше равномерно.Изфорсигвах я на бензин и нищо колата провължаваше да работи кофти а на метан си работи просто прекрасно.Откачих акомулатора за 15-тина минути уж да изчисти някви грешки така ми каза един комшия.Ама нищо нестана Даите някъкви съвети какво да правя утре?Моля ви само не ми казваите ходи на диагностика то е ясно че ще ида ама нека първо да се пробвам и сам да оправя нещата някъкси
    Колега , сменял ли си бензиновия филтър. Бензиновата помпа чува ли се когато дадеш на контакт , шумът от нейната работа равномерен ли е ?
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Колега помпата е чисто новичка предната изгоря и купих нова Тя си работи добре чува си се. Филтъра е сменян преди 18 хил.км като се има напредвид че я карам на метан не на бензин.Трябва да е като нов не са минали през него не повече от 80 литра бензин
      кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

      Коментар


        #4
        Така колеги значи днес я пробвах карам си я аз на 3-та и като си махна кракът от газта и лампата ми изгасва
        кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

        Коментар


          #5
          ds

          Инжектор е проблема и при мен е така,като отпусна газта и загасва лампата
          Nissan Primera 1.6 16v P11
          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            колеги на практика това което казва колегата kantarev ме учудва много при мен проблема е подобен но не изчезва като отпусна гаста
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Ами наи новото е че колата се оправи от самосебе си Е от време на време прави номера ама се оправя като я изфорсирам.Аз мисля че дюзите са запушени и мисля да сипя една добавка за дюзи и да я покарам малко на бензин
              кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

              Коментар


                #8
                rercho написа:
                Ами наи новото е че колата се оправи от самосебе си Е от време на време прави номера ама се оправя като я изфорсирам.Аз мисля че дюзите са запушени и мисля да сипя една добавка за дюзи и да я покарам малко на бензин
                Ако са запушени дюзите,няма да ти свете лампата.Колкото и да слагаш добавки,няма да се оправят,защото вероятноста да са запушени и то четирите е малко вероятно.Проблема е някъде другаде,а не в дюзите.По-скоро газовата уредба,която ти разстройва работата на бензин.

                Коментар


                  #9
                  Stefan Hadjov написа:
                  rercho написа:
                  Ами наи новото е че колата се оправи от самосебе си Е от време на време прави номера ама се оправя като я изфорсирам.Аз мисля че дюзите са запушени и мисля да сипя една добавка за дюзи и да я покарам малко на бензин
                  Ако са запушени дюзите,няма да ти свете лампата.Колкото и да слагаш добавки,няма да се оправят,защото вероятноста да са запушени и то четирите е малко вероятно.Проблема е някъде другаде,а не в дюзите.По-скоро газовата уредба,която ти разстройва работата на бензин.
                  Колега, много интересно ако не свете лампата при проблем с инжекторите, кога ли трябва да светне? С добавка, например СТП, ще се оправи ако е от запушени инжектори, само, че трябва да се покара, поне 20 лв бензин с тая добавка и то в обороти - тоест на дълъг път.
                  Brava 1.6 EL, '98
                  182A4

                  Коментар


                    #10
                    roro написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    rercho написа:
                    Ами наи новото е че колата се оправи от самосебе си Е от време на време прави номера ама се оправя като я изфорсирам.Аз мисля че дюзите са запушени и мисля да сипя една добавка за дюзи и да я покарам малко на бензин
                    Ако са запушени дюзите,няма да ти свете лампата.Колкото и да слагаш добавки,няма да се оправят,защото вероятноста да са запушени и то четирите е малко вероятно.Проблема е някъде другаде,а не в дюзите.По-скоро газовата уредба,която ти разстройва работата на бензин.
                    Колега, много интересно ако не свете лампата при проблем с инжекторите, кога ли трябва да светне? С добавка, например СТП, ще се оправи ако е от запушени инжектори, само, че трябва да се покара, поне 20 лв бензин с тая добавка и то в обороти - тоест на дълъг път.
                    Ще светне лампа,ако има ел.проблем.Запушения инжектор не е такъв,и не виждам кое ще даде сигнал на контролера,че да запише грешка.Ако ти е запушен горивния филтър,ще ти запише ли грешка.И ако поставиш твоя СТП в резервоара,ще се отпуши ли???Отпушване ще настъпи единствено във въображението ти.

                    Коментар


                      #11
                      Stefan Hadjov написа:
                      rercho написа:
                      Ами наи новото е че колата се оправи от самосебе си Е от време на време прави номера ама се оправя като я изфорсирам.Аз мисля че дюзите са запушени и мисля да сипя една добавка за дюзи и да я покарам малко на бензин
                      Ако са запушени дюзите,няма да ти свете лампата.Колкото и да слагаш добавки,няма да се оправят,защото вероятноста да са запушени и то четирите е малко вероятно.Проблема е някъде другаде,а не в дюзите.По-скоро газовата уредба,която ти разстройва работата на бензин.
                      Не батенце не е от газта Тая кола е с метан от както я помня и не е имала досега никакви проблеми с нея.Друго ще да е
                      кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

                      Коментар


                        #12
                        Споко колега.И аз се включих днес в отбора.И на мен ми светна лампата.Ремонтирах таблото и бях откачил акумулатора.Днес поставих клеймата,стегнах,запалих без газ да загрее и да се самообучи и е един момент светна лампата за инжекциона.Колата започна да работи не много равномерно и така от нищо нов проблем.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          dudulia написа:
                          Споко колега.И аз се включих днес в отбора.И на мен ми светна лампата.Ремонтирах таблото и бях откачил акумулатора.Днес поставих клеймата,стегнах,запалих без газ да загрее и да се самообучи и е един момент светна лампата за инжекциона.Колата започна да работи не много равномерно и така от нищо нов проблем.
                          Покарай малко колата.Може и да изгасне лампата.Зависи каква е грешката.

                          Коментар


                            #14
                            КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              КОлега,имаш ли развитие по въпроса?При мен сиптома е 1 към 1 с твоя.Появи се изведнъж,както си работеше нормално колата.Имам чувството,че работи на 3 цилиндъра.Проверени са тоците.Има искра да те убие.Бензиновата помпа работи.Странното е,че на 3-ти цилндър като дръпна кабела не се вижда осезаема разлика.На втори цилиндър като извадя кабела ,колата започва да работи по-равномерно и мотора не се тресе .При първи и четвърти положението се влошава.Иначе по време на движение,ако подавам газ лампата свети,в момента ,в който отнема газта и лампата изгасва.
                              Свещи, кабели, бобина - в този ред ги почваш сам. Или отиваш на диагностика.
                              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                              Коментар

                              Working...
                              X