Колата е Типо 1,6 моно. На снимката са 3-та и 4-та свещи и само 3-та в близък план. 1-ва и 2-ра са ОК. Сегментите са сменени преди ~8000км. Маслото е добре и не намалява. Според мен е кофти кабел или влиза антифриз в цилиндъра. Вие как мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кофти свещ на 3-ти цилиндър
Collapse
X
-
Ако беше антифриз, щеше да е бяла свеща. Повече прилича на неработеща свещ.red: Виж в тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=602първото и последното мнение.и тук: http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugsКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
-
Хм. Гледал съм ги тези снимки и пояснения към тях, но не ми дават еднозначен отговор. Пропуснах да напиша, че с нови или изчистени свещи колата си работи добре (така се твърди, аз не я карам), но след няколко месеца не много интензивно каране започва да прекъсва-работи на 3 цилиндъра. Вадя свещите и виждам тази картинка. Чистя свещта за втори път. Първия път предположих, че след смяна на сегменти е необходимо време да улегнат (цилиндрите не са престъргвани) и е обяснимо, ако трети е бил по-износен да вкарва масло и да прави нагар. Преди 2 седмици обаче пак започна да прекъсва. Снимките от линковете говорят по-скоро за масло в цилиндъра май. Не видях обаче как изглежда свещ включена към неработещ (изцяло или отчасти) кабел. Между другото сега съм разменил местата на 3-та и 4-та и ако е от самата свещ би трябвало преблема да се премести на 4-ти цилиндър.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
това е масло, за твое съжаление. така мисля аз. ако не работи свещ не може да не усетиш. как мислиш д акараш на 3 цилиндъра постоянно без да разбереш. затова няма снимка на неработеща свещ, трябва да я намокрят и да я снимат, ей така не работи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
1-ва, 2-ра и 4-та са чисти и сухи (както е на снимката на 4-та). Но ти го казваш като че ли това е проблем Нагара не е сух (под сух разбирам напълно сух и даже бял/сив). При чистенето нагара пада на малки парченца и прах, не е ужасно мокър. Мисля си обаче, че ако свещта не работи добре е нормално да няма добро изгаряне (когато прекъсва изобщо няма) и оттам нагара да е мокър. Изолатора е здрав, електродите също. Когато изчистя свещта добре си става нормална, т.е. не е изядена. На снимката не се вижда много добре, но маслото по резбите на здравата и гадната свещи е еднакво.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
pakumba написа:това е масло, за твое съжаление. така мисля аз. ако не работи свещ не може да не усетиш. как мислиш д акараш на 3 цилиндъра постоянно без да разбереш. затова няма снимка на неработеща свещ, трябва да я намокрят и да я снимат, ей така не работи.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
богата смес= много бензин. не е от ангренаж, но както казах в предния си пост не го твърдя по снимка. свещта /здравата/ според мен е по-черна отколкото трябва. значи ако искрата е слаба, колата ще си работи, но такава гняс няма да се образува. сега не ми се слиза да ти покажа старите си свещи на 30 000 км на газ, които последно отказаха в големите студове да ми запалят колата, защото бяха изхабени вече. сложих нови и си пали идеално. старите, изхабени свещи нямат капка гняс по тях. те са давали слабичка искра! ако свещта въобще не работи, не дава никаква искра, то венага ще го усетиш/както и става след като се натрупа това по свещта- махаш я, защото колата почва да бачка на 3 цил/ на познат жигулата гореше доста масло. на седмицата по 2 пъти му цапа свещи, така ги цапа, че почва да не иска да пали- сваля ги, чисти ги и кара 50 км и пак ги цапа. но при него беше на всички цилиндри. все ме караше да му намирам хубави свещи, от тях било. трудно го убедих, че каквото и да сложи все ще ги зацапва. бензин с кви гадости имаш предвид? няма гадости там. щом си толкова убеден, или купя едни кабели и размени свещите, а ако не ти се купуват мисля имам едни/за 1 със сигурност/ ще ти дам да си пробваш няма проблем.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Добре, ако е от масло, тогава има три варианта:1. Излязъл маслоотражател-сменени са заедно със сегментите, но се случва да излезе някой;2. Счупен сегмент (недай си боже);3. Износен цилиндър-надран или ръб на ГМТ и ДМТ, но едва ли понеже при смяната на сегментите е бил добре.Пропускам ли нещо?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
@Stoyan_68Kолега,би ли споделил защо се е наложило да смениш сегменти ,без да хонинговаш цилиндри.На колко клм предполагаемо беше двигателя при смяната им. Второ доколкото снимките дават информация, зацапаната свещ говори за интензивно изгаряне на масло в този цилиндър.Имаш пропуск на масло към него.Масло-предпазен семеринг на водачите на този цилиндър или недобри сегменти/голяма хлабина в ключовете им или спукан маслен сегмент при монтажа при сменяването им.Това е причината и вероятно ще се наложи ново отваряне на двигателя. Преди да предприемеш нещо измерете компресията на на четирите цилиндри в загряло състояние на двигателя и нещата ще се поизяснът.
Коментар
-
В момента двигателя е на около 180000км., което наистина е предполагаемо. Не съм виждал с очите си състоянието на цилиндрите, но по думите на хората, които правиха колата (а те със сигурност разбират повече от мен) ситуацията е била търпима. Износването на всички цилиндри е равномерно. Ясно е, че хонинговането води до допълнителни значителни разходи, което доведе до общото решение да се сменят само сегментите и да се обслужи главата. Подчертах, че всички са еднакво износени, защото проблем се появява само на трети.Довечера след работа ще извадя разменените свещи, макар че резултата май предварително е ясен. При омасляване на трета не виждам смисъл да меря компресия, по скоро направо трябва да се отваря. Ако не е излязъл маслоотражател ще се слиза по-надолу.Извинявам се за лаишкия въпрос, но не съм много на ти с терминологията-"предпазен семеринг на водачите" е "маслоотражател"/"гумичка на клапан" или греша?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Извинявам се за лаишкия въпрос, но не съм много на ти с терминологията-"предпазен семеринг на водачите" е "маслоотражател"/"гумичка на клапан" или греша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар