Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИ НА БРАВА 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИ НА БРАВА 1.4 12v

    Проблема ми е следния:при студен двигател на свободна оборотите ми са 1200-1500 когато загрее почва да мени обороти 500 800 1000 300 100 някой път са си добре и където е въздушния филтър,от там се чува едно щтракане ама не винаги го прави,колата ми е с газова и на гас и на бензин се мени обороти.Даже когато паднат ептен започва едно пресвирване се едно е ремък,незнам от какво може да е това.Ако пък оборотите са си нормални и включа фарове,парното и нещо друго веднага падат,ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен.

    #2
    няма ли кой да искаже мнението си???

    Коментар


      #3
      Стъпковия мотор не ти е наред! Пробвай да го оправиш като го почистиш с контактен спрей!Ако не се оправи - нов е около 100 лева
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        почистих го за сега се оправи,но излезна друг проблем сутрин и като я паля (не винаги го прави) запчва едно тракане от мотора се едно паля трактор,кво става с тая кола,гледам масло има,добре е маслото селения голд на оклоло 7000 км е кво и става,едно след друго се преебава.

        Коментар


          #5
          Погледнал ли си дали не ти е износен разпределителния вал?
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
            тел. 0883437022

            Коментар


              #7
              Ами за сега само докато я запаля така прави,но не всеки път.Някъде около 2,3 мин. трака и като потегля след 50-100 метра и спира да трака,но много силно трака.От 2 години го имам автомобила и до сега никога не е правил така.Ако е износен вала сигурно всеки път щеше така да трака като я паля,незнам.

              Коментар


                #8
                Ако вала е наред сигурно имаш хидравлични повдигачи за смяна ако тракането е горе откъм главата.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Още не съм я отварял да гледам какво става.А тези повдигачи как вървят като цена?

                  Коментар


                    #10
                    Около 17-18лв бройката, но предполагам не всички ще са ти за смяна. Като ги махнете и след стискане със специален инструмент или на менгеме им източите маслото проверете кои повдигачи хлопат. А тези подвигачи, които като ги стиснете с ръка и пружинират след източването на маслото са ОК.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Rezko написа:
                      Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
                      Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Rezko написа:
                        Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
                        Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.
                        Остана да кажеш какво е точно според теб ?
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар


                          #13
                          Rezko написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Rezko написа:
                          Само като я запалиш ли се получава? Ако притраква за около 1 2 сек. и спира - това е напълно нормално - просто пвдигачите се пълнят с масло при стартирането(По силно се проявява при студено време, защото маслото тогава е по гъсто), но ако продължава да трака има 2 вариянта - износен вал и от там повдигача не може да обере луфта и трака или износени повдигачи (по добрия вариянт)Пиши да видим какво ще излезне
                          Не е нормално.Защо се изпразват повдигачите??Кой ги изпразва.??И защо всеки път като запалиш трябва да се пълнят?Тук е проблема.Защо на добрите повдигачи не се налагат да се пълнят.И няма никаво чукане.Не е причина маслото.Това е един от митовете.Колкото е по-гъсто маслото,по-трудно ще се изпразнят повдигачите.А за сведение маслото W40 е еднакво гъсто при загряла кола независимо какво е. Не е причината износен вал,защото колегата споделя ,че след време изчезва чукането.Ако са износени вал и кобилици,няма да спре чукането.А и двигателя няма да върви както трябва.
                          Остана да кажеш какво е точно според теб ?
                          Ами аз съм казал колега.Прочети още веднъж поста ми.Като смениш повдигачите с нови,независимо какво е маслото и ще спре да чука.За експеримент може и да сипеш масло М10Д.Пак няма да чука.А при лоши повдигачи настъпва момент когато и да сипеш масло 0W30,пак ще чука.Добрите повдигачи се пълнят еднократно като ги поставиш нови и никой не може да ги изпразни.Не добрите се самопизпразват защото клапана им е износен и не задържат маслото в тях.Просто и ясно.

                          Коментар


                            #14
                            Сутринта паля колата да отида на работа няма тракане няма лопане,връщам се от работа,няма тракане няма лопане,тихо и кротко си работи мотора,пей сърце.Ако има нещо износено би трябвало постоянно да трака,да видим утре как ще е.

                            Коментар


                              #15
                              moonkey написа:
                              Сутринта паля колата да отида на работа няма тракане няма лопане,връщам се от работа,няма тракане няма лопане,тихо и кротко си работи мотора,пей сърце.Ако има нещо износено би трябвало постоянно да трака,да видим утре как ще е.
                              Да,наистина има периоди когато ту чукат ту не се обаждат повдигачите.Но с времето започва да настъпва момент когато винаги се обаждат,особенно когато колата е останала по-продължително време без да се пали.Не е маслото причината за чукането.Сам се убеждаваш в това.

                              Коментар

                              Working...
                              X