Здравейте, колеги! Ще опиша проблемите един по един, пък може и да се навърже нещо общо.1. Като захладня (ноември) и след като сложих газова (това може да няма връзка) започна да прави следното на бензин: сутрин при студен старт пали нормално, но след точно 3 секунди започва да работи отвратително, вибрира, но не върви много зле нито гасне. При минаване на междинна(аз съм с обикновено копче за газовата) т.е. спиране на помпа и дюза започва да работи нормално и си вдига оборотите с 1000-1500 (докато свърши горивото по колекторите разбира се). Всичко се оправя като мине 50 градуса. Обаче го няма ако паля наобяд и въпреки че е под 50.2. Точно след големите студове: поради горния проблем превключвам почти веднага на газ. Но след няколко секунди започва следното - При подаване на газ не иска да се форсира, гасне и гърми през филтъра. Това се оправя, като загрее над 50 градуса. Но ако паля наобяд всичко е наред, въпреки че е под 50.3. Преди 4 месеца си взех кабели магнети марели уж точно за моята кола. Обаче има следния проблем - когато кабелите за първи и четвърти цилиндър са по-близо от един сантиметър прескача искра (а уж те трябва да работят едновременно). Като ги раздалеча няма как да прескочи, но все пак ми се струва че има проблем. При старите, които дори не правиха контакт в бобините (тъй като бяха с други накрайници без да обърна внимание) го нямаше това.При загряване колата върви прилично, на бензин дори успява да те залепи за седалката (доколокото е възможно за този двигател, но се усеща). Разхода е приличен за този сезон, но на бензин беше високичък градско.Грешките в ЕКУ-то са "ЕКУ вътр. грешка" и "регулирането на сместа е извън границите", като след триене пак се появяват. Датчиците за температурата са наред. Въздушния филтър е сменян. Свещите бяха наред, но съм ги гледал преди 2 месеца за последно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми докато загрее.
Collapse
X
-
stanleyhacker написа:Както писах, проверил съм датчиците, но дори да има проблем с тях те едва ли влияят на работата на газ освен на моторчето за празен ход. Колата е от подписа.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
u_bo
PREDATORst написа:stanleyhacker написа:Както писах, проверил съм датчиците, но дори да има проблем с тях те едва ли влияят на работата на газ освен на моторчето за празен ход. Колата е от подписа.
Коментар
-
Мда май кабелите са абсолютни ментаци. Забелязах че го прави, когато сутрин кабелите са мокри. Като поизсъхнат се оправя. Доколкото до паленето на бензин, вероятно ще слагам добавка за дюзата и тогава ще видя какво ще стане. Кабелите са Магнети Марели от ЕВРО07. А дори преди да купя в някоя тема четох че са менте. Егати 60лв. на вятъра.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
u_bo
-
Колега,купи си едни хубави кабели - Беру (цена около 80 лева) и забрави за проблем с кабелите.Също си купи и едни хубави свещи(оригинални ,като бъди сигурен,че са оригинални,а не ментета) и знай,че по отношение на запалването проблеми няма да имашBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Re: Проблеми докато загрее.
stanleyhacker написа:..1. Като захладня (ноември) и след като сложих газова (това може да няма връзка) започна да прави следното на бензин: сутрин при студен старт пали нормално, но след точно 3 секунди започва да работи отвратително, вибрира, но не върви много зле нито гасне. При минаване на междинна(аз съм с обикновено копче за газовата) т.е. спиране на помпа и дюза започва да работи нормално и си вдига оборотите с 1000-1500 (докато свърши горивото по колекторите разбира се). Всичко се оправя като мине 50 градуса. Обаче го няма ако паля наобяд и въпреки че е под 50.....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами тя работи само около 3-4 секунди при спрян бензин. Аз си го обяснявам, че сместа е доста богата, а когато спра бензина за секунда се нормализира вдига обороти и след още 2 секунди изгасва. Мисля че не е толкова нереално. А и си правих експеримент дали подава и газ освен бензин - спрях газта от кранчето и резултатът е същия. Ах как ме е яд за тези кабели още!!! Колеги кажете откъде да си купя нормални кабели! И вярно ли е че на коли с 2 бобини съпротивлението на кабелите трябва да им е нула?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Имало наистина ефект от газта за горене. Колата тръгна да ускорява равномерно и без много замисляне. Обаче проблема сутрин с паленето на бензин си остана. Работи 3-4 секунди добре и после страшно богата смес!?? И така до към 50 градуса, после всичко е наред. Остава си и проблема с гърменето сутрин и изгасването, макар че сега е малко по-добре, след като понаместих кабелите. Кабелите са силиконови с медна сърцевина ако има значение. Вече си мисля че не е от тях. Смених ги октомври, а проблема с гърмежите се появи едва преди 2 седмици. Но това ще го оправям по метода на смяната на всичко запалването. Въпроса ми е защо ще работи на преобогатена смес докато загрее?! Може ли плочката на газовото да намаля въздуха, макр че е по мярка? Газовото го сложих май месец, но след това не е имало и студено време за да ми направи впечатление... Да не е от плочката?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар