Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход Браво/Брава 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Rezko написа:
    Подкрепям колегите, че този двигател е най икономичен от всички!Аз също съм готов да се обзаложим и замерим разходите!Пич ако ще купуваш такъв мотор поискаи да ти свалят капака на клапанте и ако всички гърбици на вала са наред и мотора работи равномерно и не трака на студен двигател - взимай!
    Подкрепям напълно това изказване на колегата.Като ти свалят капака на клапаните вътре двигателя трябва да е чист,без никакви отлагания,утайки,нагари и други гадости.Все едно нов двигател намазан с масло от въте.Това е гаранция,че двигателя е каран с добри масла и са сменяни редовно.Ако това условие не е налице и да не са износени разпред.вал и кобилици-не го купувай.Този двигател до 1998 год.е най-икономичния.И е много добър двигател ако е ползван и обслужван интелигентно.

    Коментар


      #17
      Е аз не търся невроятно икономична кола,не очаквам и чудеса.Но от друга срана да харчи по 14/100 ще си е своего рода чудо за 1.4Разбрах за проблемите с този двигател и честно казано вече се колебая.Исках да е моно защото все пак газовата за него е 500лв.,а не 1500.Но ако е толкова често срещан прблем при този двигател по-добре да не рискувам та после да дам още 1000 за ремонт.Извинявам се че говоря само в цифри,но всеки си знае средствата с които разполага.Ако разполагах с повече нямаше да си купувам старото ,а новото браво Все пак мисля да го закарам на майстор да го прегледа преди да взема.Обаче просто не мога да си представя кой ще е тоя продавач,който ще даде да му отворят двигателя преди покупката Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
      FIAT Bravo 1.4

      Коментар


        #18
        Rezko написа:
        Пич ако ще купуваш такъв мотор поискаи да ти свалят капака на клапанте и ако всички гърбици на вала са наред и мотора работи равномерно и не трака на студен двигател - взимай!
        Кой будала автоджамбазин ще ти извади буталото на първи цилиндър и едва ли не ще ти покаже ,че виж ти следите от хонинга на цилидровата риза още си личат.Купих Браво 1,4 двигатела ОК смених лява врата 100 лв.,шалтер на стартера 40 лв.в последствие поставих стария защото новия пълен боклук.Смених бендикса на стартера/20 лв./ защото невежи майстори бяха поставили несъвместим.Е това е наливаш бензин и караш.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          FIAT Bravo 1.4

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            Rezko написа:
            Пич ако ще купуваш такъв мотор поискаи да ти свалят капака на клапанте и ако всички гърбици на вала са наред и мотора работи равномерно и не трака на студен двигател - взимай!
            Кой будала автоджамбазин ще ти извади буталото на първи цилиндър и едва ли не ще ти покаже ,че виж ти следите от хонинга на цилидровата риза още си личат.Купих Браво 1,4 двигатела ОК смених лява врата 100 лв.,шалтер на стартера 40 лв.в последствие поставих стария защото новия пълен боклук.Смених бендикса на стартера/20 лв./ защото невежи майстори бяха поставили несъвместим.Е това е наливаш бензин и караш.
            Aз не разбирам защо трябва да се сваля бутало.Отвиват се 6 болтчета на капака на клапаните,поглежда се и се завиват-всичко за 6 минути.Става и на всеки паркинг.А автоджанбазите в момента така са го закъсали с продажбите,че ще са готови дето казваш и бутало да свлиш,само да могат да продадът някоя кола.

            Коментар


              #21
              Става....примерно и без смяна на гарнитурата нали??? ...даже тогава и за 4 минути ще стане да отвориш двигателя и да го затвориш Храссс с отвеката и айдееее,Нищо работа с две думи.И принципно всеки автотърговец преди да си продаде колата в днешно време,ти предлага "-Желаете ли да отворя двигателя или не???" А някои ще даде ли все пак един истински и смислен отговор на въпроса ми по същество?
              FIAT Bravo 1.4

              Коментар


                #22
                Ето ти смислен отговор,ако очакваш кола на 10г без проблеми просто забрави.Кола и жена се вземат на късмет.Ако те бърка разхода на гориво,вземаш велосипед,хем е здравословно хем е евтино.
                Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                Коментар


                  #23
                  И аз съм нов във форума и от скоро имам Марея 1,4 12V, ама цифрите за разхода са си съвсем верни. Живея в провинцията и работя наблизо, но ми е нужно да ползвам колата на малки разстояния, които са трудни или досадни за ходене пеша, та мисълта ми е, че разход 12-14 си го пере като "за отче наш" особено студена. Вярно, че не е бегачка, ама на градско се държи съвсем приемливо, а извънградско 120-130 км/ч - няма да я водя на състезание, я. Иначе се убедих, че за тия пари човек не може да си вземе по-прилична кола като съотношение на години, екстри, вървене и т.н. Возил съм се в голф и астра 1,4 - тия вдигат 120 км/ч само по нанадолно и с попътен вятър, а за 3000 лв. немските коли са на 102г. Колега, не я мисли колата, ако я уцелиш здрава си е съвсем прилична и особено за градски условия.

                  Коментар


                    #24
                    Е то Бравото общо взето си е градски автомобил, малък и маневрен ако искаш нещо по-голямо вземай си Марея.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #25
                      niko_biki написа:
                      А някои ще даде ли все пак един истински и смислен отговор на въпроса ми по същество?
                      Попрочетох темата и искам да ви кажа че мойта Брава на бензин градско перка около 12 л,а един колега има Брава 1.4 и му гълта към 10-11.Така че за 2-3 лв проблем ли правим?Но относно изпреварването съм съгласен,едно са 100 коня,съвсем друго са 80.Това е 25% разлика в мощността и е нормално разхода на 1.6 в града да е по-висок.Обаче ако ги пуснеш на 150 км/ч по магистралата,елате пак да си говорим.Разликата в данъка е към 65-70 лв годишно.За гражданската едва ли има разлика в повече от 20 лв за 1.6 двигател.Пък ако 1.4 има климатик и й сложиш газ тя просто ще спре.
                      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                      Коментар


                        #26
                        http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=36992

                        абе колеги карам я тази кола 1.4 12 в вече 30 000 и не мога да разбера за какви глупости говорят некои разбирачи аз сам сменявал само масло и сам сипвал само бензин като изключим ремъци ролки водна помпа т.е косумативи .На светофарите се заслушвам да не е угаснала толкова е тиха какво е това клопане трескане и тн...... все пак карам от 1991
                        fiat brava 12w 1.4 55kw

                        Коментар


                          #27
                          от скоро карам пунто 1,1 от 1996г. дава ми разход около 12 градско .карам я на сравнително къси разстояния и няма време да загрее добре , и въпреки всичко това ми се вижда малко множко дори и да не съм за някои лев отгоре за гориво все пак . . . това нормално ли е
                          Fiat Punto 1.1

                          Коментар

                          Working...
                          X