това маркучле за какво служи точно... щото некой майстор е забравил да ми го сложи... и като пусна клапата за въздух в купето да духа отвън, на светофар ми влизат изгорели газове в купето - от тръбичката за картерните газове... да го търся ли по магазините, продава ли се...
Май имаш впредвид маркучето дето отвежда картерните газове за повторно изгаряне?Извинявам се за горния пост....все бъркам с това цитиране лелее съвсем оплесках нещата,изиза че сам си пиша Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Справка-исках да цитирам DONNA
като се сменя гарнитурата важно е да се слажи в каналчето като хората и несе слага НИЩО /от личен опит/мястото трябва де е сухо и почистено от масло и други гадости като е опъната и сложена както трябва си ляга на място добре е болтовете като се затягат да не се напъва -тук може да се използва този ключ където пише горе динамометричен -леко на кръс че превърта лесно
момчета ами ако карам така .... ?!?! колата няма да я ородавам аз ще си я карам не ми губи масло - нямам загуба на щеката поне така си мисля че загубите са минимални ....щом казвате че след 3 4 месеца пак ще прокапе закакво да се занимвам не е ли така ?!?АЗ двигател не мия никога не съм мил и няма и да мия- забърсвам капаците и газ... важното е да работи да няма проблеми не да е чист двигателя... Пък и немисля че е много здравословно мокренето ... но както и да е МИСЛЯ така да карам щом казвате 4е няма проблем Благодаря много за бързата и компетентна намеса
aaaa писна ми днеска вдигам щеката ОЛИОТО намаляло ще се сменя ..... само да се стопли! Въпорса СЕГА е следния : 1. Този динамометричен ключ от къде мога да го купя и колко струва, предполагам в някоя железария за по маркови инструменти ще го има 2. Каква гарнитура да си купя МАРКА защото неща да се занимавам пак в края на лятото3. Колко точно се стяга с този ключ? 4. Слага ли се силикон на новата и ако не защо ??!? какво пречи.. аз знам че е добре да се намаже със грес или масло защото когато мотора стопли греста спича и залепвала ....5. не е ли по добре да дам 20лева да ми я смени някой майстор? В крайна сметка неща да си унищожа колатапредварително ви благодаря колеги!
добре е болтовете като се затягат да не се напъва -тук може да се използва този ключ където пише горе динамометричен -леко на кръс че превърта лесно
Капака на главата си има пети на отворите за ботловете.Пренатягане е невъзможно защото петите опират в главата.Използването на динамометричен ключ е приоритет ,но в случая не смятам ,че има нужда.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
момчета няма да стягам като 1-вия човек на кръст 6те притегна и изоб6то но как да бъда сигурен че са еднакво затегнати и 4-те болта ... така като гледам ключовете започват от 90лв.... ако успея да си изнамеря за временно ползване 6те е супер :D
Аз съм го правил на Типо и Пунто.На Типото първия път хич, ама хич не беше успешно..има едно много важно правило:Стягай болтовете на кръст.Това означава всеки срещуположен по оборот докато не се затегне, така, сякаш стягаш пластмаса - има момент в който виждаш че притиска гарнитурата,, стараеш се да не я смачка съвсем;Втория важен момент:Гарнитурата трябва да е чиста и без шуплиВземи си две, по 3лв са. Трябва гарнитурата да не излиза никъде отстрани. И малко да излиза, напъва, 3 бара налягане има там.Най-лошото което може да стане е да ти изтече маслото, при мен с типото това и стана, щото слагах силикон и то върху мазна гарнитура.И двете не ги прави, при пунто, ако слагаш силикон, леко и по малко, да не излиза отстрани.Силикона също е специален, да не сложиш за шупли...издържа на 300 градуса, черен.Успех!
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Колеги благодаря ви за бързите мнения по моята тема. В този форум хората наистина са коректни отговорите точни и бързи! Администраторите печени и не се заяждат с хората! БРАВО! Удоволствие и чест за мен е че съм един от вас!!! днеска разбрах от къде да взема динамометричен ключ Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Питам с колко сила трябва ва се стяга ? П.С. де да имах книга Фиат пунто да си го прочета....
маслото дето намалява не е от там....виж си кутията на въздушния филтър - съмнява ме, че е от тръбичката за картерните газове... нема се плашиш - колицата си хапва малко масълце по принцип... не мисля, че ше е намаляло от една гарнитура на капака на клапаните....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Колеги благодаря ви за бързите мнения по моята тема. В този форум хората наистина са коректни отговорите точни и бързи! Администраторите печени и не се заяждат с хората! БРАВО! Удоволствие и чест за мен е че съм един от вас!!! днеска разбрах от къде да взема динамометричен ключ Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Питам с колко сила трябва ва се стяга ? П.С. де да имах книга Фиат пунто да си го прочета....
В Аутодата го дават ако е М8х1.25 = 20NmАко е М8 - 10NMСпоред мен на око и по-добре, щото ако стегнеш с тази сила не на кръст пак е зле.Почисти внимателно улеите преди да сложиш новата гарнитура. Да не са мазни.http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/Punto/
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Е ееее страшни сте много благодаря само да се стопли и я почвам !! колеги балгодаря !имам някакъв усет за стягане ама се тревожа Както и да е ще го направя всичо както трябва! пък вие щом казвате че неможе да бута масло от там вече се обърквам ... ама само от там е бутнала колата защото аз говоря за 1мм от нивото на щеката а двигателя ми е оплискан поне с 50 грама масло абе здраве да е!
Коментар