Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура капак клапани ИСКАМ САМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гарнитура капак клапани ИСКАМ САМ

    Здравейте колеги! Карам Фиат Пунто 1.1 имам желание да сменя гарнитурата на капака на клапаните тече ми масло от там и ми пльоска мотора ... видях в ръководствата че е гумена ... Да но има ли не6то специфично при смяната не съм сменял такова животно до сега... страх ме е да не си разбутам двигателя загуба на масло нямам.... ама маже по малко там .. смених си радиатора на парното сам и всичко си остана то4но имам известен опит с автомобилите но не съм сленял такава гарнитурка не ми се дават 40лв на маистор..... Предварително благодаря за отговорите
    Ето ме вече с Фиат

    #2
    в ъгалите приразпределителниявал сложи силикон
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      В "ъглите"също...

      Коментар


        #4
        само това ли е? ами разглобяването няма ли нещо различно сваля ли се ремъка или само развивам болтовете там 6 ли колко са и деиствам ... силикон мисля цялата да я намажа
        Ето ме вече с Фиат

        Коментар


          #5
          nkalizatura написа:
          само това ли е? ами разглобяването няма ли нещо различно сваля ли се ремъка или само развивам болтовете там 6 ли колко са и деиствам ... силикон мисля цялата да я намажа
          ако е качествена гарнитурата не ти трябва силикон, но според мен отложи тази процедура за по топло време, че в тоя студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стягането
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            nkalizatura написа:
            само това ли е? ами разглобяването няма ли нещо различно сваля ли се ремъка или само развивам болтовете там 6 ли колко са и деиствам ... силикон мисля цялата да я намажа
            Абе глупости никъв силикон! Като се слага гарнитура се намазва с пръсти с масло, финно машинно или моторно и се затягат едновременно всички болтове! Т.е. затягаш малко единия, затягаш друг, послед друг и така нататък! Тази гарнитура се сменя изключително лесно аз съм го правил в 2 часа през ноща в гаража!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Процедура:1. Сваляш капака на въздушния филтър заедно с филтъра /2 щипки отсрани/2. Сваляш капака над карбуратора /ако можем така да го наречем/ 2 гайки 10 мм и един маркуч към капака на главата и едно малко маркуче към карба3. Развиваш 4-те болта накапака на клапаните 4. Сваляш капака, сваляш старата гарнитура5. почистваш всичко където ляга гарнитурата6 Слагаш новата гарнитура7. Наместваш капака8. Стягаш болтовете но МНОГО ВНИМАТЕЛНО з/о блока е накакаква алуминиева сплав и може да опасеш резбата. Отворите са проходни и затова не е фатално за резбата, на моя е така в момента / имам и точно такова Пунто/ и съм сложил отдолу гайка с шайба, така че проблема не е фатален.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                благодаря колеги да разбирасе ще изчакам да се позатопли малко времето за последователното стягане на болтовете знам но все пак благодаря Мерси и за съвета със маслото по гарнитурката питам се квсе пак няма ли не6то друго оето се сваля разглобява и така нататъка?
                stef - студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стягането
                кои ушенца не кое казваме ушенца - на захвадките където затягат болтовете?БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА!!!!!ще кача снимки след като направя смяната!
                Ето ме вече с Фиат

                Коментар


                  #9
                  nkalizatura написа:
                  благодаря колеги да разбирасе ще изчакам да се позатопли малко времето за последователното стягане на болтовете знам но все пак благодаря Мерси и за съвета със маслото по гарнитурката питам се квсе пак няма ли не6то друго оето се сваля разглобява и така нататъка?
                  stef - студ ушенцата на капака се чупят като вафли при стягането
                  кои ушенца не кое казваме ушенца - на захвадките където затягат болтовете?БЛАГОДАРЯ МОМЧЕТА!!!!!ще кача снимки след като направя смяната!
                  да за тях става въпрос
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Най-доре ще се справиш с динамометричен ключ и ако имаш информацията как се прави с него....

                    Коментар


                      #11
                      И аз мисля, че стягането трябва да стане с динамометричен ключ. Дори да не се пукне капака по време на стягането има вероятност това да стане като загрее мотора. Все пак е риск.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капе
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          infineon написа:
                          По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капе
                          точно! туй е детска полест на Пунтото... след няколко месеца няма да ти прави впечатление, че двигателя е олят с масло... поне няма да ръждясва оф топик "Процедура: 1. Сваляш капака на въздушния филтър заедно с филтъра /2 щипки отсрани/ 2. Сваляш капака над карбуратора /ако можем така да го наречем/ 2 гайки 10 мм и един маркуч към капака на главата и едно малко маркуче към карба"това маркучле за какво служи точно... щото некой майстор е забравил да ми го сложи... и като пусна клапата за въздух в купето да духа отвън, на светофар ми влизат изгорели газове в купето - от тръбичката за картерните газове... да го търся ли по магазините, продава ли се...
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #14
                            В момента не се сещам, трябва да погледна под капака точно накъде водеше, процедурата я написах по памет з/о наскоро правих точно това, само че намазах със силикон понеже нямах гарнитура под ръка. Довечера като се прибера мога да го снимам.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              По скоро няма да се пукне , а ще се изкриви и пак ще капе масло. И да знаеш че като я смениш 3 месеца няма да тече после пак ще почне да капе
                              в този студ по скоро ще се пукне /казвам го от опит/ и ако се сложи ориг гарнитура, последния път сложих на виктор рейнц и от тогава нямам проблеми /да чукна на дърво вече година/ преди това съм сменял със GLASER AJUSA пълни дървета
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X