Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите

    Като я запаля сутрин като е студена и оборотите отиват до към 2000 даже се е случвало и да ги подминават На какво може да се дължи това? Браво 1.6 96-та Поздрави.

    #2
    Re: Проблем с оборотите

    NqKvo_GaDno написа:
    Като я запаля сутрин като е студена и оборотите отиват до към 2000 даже се е случвало и да ги подминават На какво може да се дължи това? Браво 1.6 96-та Поздрави.
    МПХ - моторче на празният ход
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Благодаря.Ще го погледна и ще пиша пак

      Коментар


        #4
        Ако в момента на палене стигат около 2000 и след това се стабилизират на около 1400 за 2-3 секунди при -10’, значи всичко изглежда нормално.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Не.Като запаля оборотите са нормални и постепенно се качват, а ако подам леко газ си остават до където са стигнали с подаването на газта.Това не е всеки път.

          Коментар


            #6
            темп датчик на инжекциона /синия/
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Не бих се обзаложил за този датчик. Замери му все пак съпротивлението преди да запалиш, отбележи и каква е температурата навън да видим какво дава.Гасне ли колата като освободиш от скорост като загрее? Разхода нормален ли е?
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                А сама форсира ли се? И колега защо подценяваш този датчик
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Къде се намира този "син" датчик ? Сама вдига оборотите само когато е студена .

                  Коментар


                    #10
                    Върху термостата. Там имаш 2 датчика. Този със синята букса, пък иначе под нея май беше жълт по спомен.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Откачи първо кабела и хубаво почисти клемат. Успех
                      FIAT Marea ex
                      FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

                      Коментар


                        #12
                        Термостата ми е на 7-8к км едва ли ще е от него .....

                        Коментар


                          #13
                          Изчистих МПХ с коресилин и вече е на колата.Мисля че има подобрение , но да не прибързваме със заключенията Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Ще го гледам тия дни как ще е сутрин и ако има пак проблем ще пиша . Благодаря на колегите за съветите им !!! Поздрави

                          Коментар


                            #14
                            ако ти го прави САМО на студен ДВГ - като запалиш сутрин , пробвай следното-като форсираш леко и си останат там където си ги форсирал оборотите - пъхни си крака ПОД педала на газта и го вдигни НАГОРЕако има ефект - или пружината - но по-вероятно си за смяна на жилото на газта.п.с. след почистването с коресилин се надявам,че си смазал МПХ

                            Коментар


                              #15
                              Ами да си призная честно - не , не се сетих да го смажа Поне се сваля лесно Предполагам с някакво финно масълце трябва да се смаже или бъркам

                              Коментар

                              Working...
                              X