Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    а кога да го меря това- само на контакт няма ли екуто да ги е прекъснало? би следвало след получаване на сигнал от датчика на коля вал, че се върти да пусне пръскане на дюзите... или греша
    Абе никакъв контакт.За какво ти е контакт като ти казах да извадиш куплунга на дюзите.Мериш на тази страна на куплунга която идва от дюзите.Идеалния вариант е да мериш на куплунга на контролера /без контакт разбира се/,но пипането там не е за всеки,защото може и да направиш беля.

    Коментар


      #17
      Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        wwalker написа:
        Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
        Точно това е.При мене данните са по-малко от 11 ома.Но това няма значение.Най важното е да се разбере има ли прекъсване или много по--високо съпротивление..

        Коментар


          #19
          да, ако видя, че е запушена съм по -навит да си купя ваничка и да си ги чистя сам..., но дотам да стигна
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Няма никакъв начин да разбереш дали е запушена без да я свалиш и измериш дебита. При теб ако приемем, че съответните свещ/кабел/бобина... са ОК и ти даде прилично съпротивление, то вероятноста да е запушена е голяма. Но това на принципа на изключването на всичко останало е доста относително. Ще ти отидат едни 200лв. поне за ваничка и течност за почистване, а действително да я дадеш някъде за почистване си е жив късмет крайния резултат. Не забравяй опцията за втора ръка от морга на цената на почистване.Аз залагам, че ще ти даде кофти съпротивление и по-точно безкрайно голямо, демек неработеща дюза или нещо прекъснато. Колкото и да е запушена все ще пръска там нещо, а не както казваш.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              аз имах предвид, че ако всичко със съпротивление е ок, ще се сваля вече и чисти, друго е да знам, че проблема ми не е еладжийски. в сериза ми е ясно, че първото нещо ще кажат смени дюза след диагностика, после като не се оправи пак ще се търси проблема... иначе ваничка бях намерил за 30-35 лв беше нова я продаваше някакво момче, но като му писах я бях вече изтървал. в крайна сметка на мен ми трябва една по една да ги чистя, не ми трябва голяма ваничка, непрофесионално, но поне ще вложа някакво желание.. не обичам други да ми пипат колата, всеки път съжалявам как са преебали някоя резба най-малкото
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Какви съпротивления даде? Току-що ги замерих при мен и дава на всички по 17 Ома.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  оооо, събата ще ги меря, тук се стъмва рано
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    оооо, събата ще ги меря, тук се стъмва рано
                    И това те спря? Аз на връщане от работа спрях под една лампа и за 1 минута ги замерих
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      wwalker написа:
                      pakumba написа:
                      оооо, събата ще ги меря, тук се стъмва рано
                      И това те спря? Аз на връщане от работа спрях под една лампа и за 1 минута ги замерих
                      спокойно, ще ти мине. и аз направих основен ремонт на улицата едно време, ама а сега ме хвани да работя
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        направих измервания, мерих между пина, който е най-отгоре и останалите 4. в ред отгоре надолу в буксата са:- 25.03- 12- 25.04- седи си на 1 т.е. няма стойносткакво значат тези неща според вас?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          pakumba написа:
                          направих измервания, мерих между пина, който е най-отгоре и останалите 4. в ред отгоре надолу в буксата са:- 25.03- 12- 25.04- седи си на 1 т.е. няма стойносткакво значат тези неща според вас?
                          Колега ,като ти анализирах резултатите от измерванията извода ми е следния:1.Не си подбрал точно точките от куплунга,където е трябвало да извършиш измерването.И за това не си получил истинските стойности.Едната от сондите ти не е била на общоя проводник.Независимо от това моите изводи са следните;2.Първото ти измерване е е съпротивлението на две дюзи в серия,което е ОК Второто ти измерване е съпротивлението на една дюза ,което също е ОК Третото е като първото-също ОК Четвъртото е прекъснала дюза-безкр.съпротивление.Не е ОК3.Сега вече може да си смениш точно тази дюза.Като свалиш рейката измери на всяка дюза контролно за да определиш точно коя е прекъсналата.Защото това замерване което представяш не дава точния отговор.Ясно е че твърдо имаш прекъснала дюза.4.Успех ти желая.

                          Коментар


                            #28
                            [quote="pakumba"]направих измервания, мерих между пина, който е най-отгоре и останалите 4. в ред отгоре надолу в буксата са:Ако не греша,но доколкото си спомням трябваше да направиш замерване между средния пин и останалите четири.Но и това грешно измерване което си направил дава отговор на проблема ти.

                            Коментар


                              #29
                              ами мерих така, защото единия пин беше отделен и си помислих, че ще да е главния. а и колегата walker май беше споменал, че е най-горния пин. все пак ще направя наново измервания... сега специално си инсталирах аутодаата ама не намерих друго освен стойностите там, нямаше картинка къде се мери точно.... благодаря за инфото, очевидно наистина ми е изгоряла едната дюза
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                wwalker написа:
                                Ето как трябва да са:--------------basically a good injector is 14-16.5ohms. less than 13ohms suggests faulty injector. you can easily measure all 4 using the wiring connector at the end of the fuel rail. there a 5 pins, centre is earth other 4 are for injectors. use a multimeter.--------------
                                centre is earth other 4 are for injectors
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X