Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

    къде се мери дали стига ток до дюзите на този двг 1,6 16 в? предполагам има картинка някъде, ама ....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Re: къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

    pakumba написа:
    къде се мери дали стига ток до дюзите на този двг 1,6 16 в? предполагам има картинка някъде, ама ....
    Има един 5-пинов плосък куплунг до самия всмукателен колектор.Единия извод е +,който идва от релето,а другите 4 са управляващите "-"за всеки цилиндър.С мултицет няма да можеш нищо да измериш.Трябва ти осцилоскоп.

    Коментар


      #3
      Re: къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

      Stefan Hadjov написа:
      pakumba написа:
      къде се мери дали стига ток до дюзите на този двг 1,6 16 в? предполагам има картинка някъде, ама ....
      Има един 5-пинов плосък куплунг до самия всмукателен колектор.Единия извод е +,който идва от релето,а другите 4 са управляващите "-"за всеки цилиндър.С мултицет няма да можеш нищо да измериш.Трябва ти осцилоскоп.
      искаш да кажеш, че импулсите са прекалено кратки и няма да мога д аги хвана с мултицета ли? иначе и аз го подозирах този куплунг, според мен е закачен на рейката - пада се малко вдясно от пръчката на маслото
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: къде се мери дали стига ток до дюзите- 1.6 16в

        pakumba написа:
        Stefan Hadjov написа:
        pakumba написа:
        къде се мери дали стига ток до дюзите на този двг 1,6 16 в? предполагам има картинка някъде, ама ....
        Има един 5-пинов плосък куплунг до самия всмукателен колектор.Единия извод е +,който идва от релето,а другите 4 са управляващите "-"за всеки цилиндър.С мултицет няма да можеш нищо да измериш.Трябва ти осцилоскоп.
        искаш да кажеш, че импулсите са прекалено кратки и няма да мога д аги хвана с мултицета ли? иначе и аз го подозирах този куплунг, според мен е закачен на рейката - пада се малко вдясно от пръчката на маслото
        Точно там е.Импулса на празен ход е около 2,5-3,0 мсек при загрял двигател.При рязко подаване на газ,расте до 8-9 мсек.При бавно подаване на газ от обороти на празен ход нагоре остава непроменен/както на празен ход/.

        Коментар


          #5
          На Виза-та виждаш импулса на всяка една от дюзите в реално време. По-лесен начин не се сещам да се замерят как са електрически. Бях чел, че можело да се мери съпротивлението, което също давало някаква представа, но си е други да видиш живи данни. Даже на колега от форума като му дадах да си актуализира тихите обороти и импулса на празен ход му падна от 12мс на под 3мс. Човека е с газова и от там вероятно му се беше поразстроила работата на моното(с 1.4 12V двигател).
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            На Виза-та виждаш импулса на всяка една от дюзите в реално време. По-лесен начин не се сещам да се замерят как са електрически. Бях чел, че можело да се мери съпротивлението, което също давало някаква представа, но си е други да видиш живи данни. Даже на колега от форума като му дадах да си актуализира тихите обороти и импулса на празен ход му падна от 12мс на под 3мс. Човека е с газова и от там вероятно му се беше поразстроила работата на моното(с 1.4 12V двигател).
            Вярно е,че с Визата можеш да видиш милисекиндите в реално време,но не всеки има Виза и Лаптоп с два ком-порта.А бензиновите коли са обикновено с диагн.куплунг с К и L-линия.Но това,което ще ти даде Визата,мого често не е достатъчно.Какво не може да ти даде:Ако дюзата е прекъснала в намотка,да кажем или в куплунг,което е най-често срещан дефект,Визата ще ти отчете милисекундите,но тя няма да работи.И за това много често по сервизите казват,че всичко е ОК,но колата е умряла.Но ако закачиш Осцилоскоп за сигнала на дюзата това един специалист веднага го хваща.Ако е специалист и знае какво да гледа. А темата на колегата беше между другото може ли с мултицет да си измери импулса на дюзата.Не може.Предполагам,че не разполага с Виза,щом зададе такъв въпрос.

            Коментар


              #7
              да, точно исках да измеря с мултицет. проблема е следния: преди година и нещо зимата ми светна лампата на инжекциона. колата почна да работи на 3 цилиндъра след това. така палих до вчера- на 3 цил и понеже не я карам на бензин не съм стигнал дотам да я оправям. но вчера вече си беше студено и не пожела да запали при този студ на 3 цил. махнах всички свещи на само свещта на 1 цил беше напълно суха, а всички други мокри яко. което ме наведе на мисълта, че там не пръска бенз вечерта си запали от първото въртене, но общо взето е добре да я оправя. колега от форума ме посъветва да си проверя и емулатора на дюзите заради газта, защото можело той да не я пуска да пръска. мисълта ми е, че ако ида на диагностика ще кажат неработеща дюза и по дефолт ще кажат изгоряла, смени с нова. ок, ама ако е емулатор пак няма д атръгне...или кофти връзка някъде. а ако е емулатор е за газаджия...общо взето отсега виждам едно голямо безсмислено разкарване и накрая пак ще трябва сма да си реша проблема. какво ще ме посъветвате вие?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                В твоя случай бих я вързал първо на Виза(ама аз си имам де ). Там ще видиш времената и освен това бих я пуснал да се изтества/актуализира, видял грешките и т.н. След това свалям въпросната дюза, разбира се ако няма ефект горното и ми даде кофти времена на нея, давам я само нея на ултразвук и минавам с 15лв. за чистене на 1 дюза в случая. Така и така ще разкачаш рейката, то погледни за видими поразии по регулатора на налягането на горивото - нещо видимо по него за напасване/смяна.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  В твоя случай бих я вързал първо на Виза(ама аз си имам де ). Там ще видиш времената и освен това бих я пуснал да се изтества/актуализира, видял грешките и т.н. След това свалям въпросната дюза, разбира се ако няма ефект горното и ми даде кофти времена на нея, давам я само нея на ултразвук и минавам с 15лв. за чистене на 1 дюза в случая. Така и така ще разкачаш рейката, то погледни за видими поразии по регулатора на налягането на горивото - нещо видимо по него за напасване/смяна.
                  Ти добре го съветваш да си свали дюзата,ей така за проба и да я носи на ултразвук,ама не знам дали знаеш колко лесно се свалят тези дюзи на тоз двигател.Много е работата за да се предприемат такива действия без да си сигурен че проблема е в запушване.Представи си че е прекъснал проводник или куплунг.През три куплунга минава сигнала от контролера до дюзата.

                  Коментар


                    #10
                    притеснява ме, че не много хора имат виза първо, второ трябва да се заиграе човека и да каже да тук е и не работи защото.... а не виждам в сервиз как ще стане. предпочитам сам да си решавам проблемите и ако имах виза бих го направил, но...
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Stefan Hadjov написа:
                      Ти добре го съветваш да си свали дюзата,ей така за проба и да я носи на ултразвук,ама не знам дали знаеш колко лесно се свалят тези дюзи на тоз двигател.Много е работата за да се предприемат такива действия без да си сигурен че проблема е в запушване.Представи си че е прекъснал проводник или куплунг.През три куплунга минава сигнала от контролера до дюзата.
                      Нищо трудно няма в сваляне на рейката с дюзите. Колкото до другото - ами да размени мястото и с друга и ще разбере къде е проблема веднага. В крайна сметка една дюза по моргите е 15-20лв. Също и да размени свещите и кабелите, ако са достатъчно дълги за пробата. Даже първо това най-добре.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        притеснява ме, че не много хора имат виза първо, второ трябва да се заиграе човека и да каже да тук е и не работи защото.... а не виждам в сервиз как ще стане. предпочитам сам да си решавам проблемите и ако имах виза бих го направил, но...
                        Колега,то явно не разполагаш с осцилоскоп за да хванеш проблема по-сериозно в реално време,за това направи следното:Свали куплунга за който говорихме в началото на темата.Мисля,че най-долния -червен и 4-ри други .Измери с мултицет какво отчиташ мяжду червения и всеки един от другите кабели и сподели.Това ще даде отговор на въпроса запушена ли е дюзата или имаш прекъснат сигнал.

                        Коментар


                          #13
                          а кога да го меря това- само на контакт няма ли екуто да ги е прекъснало? би следвало след получаване на сигнал от датчика на коля вал, че се върти да пусне пръскане на дюзите... или греша
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            а кога да го меря това- само на контакт няма ли екуто да ги е прекъснало? би следвало след получаване на сигнал от датчика на коля вал, че се върти да пусне пръскане на дюзите... или греша
                            Ами ти можеш да мериш така съпротивление, така че на изгасена кола.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              ясно, ще меря и пиша. благодаря на колегите за съдействието!
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X