Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 прекъсва на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    а вече започва да ми мени и оборотите на място на Газ не са постоянни, на бензин работи перфектно в покой само че както настъпя педала и започва да прекъсва. Аз предполагам от самото начало дюзи затова и оборотите на газ се менят също и свещи. В неделя мисля да се захващам с този проблем. А възможно ли е ако е свещи да ми вдигне разхода по някакъв начин?
    Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

    Коментар


      #17
      не виждам логиката в плана ти. но ти пожелавам успех.ако са свещи - няма да е добре на празен ход.все пак закачи я на компютър и виж какво ще даде - за около 30 лв. са диагностиките.Пиши като намериш проблема.

      Коментар


        #18
        sharky871 написа:
        ...... А възможно ли е ако е свещи да ми вдигне разхода по някакъв начин?
        Да.

        Коментар


          #19
          колеги и аз съм същтият проблем и немога да кажа от каде идва

          Коментар


            #20
            gamer_1989 написа:
            kolegi i az karam bravo 1.6 16v i pri men tozi problem go ima.kolata e s gazov injekcion i na gas kolata varvi perfekno no na benzin garmi prekasva nqma moshnost nz kolegata ako e nameril reshenie da spodeli
            Колега не е по темата ама си оправи поста в форума се пише само на КИРИЛИЦА че може да си имаш проблеми
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              divlimon написа:
              пробваи да откачиш дебитомера запали я и покараи малко да видиш дали ще прекъсва но недеи кара мн километри с откачен защото като го откачиш влиза в авариен режим и там кво ставало и може да се прецака нещо но за няколко километра колкото да видиш дали е от него няма проблем. Казвам ти го защото при мен това беше проблема за дето ми прекъсваше на бензин.
              Двигател 1.6 колега няма дебитомер.Чети по внимателно,че човека се бърка така.

              Коментар


                #22
                Aма така,като не искаш никой да пипа колата,ще стане трудно,и без това се изписаха един тон глупости за 2 страници.На колата и трябва диагностика,с хвърляне на боб няма да стане.Щом гърми само на бензин, а на газ не,значи проблема е в горивото или нещо по инжекциона.Трябва да се проверят доста работи,преди да се сменя каквото и да било.П.С.Един съвет от мен,откачи си плюсовата клема на акумулатора за една нощ,и кажи на другия ден как е колата.Тези коли имат навика да им се забатачват ЕКУ-тата при много каране на газ,просто им трябва ресет.Съвета който ти дадох,го направи само ако колата ти е с металния колектор,а не с пластмасовия/при него ЕКУ-то се ресетва само и единствено с диагностична апаратура/
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #23
                  Mury написа:
                  Aма така,като не искаш никой да пипа колата,ще стане трудно,и без това се изписаха един тон глупости за 2 страници.На колата и трябва диагностика,с хвърляне на боб няма да стане.Щом гърми само на бензин, а на газ не,значи проблема е в горивото или нещо по инжекциона.Трябва да се проверят доста работи,преди да се сменя каквото и да било.П.С.Един съвет от мен,откачи си плюсовата клема на акумулатора за една нощ,и кажи на другия ден как е колата.Тези коли имат навика да им се забатачват ЕКУ-тата при много каране на газ,просто им трябва ресет.Съвета който ти дадох,го направи само ако колата ти е с металния колектор,а не с пластмасовия/при него ЕКУ-то се ресетва само и единствено с диагностична апаратура/
                  И да и не... вярно, че някои ЕКУ на двигателя с пластмасовия колектор са много чепати, но поне може да се ресетне с ВИЗА примерно, докато адаптацията на двигателят с метални колектори не може. Поне разкачането на батерията даже и за секунда само помага, макар и да си остава записана грешка в ЕКУ. Ама вярно на по-новите са много шантави ЕКУ
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #24
                    колега, не си октачай плюсовата клема на акумулатора преди да си махнал минусовата, според мен са ти запушени инжекторите ако караш на газ

                    Коментар


                      #25
                      nedialk00 написа:
                      колега, не си октачай плюсовата клема на акумулатора преди да си махнал минусовата, според мен са ти запушени инжекторите ако караш на газ
                      Е то няма кво друго да е, или дюзи или баталясал МАП, остава вариант и горивния филтър или помпата да са затлачени до безобразие от липсата на употреба, ама знае ли човек, както каза Мури диагностика му е майката.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X