Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбуратор Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Executer написа:
    Отиди на настройка на сместа!! Там още 20-25 лв ама мен ми пипаха и аванса, така че за теб ще е по-малко може би!! А и не си в СФ и услугите са по ефтини!Ама да не ти я правят по слух а с ламбда сонда! Също така смукача има едно винтче което регулира колко да "натиска" (отваря) газта при дръпнат смукач и може да е разцентровано!
    Е та тя в събота беше в сервиза,казаха че е минала ЕЛКОН и са настроили сместа,била ок.За това платих 25лв.Сега ако ми искат още за това настройване няма да стане.Ето одеве се прибирам от работа - същата история.На бензин се чуди да тръгва ли,да спира ли...и тя горката колица незнае.Докато се прибрах беше вдигнала градусите и се разработи както си трябва.Почвам да се чудя дали моята колица не е със собствен характер....
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    Коментар


      #17
      Абсолютно подкрепям напътствията на "Executer", и понеже и аз съм притежател на карбураторен FIAT, weber 32-34TLDE, мога да потвърдя че съм ги прекарал тези неудобства!!!Начина е само един- тотално разглобяване, педантично почистване, подмяна на всички ремонтни компоненти и задължително добра подготовка относно зглобяване и настройка на карбуратора!Единствено мога да добавя да се огледа допълнителния кръг за студен старт, и в частност вакумните маркучи управляващи процеса! Другото което все не се споменава е участието на електрическия нагревател!От мен успехи, Никола!
      fiat divak

      Коментар


        #18
        много бензин подава. При смукача, има една вертикална пружинка, която е сравнително нежна. често се къса, разтяга и т.н. повреди. При мен на темпрата правеше същто като при теб. Проблема беше скъсана пружинка, и от там неправилна работа на смукача (при загряла кола и върнат смукач всичко си беше ОК). Погледни я, мъничка е и много "майстори" не и обръщат внимание. На снимката не я виждам, но е там (карб. е същия). Еднствената вертикална пружинка е.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          ..... за горното не се сетих щото при мен ги проверявам и забелязвам такива! Абсолютно съм съгласен!..... колегата прави ли нещо по автомобила, или..... ..... да помагаме ако трябва!
          fiat divak

          Коментар

          Working...
          X