Executer написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карбуратор Фиат Типо
Collapse
X
-
----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
-
Абсолютно подкрепям напътствията на "Executer", и понеже и аз съм притежател на карбураторен FIAT, weber 32-34TLDE, мога да потвърдя че съм ги прекарал тези неудобства!!!Начина е само един- тотално разглобяване, педантично почистване, подмяна на всички ремонтни компоненти и задължително добра подготовка относно зглобяване и настройка на карбуратора!Единствено мога да добавя да се огледа допълнителния кръг за студен старт, и в частност вакумните маркучи управляващи процеса! Другото което все не се споменава е участието на електрическия нагревател!От мен успехи, Никола!fiat divak
Коментар
-
много бензин подава. При смукача, има една вертикална пружинка, която е сравнително нежна. често се къса, разтяга и т.н. повреди. При мен на темпрата правеше същто като при теб. Проблема беше скъсана пружинка, и от там неправилна работа на смукача (при загряла кола и върнат смукач всичко си беше ОК). Погледни я, мъничка е и много "майстори" не и обръщат внимание. На снимката не я виждам, но е там (карб. е същия). Еднствената вертикална пружинка е."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар