Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбуратор Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Карбуратор Фиат Типо

    Здравейте колеги,преди малко ми съобщиха цената на ремонта на карбуратора ми защото не работи.Искат ми 90 лв за работа и части та въпросът ми е може ли да се замени с друг карбуратор от друга кола(чувал съм че от Лада ставали), и ако на някой му се намира читав карбуратор може да се споразумеем за цена и направо да взема един втора употреба и да го сложа.Какво ще кажете вие?
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Не съм запознат с устройството на този карб ,но ако в цената на ремонта се включва подмяна на всички жигльори и мембрани ако има такива цената сигурно е добра.Зависи кой ще прави ремонта и какво включва самият той.Би трябвало и да го почистят по някакъв начин от отлаганията било с киснене или ултразвукова вана.Най-важната и отговорна част на всеки карб е неговата дроселова клапа.Тя се калибрира към самия него и ако е износена нейната ос или там където лагерува работата не е малко.Регулирането на нивото в поплавковата камера е също една от най-важните регулировки. С един напълно ревизиран или нов карбуратор няма да си познаеш колата и откъм тяга както и разход.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Най-важната и отговорна част на всеки карб е неговата дроселова клапа.Тя се калибрира към самия него и ако е износена нейната ос или там където лагерува работата не е малко.С един напълно ревизиран или нов карбуратор няма да си познаеш колата и откъм тяга както и разход.
      Чул те господ,че сега зимата с тая газ ми дава разход над 20/100 Язък за евтината газ.И съм решил сериозно да го оправя и да видя на бензин как ще е.И все пак ако някой има за продаване нека пише
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

      Коментар


        #4
        Никой ли няма за продаване,или поне да пише от каква друга кола става.
        ----------------------------------------------------------------------------
        Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
        ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
        ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

        Коментар


          #5
          Карбуратор от Лада става на Типо, Темпра и по-старите модели Фиат и Алфа- Лагерите на предната главина на Унo,Типо и Темпра с ДВГ 1.4 , стават от Самара.- Спирачни накладки за невинтилиран диск за Уно, стават от Фиат 125, но се пилят с 1мм. Същите накладки стават и за Фиат 131 и 132.- Желязни джанти 13’ и 14 ’ от Кадет, стават на Алфета, Фиат 131, 132, Уно, Типо и Темпра, Ланча Делта и Призма.- Желязни джанти 14и 15’ от БМВ 3 , 5 и 7 , модели 1980-1988г стават, на Фиат и Ланча и Алфета- Алтенатор от Голф 2 , става за Типо, Темпра.- Изпускателните клапани на двувалките с 8 клапана , стават от всмукаталните на Лада.- Задно спирачно цилиндърче от Москвич 412, става за Фиат 131, 132 и Алфета и Алфа 75- Зъбната ролка на разпределителния вал за Уно, Типо и Темпра стават от Лада 2105.- Каретата за кардана на Лада / без Нива /стават за Фиат 124, 125, 131 , 132 и Аржента- Лагер на предна главина на Дедра 1.6 - 2000 турбо (също за ТИПО, ТЕМПРА над 1.4) става от такъв на Алеко - 12 лв. Беларуски. и размерите са му 37х72х37- Ламбда сонда Бош се заменя успешно с такава от Лада 110. Същата е с 4 извода (2 отопление + 2 сигнал), като единия се свързва към маса, а другия към ECU-то

          Коментар


            #6
            roko_ok написа:
            Карбуратор от Лада става на Типо, Темпра и по-старите модели Фиат и Алфа- Лагерите на предната главина на Унo,Типо и Темпра с ДВГ 1.4 , стават от Самара.- Спирачни накладки за невинтилиран диск за Уно, стават от Фиат 125, но се пилят с 1мм. Същите накладки стават и за Фиат 131 и 132.- Желязни джанти 13’ и 14 ’ от Кадет, стават на Алфета, Фиат 131, 132, Уно, Типо и Темпра, Ланча Делта и Призма.- Желязни джанти 14и 15’ от БМВ 3 , 5 и 7 , модели 1980-1988г стават, на Фиат и Ланча и Алфета- Алтенатор от Голф 2 , става за Типо, Темпра.- Изпускателните клапани на двувалките с 8 клапана , стават от всмукаталните на Лада.- Задно спирачно цилиндърче от Москвич 412, става за Фиат 131, 132 и Алфета и Алфа 75- Зъбната ролка на разпределителния вал за Уно, Типо и Темпра стават от Лада 2105.- Каретата за кардана на Лада / без Нива /стават за Фиат 124, 125, 131 , 132 и Аржента- Лагер на предна главина на Дедра 1.6 - 2000 турбо (също за ТИПО, ТЕМПРА над 1.4) става от такъв на Алеко - 12 лв. Беларуски. и размерите са му 37х72х37- Ламбда сонда Бош се заменя успешно с такава от Лада 110. Същата е с 4 извода (2 отопление + 2 сигнал), като единия се свързва към маса, а другия към ECU-то

            Коментар


              #7
              roko_ok написа:
              Карбуратор от Лада става на Типо, Темпра и по-старите модели Фиат и Алфа- Лагерите на предната главина на Унo,Типо и Темпра с ДВГ 1.4 , стават от Самара.- Спирачни накладки за невинтилиран диск за Уно, стават от Фиат 125, но се пилят с 1мм. Същите накладки стават и за Фиат 131 и 132.- Желязни джанти 13’ и 14 ’ от Кадет, стават на Алфета, Фиат 131, 132, Уно, Типо и Темпра, Ланча Делта и Призма.- Желязни джанти 14и 15’ от БМВ 3 , 5 и 7 , модели 1980-1988г стават, на Фиат и Ланча и Алфета- Алтенатор от Голф 2 , става за Типо, Темпра.- Изпускателните клапани на двувалките с 8 клапана , стават от всмукаталните на Лада.- Задно спирачно цилиндърче от Москвич 412, става за Фиат 131, 132 и Алфета и Алфа 75- Зъбната ролка на разпределителния вал за Уно, Типо и Темпра стават от Лада 2105.- Каретата за кардана на Лада / без Нива /стават за Фиат 124, 125, 131 , 132 и Аржента- Лагер на предна главина на Дедра 1.6 - 2000 турбо (също за ТИПО, ТЕМПРА над 1.4) става от такъв на Алеко - 12 лв. Беларуски. и размерите са му 37х72х37- Ламбда сонда Бош се заменя успешно с такава от Лада 110. Същата е с 4 извода (2 отопление + 2 сигнал), като единия се свързва към маса, а другия към ECU-то
              Няколко думи по горния списък. - Естествено всеки си има мнение за определени методи на ремонт и отношение към определен вид резервни части. Аз споделям моето. Украински, белоруски и руски лагери не слагам никога. Качеството им най-често е незадоволително. - Джанти от Опел и БМВ - т.е. 4*100 - на ФИАТ и АЛФА - никога. Знам какво ще ми кажат някои разбиращи люде по въпроса - болтовете с подвижен конус. Това за мен е технически неиздържано решение. Джантите за ФИАТ са 4*98. - Да се монтират пълнителни клапани на мястото на изпускателни такива е меко казано несериозно. Материалите от които се изработват изпускателните клапани са коренно различни от тези за пълнителните. Температурата на нагряване на главата на изпускателния клапан е много по-висока от тази при пълнителния клапан. Много често главата на клапана е от един вид стомана, а стеблото от друг и двете части са челно заварени една за друга. Подобни експерименти с какви да е клапани (еднакви само по размери) обикновено завършват плачевно.
              Tipo 2000 i.e. GranTurismo

              Коментар


                #8
                Посто копнах този пост.......иначе аз лично съм върл противник на тези замени.Пуснах го само за да го види колегата с проблема.Макар че аз не вярвам че е удачна такава замяна на карбуратора.Но който има време може да се задълбае.....

                Коментар


                  #9
                  Ако сложиш от лада, хем няма да върви толкова, хем ще ти вдигне разхода!! Аз моя го разглобих напълно и го изчистих с кореселин, смених жигльорите, иглата, няколко пръстенчета и всички гарнитури!! После и всички вакуумни маркучета бяха подменени!! А нивото на бензина само се регулира, иглата е нещо като пружинка!! Ремонтния комплект струва 20 лв, а работата не е лесна, но ако си инженер ще се справиш! :P
                  Прикачени файлове
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    абсурд 90 лв да им дам, лично аз. преди време продадох на колега, разбира се и цената беше като за колега един карбуратор, който всъщност беше съвсем нов за 30 лв- за толкова и ми го продаде пък на мен друг колега 90 кинта са ужасно много, работата е нищо- вкъщи на топло за 30 мин съм ти го ревизирал целия. обаче качеството на платната е много важно, търси хубави. по-кофти са реглажите после, трябва като я сглобиш да успееш да я запалиш и веднагически на реглаж, финна работа е това. но според мен разхода ти на газ не може да е от карбуратора, та при карбуратор на газ той нищо не прави освен да отваря и затваря дросела??? нещо те лъжат с диагнозата за разхода на газ...смени си възд филтър, провери свещите, кабелите, дистр капачка! след това изчисти изпарителя, а ако е много стар си го смен за 50-60 кинта има нови вече. разхода при карбуратор на газ не се влияе от самия карбпровеи и за "течове"
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря колеги,ремонтирах карбуратора е сервиз.Ремонтният комплект ми излезе 25лв.Дадох 20 лв. за работа и 25лв. за ЕЛКОН.Всичко е ок до тук,отидох в събота и си взех колата.Гарантираха ми разход 6,5-7/100.Когато я взех си работеше отлично,после я покарах още известно време да видя как ще е на бензин,беше идеално.Но в неделя и днес сутринта ми направи проблеми,при палене на студено с дръпнат смуклач на бензин много трудно запали и взе да се тресе цялата,подавам и газ но нищо,глъхне,вибрира ужасно и неработи добре.След като вдигне 70 градуса се оправя.Помислих си , че в неделя може да съм я задавил ,но днес същата история.Паля на бензин,започва да се тресе,все едно работи на 3 цилиндъра,давам газ-заглъхва.При изключване на бензина на средно положение работи 3-4 секунди добре,включвам газта няма проблеми.Тръгвам,включвам пак бензин и същото,не работи добре.След като загрее нещата се оправят.Какво може да е?Днес пак ще я карам на същият майстор да я види.
                      ----------------------------------------------------------------------------
                      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                      Коментар


                        #12
                        Пробвай да палиш без смукач и да поддържаш отначало оборотите с педала на газта. Като запалиш, дърпай по малко смукача и виж кога ще започне да се дави. Има там едни мембрани, вакуми, които го управляват и може да е развален, но да не са му объранли внимание в сервиза.
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          #13
                          IvanIanushev написа:
                          Благодаря колеги,ремонтирах карбуратора е сервиз.Ремонтният комплект ми излезе 25лв.Дадох 20 лв. за работа и 25лв. за ЕЛКОН.Всичко е ок до тук,отидох в събота и си взех колата.Гарантираха ми разход 6,5-7/100.Когато я взех си работеше отлично,после я покарах още известно време да видя как ще е на бензин,беше идеално.Но в неделя и днес сутринта ми направи проблеми,при палене на студено с дръпнат смуклач на бензин много трудно запали и взе да се тресе цялата,подавам и газ но нищо,глъхне,вибрира ужасно и неработи добре.След като вдигне 70 градуса се оправя.Помислих си , че в неделя може да съм я задавил ,но днес същата история.Паля на бензин,започва да се тресе,все едно работи на 3 цилиндъра,давам газ-заглъхва.При изключване на бензина на средно положение работи 3-4 секунди добре,включвам газта няма проблеми.Тръгвам,включвам пак бензин и същото,не работи добре.След като загрее нещата се оправят.Какво може да е?Днес пак ще я карам на същият майстор да я види.
                          много й е бензина... и я дави. като дадеш ключа на неутрално бенз клапан спира да пуска бенз към карба, нивото за няколко секунди се оказва добро и работи ок колата. дърпай смукача не докрай.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            IvanIanushev написа:
                            Благодаря колеги,ремонтирах карбуратора е сервиз.Ремонтният комплект ми излезе 25лв.Дадох 20 лв. за работа и 25лв. за ЕЛКОН.Всичко е ок до тук,отидох в събота и си взех колата.Гарантираха ми разход 6,5-7/100.Когато я взех си работеше отлично,после я покарах още известно време да видя как ще е на бензин,беше идеално.Но в неделя и днес сутринта ми направи проблеми,при палене на студено с дръпнат смуклач на бензин много трудно запали и взе да се тресе цялата,подавам и газ но нищо,глъхне,вибрира ужасно и неработи добре.След като вдигне 70 градуса се оправя.Помислих си , че в неделя може да съм я задавил ,но днес същата история.Паля на бензин,започва да се тресе,все едно работи на 3 цилиндъра,давам газ-заглъхва.При изключване на бензина на средно положение работи 3-4 секунди добре,включвам газта няма проблеми.Тръгвам,включвам пак бензин и същото,не работи добре.След като загрее нещата се оправят.Какво може да е?Днес пак ще я карам на същият майстор да я види.
                            много й е бензина... и я дави. като дадеш ключа на неутрално бенз клапан спира да пуска бенз към карба, нивото за няколко секунди се оказва добро и работи ок колата. дърпай смукача не докрай.
                            Аз карбуратора не го дърпам до край.Пробвах съвсем леко да е дръпнат,до край дръпнат,само от педала да подавам газ....нищо.Все същата работа.
                            ----------------------------------------------------------------------------
                            Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                            ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                            ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                            Коментар


                              #15
                              Отиди на настройка на сместа!! Там още 20-25 лв ама мен ми пипаха и аванса, така че за теб ще е по-малко може би!! А и не си в СФ и услугите са по ефтини!Ама да не ти я правят по слух а с ламбда сонда! Също така смукача има едно винтче което регулира колко да "натиска" (отваря) газта при дръпнат смукач и може да е разцентровано!
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X