Колеги помагайте от 2 седмици колата пали за около 10 секунди и после гасне, а кото пробвам пак да я запаля без да изчакам поне 2-3 мин. върти все едно акумулатора е изтощен а ако изчакам 3 мин вчера засичах точния интервал пак варти пали и пак гасне );. От Добрич сам и вече я карах на 2 различни майстора на Елкон и нищо оправят я за 5-6 паления и пак сащото - взимат едни луди пари и като ги питам кво и имаше ми казват че се била задавила. Компютъра давал грешка в термо датчика които бил комбиниран и за инжекцията но казаха че гозамервали и нищо му нямало ); ама колата не пали. Даже ми смениха и свещите с кабелите можело от тях да е ама не е. Моля дайте савет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 16V Пали за 10 секунди и гасне - проблема решен
Collapse
X
-
u_bo
Re: Браво 1.2 16V Пали за 10 секунди и гасне
freeman2006 написа:Колеги помагайте от 2 седмици колата пали за около 10 секунди и после гасне, а кото пробвам пак да я запаля без да изчакам поне 2-3 мин. върти все едно акумулатора е изтощен а ако изчакам 3 мин вчера засичах точния интервал пак варти пали и пак гасне );. От Добрич сам и вече я карах на 2 различни майстора на Елкон и нищо оправят я за 5-6 паления и пак сащото - взимат едни луди пари и като ги питам кво и имаше ми казват че се била задавила. Компютъра давал грешка в термо датчика които бил комбиниран и за инжекцията но казаха че гозамервали и нищо му нямало ); ама колата не пали. Даже ми смениха и свещите с кабелите можело от тях да е ама не е. Моля дайте савет
-
u_bo
-
Трудно се дави многоточкова инжекция. Предполагам си задръстил и четирите дюзи и пикаят на студено, от там мокри свещи и задавена кола. Препоръчвам ти чистене на дюзите и да смениш бензиностанцията. Щом при неуспешен опит ти върти бавно и стартера вероятно и акумулатора ти не е първа младост.
Коментар
-
Мйстора каза че ми е правил профилактика на инжекцията - каквото и да означава това - а и аз се усамних в бензина оште парвия пат като го направи затова от аптеката взех чист спирт и на около 20 л бензин сипах 0.5 литра спирт след това от друга бензиностанция сложих за 20 лева 98 и сипах и някаква добавка която ми препоръчаха за чистене на инжекцията и евентуално ако имало вода в бензина
Коментар
-
Виж си свещите като е задавена на какво миришат. Ако са ти целите в бензин му задай логичния въпрос - каква профилактика е правил на инжекциона или просто така, да те чарджи за още нещо?Дюзите, както всички знаят, се чистят на ултразвук. Това продължава няколко часа и след тази процедура има реалната опасност някои от тях вече да не стават за нищо. Ако са ти изпълнили процедурата без да са те запознали предварително с евентуалните рискове, то да си поемат сега по 200лв./дюза, пък те са 4 бр. След посочената процедура се прави замерване на дебита на всяка от тях, за да се разбере дали са ОК и чак тогава се монтират обратно. Това ли е направил?
Коментар
-
Аз имам същия проблем при първо палене , даже ми го прави 2-3 пъти докато се оправи. Но аз съм на газ и се съмнявам в зацапани дюзи, също така колата студена придърпваPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
freeman2006 написа:Ами не вярвам да е направил това ама знам ли - знам че ми взе 50 лева пак кво е правил идея нямамPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
u_bo
freeman2006 написа:Ами не вярвам да е направил това ама знам ли - знам че ми взе 50 лева пак кво е правил идея нямамbmahob написа:Аз имам същия проблем при първо палене , даже ми го прави 2-3 пъти докато се оправи. Но аз съм на газ и се съмнявам в зацапани дюзи, също така колата студена придърпва
Коментар
-
Ми два пати вече прави така и двата пати на майстор и то в тая поледица ме дарпат направо вече ми е савесно за колегата дето го ангажирам постоянно да ме дарпа. И двата патя компа дава грешка в комбинирания датчик за температура и инжекция а майстора тварди че му няма нищо и не иска да го сменя. Как мислите може ли наистина да е от него защото ако е така направо да си го купя и да му кажа че аз искам да го смени нищо че според него е здрав
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар