Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 16V Пали за 10 секунди и гасне - проблема решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 16V Пали за 10 секунди и гасне - проблема решен

    Колеги помагайте от 2 седмици колата пали за около 10 секунди и после гасне, а кото пробвам пак да я запаля без да изчакам поне 2-3 мин. върти все едно акумулатора е изтощен а ако изчакам 3 мин вчера засичах точния интервал пак варти пали и пак гасне );. От Добрич сам и вече я карах на 2 различни майстора на Елкон и нищо оправят я за 5-6 паления и пак сащото - взимат едни луди пари и като ги питам кво и имаше ми казват че се била задавила. Компютъра давал грешка в термо датчика които бил комбиниран и за инжекцията но казаха че гозамервали и нищо му нямало ); ама колата не пали. Даже ми смениха и свещите с кабелите можело от тях да е ама не е. Моля дайте савет
    over the counter ed treatment

    #2
    Re: Браво 1.2 16V Пали за 10 секунди и гасне

    freeman2006 написа:
    Колеги помагайте от 2 седмици колата пали за около 10 секунди и после гасне, а кото пробвам пак да я запаля без да изчакам поне 2-3 мин. върти все едно акумулатора е изтощен а ако изчакам 3 мин вчера засичах точния интервал пак варти пали и пак гасне );. От Добрич сам и вече я карах на 2 различни майстора на Елкон и нищо оправят я за 5-6 паления и пак сащото - взимат едни луди пари и като ги питам кво и имаше ми казват че се била задавила. Компютъра давал грешка в термо датчика които бил комбиниран и за инжекцията но казаха че гозамервали и нищо му нямало ); ама колата не пали. Даже ми смениха и свещите с кабелите можело от тях да е ама не е. Моля дайте савет
    газова имаш ли?

    Коментар


      #3
      Не чист бензин
      over the counter ed treatment

      Коментар


        #4
        да ти замерят налаягането на бенз. помпа

        Коментар


          #5
          Ей сега званях на майстора да го питам какво да правя а той ми каза да извадя и да почистя свещите и щяла да запали и после пак да му я закарам, ще пиша какво е станало а ако някои има идеи защото вече си мисля че тук нямаме майстори
          over the counter ed treatment

          Коментар


            #6
            кола

            нали са ги сменили може да си почистиш и като ги слагаш да ги нагрееш със сушоар например и веднага да ги сложиш виж дали са мокри какво свети по таблото и како гасне като даваш на контакт[/u]
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Като дам на контакт ми светват лампите за маслото,акумулатора,инжекцията аирбега и едно оранжево ключе - след около 4-5 секунди остават да светят само акумулатора и маслото другите изгасват. Ми майстора каза че пак се е задавила и затова не палела - свещите трябвало да са мокри
              over the counter ed treatment

              Коментар


                #8
                Трудно се дави многоточкова инжекция. Предполагам си задръстил и четирите дюзи и пикаят на студено, от там мокри свещи и задавена кола. Препоръчвам ти чистене на дюзите и да смениш бензиностанцията. Щом при неуспешен опит ти върти бавно и стартера вероятно и акумулатора ти не е първа младост.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Мйстора каза че ми е правил профилактика на инжекцията - каквото и да означава това - а и аз се усамних в бензина оште парвия пат като го направи затова от аптеката взех чист спирт и на около 20 л бензин сипах 0.5 литра спирт след това от друга бензиностанция сложих за 20 лева 98 и сипах и някаква добавка която ми препоръчаха за чистене на инжекцията и евентуално ако имало вода в бензина
                  over the counter ed treatment

                  Коментар


                    #10
                    Виж си свещите като е задавена на какво миришат. Ако са ти целите в бензин му задай логичния въпрос - каква профилактика е правил на инжекциона или просто така, да те чарджи за още нещо?Дюзите, както всички знаят, се чистят на ултразвук. Това продължава няколко часа и след тази процедура има реалната опасност някои от тях вече да не стават за нищо. Ако са ти изпълнили процедурата без да са те запознали предварително с евентуалните рискове, то да си поемат сега по 200лв./дюза, пък те са 4 бр. След посочената процедура се прави замерване на дебита на всяка от тях, за да се разбере дали са ОК и чак тогава се монтират обратно. Това ли е направил?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам същия проблем при първо палене , даже ми го прави 2-3 пъти докато се оправи. Но аз съм на газ и се съмнявам в зацапани дюзи, също така колата студена придърпва
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        Ами не вярвам да е направил това ама знам ли - знам че ми взе 50 лева пак кво е правил идея нямам
                        over the counter ed treatment

                        Коментар


                          #13
                          freeman2006 написа:
                          Ами не вярвам да е направил това ама знам ли - знам че ми взе 50 лева пак кво е правил идея нямам
                          Доверие на майстор да нямаш и да ти е пръв бра`тчед
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            freeman2006 написа:
                            Ами не вярвам да е направил това ама знам ли - знам че ми взе 50 лева пак кво е правил идея нямам
                            не разбрах мерил ли е налягане?все пак1. пали2.РАБОТИ 10 секунди3.ЧАК ТОГАВА гасенеа помислете малко де - ако са зацапани инжектори - още паленето ще е проблем !
                            bmahob написа:
                            Аз имам същия проблем при първо палене , даже ми го прави 2-3 пъти докато се оправи. Но аз съм на газ и се съмнявам в зацапани дюзи, също така колата студена придърпва
                            при тебе е от друго,откачи акумулатора за 1 часзапали на бензиностави на бензин за 8 - 10 минутине карай на газ в този дензалагам 1 л. червено вино, че на сутринта ще ти пали БЕЗ ПРОБЛЕМ

                            Коментар


                              #15
                              Ми два пати вече прави така и двата пати на майстор и то в тая поледица ме дарпат направо вече ми е савесно за колегата дето го ангажирам постоянно да ме дарпа. И двата патя компа дава грешка в комбинирания датчик за температура и инжекция а майстора тварди че му няма нищо и не иска да го сменя. Как мислите може ли наистина да е от него защото ако е така направо да си го купя и да му кажа че аз искам да го смени нищо че според него е здрав
                              over the counter ed treatment

                              Коментар

                              Working...
                              X