значи като седеше на обороти от аспуха се чуваше едно пукане от време на време и гаснеше,палеше трудно икакто си е карам изведнъж обортомера пада на нула колата придърпва и обортомера пак се оправя,няма мощност и над3500 обор по рядко го прави този проблем,и отвреме на време гаснешедобрах се до един сервиз за диагностика и излезегрешка в темпер датчик и майстора каза че е от него,запалих и тръгвам аз за този датчик да си го сменя и обортомира продължава да си играе ,светва датчика за инжекцията,губи мощност прекъсва и изгаснаи няма паленеот там дърпане до гаража с надеждата че като сменя датчика ще се оправи ама на най,Катодам на контакт лампата на инжекциона не изгасва,не дава и искра на свещите Кажете от какво може да е,аз се съмнявам в бобината и датчика за запалване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВО 1,4 12 НЕ ПАЛИ
Collapse
X
-
Съмнявам се ,че имаш проблеми с компютъра и по точно губи му се минуса.Опитай да му пуснеш допълнителен кабел минус.Колегата spark мисля ,че е имал същите проблеми и така се е оправил.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Лекото пукане от ауспуха и при мен го има и на бензин и на метан, още не съм го отстранил и не знам от какво е. А съм сменил доста неща Може би гърнетата нещо или .. не знам.Наистина пусни една допълнителна маса за компюръра ако не стане може да пробваш някоя бобина от морга. За тоя модел Брава стават бобини от много други модели на Фиат. Влез в www.axm-auto.com, намери оригиналния номер на твоята бобина и виж от какви други Фиати става, записваш и тръгваш по морги.Междудругото колата ако изгасне при следващото даване на контакт лампичката на инжекциона не изгасва и това е нормално. Но ако всеки път остава да свети значи има проблем. По принцип, за да ти свети лампата на контакт само значи до някой датчик няма хубав контакт. Примерно аз ако извадя буксата на температурния датчик и дам на контакт - лампата на инжекциона свети.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Карай я пак на диагностика и ако покаже датчик обороти долна/горна мъртва точка няма контакт или датчик обороти грешна синхронизация, пиши тука да ти дам един чисто нов на по тънка цена - казвам го това защото моята кола ги правеше подобни магариии преди седмица, само че като падне оборотомера долу и там си оставаше!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
mihr написа:levski_bs написа:на диагностиката показа CODE ,а съм без имобилайзердали не е изгоряло ECU-тоFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар