Преди няколко дни колата ми е минала пълно обслужване,включително смяна на термостатен клапан.Сега колата ми се струва че не е същата-някак си дръпката която имаше преди я няма,няма такъв ряз както преди.Сякаш че не може да поеме на старта и се дави.Не мога да го обясня точно,но има разлика и тя е негативна.Някой имал ли е подобен проблем след обслужване или да има идея какъв може да е проблема?Другото ми питане е относно горивния филтър.Майстора казал на брат ми че филтъра бил вътре в резервоара и не се сменял,което ми звучи абсурдно.Някой може ли да даде инфо за този горивен филтър?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след обслужване на Фиат Браво??
Collapse
X
-
Сега трябва да хвъляме боб с кой двигател е колата ли?Преполагам е с 1,6 и затова са ти казали ,че няма филтър ,а самата помпа в резервоара филтрира горивото.Относно това ,че няма тяга ме съмнява ,че някой си е оставил ръцете/не е центровал както трябва валовете/ ако е подменян ангренажния ремък.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Ами да колата е 1.6sx 16V 103к.с.Ангренажния ремък е сменян.Има ли някаква опастност да карам така ако наистина не са центровани както трябва валовете??Не разбирам много за какво става на въпрос обаче колата е в перфектно техническо състояние-просто и беше време за обслужване и сега загуби тяга и май ще трябва да я връщам при майстора,ама тоя път ще ида личноКогато опел,форд и циганин ги мързи-нищо не е в състояние да ги накара да заработят!
Коментар
-
Ако е правено зацепването в неоторизиран сервиз или някакво квартално гаражче, най-вероятно не са имали необходимите инструменти за зацепване!Най-добре виж ако могат да си оправят грешката, ако ли не отиди в някой сервиз на Фиат, може да ти излезе по-скъпо, но ще коригират грешката на "майсторите"!
Коментар
-
Re: Проблем след обслужване на Фиат Браво??
Ivo_87 написа:Преди няколко дни колата ми е минала пълно обслужване,включително смяна на термостатен клапан.Сега колата ми се струва че не е същата-някак си дръпката която имаше преди я няма,няма такъв ряз както преди.Сякаш че не може да поеме на старта и се дави.Не мога да го обясня точно,но има разлика и тя е негативна.Някой имал ли е подобен проблем след обслужване или да има идея какъв може да е проблема?Другото ми питане е относно горивния филтър.Майстора казал на брат ми че филтъра бил вътре в резервоара и не се сменял,което ми звучи абсурдно.Някой може ли да даде инфо за този горивен филтър?Благодаря предварително!
Коментар
-
Колеги,да ви се похваля че пробелама е решен!Върнах се в сервиза при майстора и той абсолютно изключи варианта да е объркано нещо по слагането на ремъка защото гарантира че е направено както трябва.Направи и една бърза диагностика и се оказа че има 7грешки които са се получили по време на обсужването защото са разглабяли почти всичко.И в крайна сметка са се натрупали грешки които са влияели на работата на двигателя.След едно натискане на бутона грешките бяха изтрити и като се качих да пробвам колата вече всичко си беше както трябва!Когато опел,форд и циганин ги мързи-нищо не е в състояние да ги накара да заработят!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар