Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпадна се обтяжната ролка на типо 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разпадна се обтяжната ролка на типо 1.4

    здр.в движение се 4у едно притракване и колата огасна.не иска да запали нито сас стартер нито на бутане.довлякох я до вка6ти и запо4нах оглед.установих 4е обтяжната ролка се е разпаднала и ремака е охлабен.попитах на няколко места каква е при4ината и какво се е слу4ило.казаха ми 4е наи жероятно има повреда и по главата.но някои ми споменаха 4е може да има некаква за6тита но дали моита има такава никои не можа дами каже сас сигурност.кажете ако знаете има ли такава?колата е типо 1.4 гас бензин,zfa е мотора,Колега, спазвай правилата на форума.Писането тук става само на български език.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    До колкото знам има две обтяжни ролки, да не е тази на другия ремък и просто да е затегнала...мнение номер 1000
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      колега имам едно към едно същия проблем. В сервиза ми казаха ,че само 1.1 двигателя има такава защита,но в тема по въпроса,колегите споделиха,че е възможно и да не са прави майсторите и др. двигатели също да имат.

      Коментар


        #4
        SHB написа:
        колега имам едно към едно същия проблем. В сервиза ми казаха ,че само 1.1 двигателя има такава защита,но в тема по въпроса,колегите споделиха,че е възможно и да не са прави майсторите и др. двигатели също да имат.
        Според мен са прави, защото 1.1 е двигател FIRE а те със сигурност имат такава защита! Докато другите двигатели са коренно различни!!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Май наистина само двигател fire имат такава защита.Какво точно е fire някой знае ли?
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар


            #6
            http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_I...botised_Engine
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #7
              Executer написа:
              До колкото знам има две обтяжни ролки, да не е тази на другия ремък и просто да е затегнала...мнение номер 1000
              не,,, с4упи се ролката на ангренажния ремак.ван6ната страна на ролката която се таркаля около ремака бе6е паднала,явно самия лагер в ролката се е раздробил и ремака се е охлабил.закарах на маистор ,тои смени ролката сложихме нов ремак но работят само два цилиндара.другите два все едно не се движат.извадихме све6тите и с вартене на рака и с отверка тествахме дали буталата се движат но уви -само две.днес 6те отварят главата да се види какво е станало.ако имата информация за последиците от вси4ко това 6те сам ви благодаренКолега, спазвай правилата на форума.Писането тук става само на български език.Модераторски екип на fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Охххх, не знам за кой път вече го казвам - при фиат само двигателите от типа FIRE, имат такава "защита" от пресрещане на буталата с клапаните при скъсване на ангренажния ремък и повреда на неговата ролка! Всички останали фиатови двигатели... бензини, дизели... пресрещат и още как! Затова говорим постоянно във форума - сменя се ролката с ремъка!Колега, колата ти работи само на 2 цилиндъра, щот на другите два клапаните са огънати и не уплътняват в леглата си! Сега се налага демонтиране на главата и смяна на клапаните!Майсторите ще те посъветват да шлайфате главата, смяната на вложките - направи го! Сменя се и гарнитурата на главата!

                Коментар


                  #9
                  slav4o написа:
                  Executer написа:
                  До колкото знам има две обтяжни ролки, да не е тази на другия ремък и просто да е затегнала...мнение номер 1000
                  не,,, с4упи се ролката на ангренажния ремак.ван6ната страна на ролката която се таркаля около ремака бе6е паднала,явно самия лагер в ролката се е раздробил и ремака се е охлабил.закарах на маистор ,тои смени ролката сложихме нов ремак но работят само два цилиндара.другите два все едно не се движат.извадихме све6тите и с вартене на рака и с отверка тествахме дали буталата се движат но уви -само две.днес 6те отварят главата да се види какво е станало.ако имата информация за последиците от вси4ко това 6те сам ви благодарен
                  Я ми кажи,моля те,при каква скорост и обороти,горе долу ти се случи.колко клапана имаш за смяна,каква цена ти обяви майстора?Да си направя и аз сметката.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,някои сменял ли е на Тipo 1.4i-1994г. маслообирачите?-съвети благодаря предварително

                    Коментар


                      #11
                      SHB написа:
                      slav4o написа:
                      Executer написа:
                      До колкото знам има две обтяжни ролки, да не е тази на другия ремък и просто да е затегнала...мнение номер 1000
                      не,,, с4упи се ролката на ангренажния ремак.ван6ната страна на ролката която се таркаля около ремака бе6е паднала,явно самия лагер в ролката се е раздробил и ремака се е охлабил.закарах на маистор ,тои смени ролката сложихме нов ремак но работят само два цилиндара.другите два все едно не се движат.извадихме све6тите и с вартене на рака и с отверка тествахме дали буталата се движат но уви -само две.днес 6те отварят главата да се види какво е станало.ако имата информация за последиците от вси4ко това 6те сам ви благодарен
                      Я ми кажи,моля те,при каква скорост и обороти,горе долу ти се случи.колко клапана имаш за смяна,каква цена ти обяви майстора?Да си направя и аз сметката.
                      ами тая ве4ер разглобихме главата и се оказа 4е и осемте клапана са ударени савсем леко,но явно достата4но за да ги искриви.6те трябва да се сменят вси4ките но о6те не знам за цените им.като разбера 6те пи6а.а цялата тази история се слу4и има нема сас 100 км/4ас.савсемслабо тракане и така.на буталата им нема ни6то/за касмет сменихме ролката с нова-12лв а ремака си го имам отдавна и не знам колко пари е бил.разбрах 4е 4итави /поне такива ролки/не се намират лесно.6те видим колко 6те искара тая.а то не е ролка ами прост лагер ама те ти поразия.Колега, спазвай правилата на форума.Писането тук става само на български език.Модераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        Ами и аз ако не мине котка път ще вляза в бокса тея дни и ще пиша.Все още надеждата,че няма да се налага сериозен ремонт е жива.Иначе...незнам....

                        Коментар


                          #13
                          slav4o написа:
                          ... тествахме дали буталата се движат но уви -само две
                          Колега, какво стана с другите две бутала??? Да не е скъсало мотовилките?!? Да не е счупил коляновия вал?!? ...Или пък буталните болтове?!? Как така не се движат? Това, че клапаните са се изкривили беше ясно.Много поздрави на твоя Майстор.И кажи наистина какви цифри ти обяви.
                          My car is the best :P
                          Fiat Tempra SW 1.9 TD

                          http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

                          Коментар


                            #14
                            fifi sw написа:
                            slav4o написа:
                            ... тествахме дали буталата се движат но уви -само две
                            Колега, какво стана с другите две бутала??? Да не е скъсало мотовилките?!? Да не е счупил коляновия вал?!? ...Или пък буталните болтове?!? Как така не се движат? Това, че клапаните са се изкривили беше ясно.Много поздрави на твоя Майстор.И кажи наистина какви цифри ти обяви.
                            колата е готова,сменени са 8-те клапана(160лв комплект)гарнитури комплект(3бр.70лв),гумички на клапани.общо за ремонта 290лв с работа.цената не включва ангр.ремак .по буталата немаше проблем и не сме ги пипали.ремонта ми го прави близак по рода и затова цената е такава.имам проблем сас скоростите.1-не влиза,а 3-та при преминаване през дупка изключва сама.ако някои има жокер за това нека подскаже.благодаря предварително :D

                            Коментар


                              #15
                              Виж щангите на скоростите!
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X