... за пръв път го слагат 1997 на Punto I - 176B9.000 с мощност 86 к.с.; малко по-късно (май 199
такъв двигател почва да се монтира в Bravo, само че тогава е 182B2.000 с мощност 82 к.с.;странноto e, че и двете модификации траят много кратко
- при Punto-то 176B9 през 1999 е заменен от 188A5.000 - 80 к.с, а при Bravoto-то през 2001 пак от 188A5.000 - 80 к.с.;188A5.000 като че ли е най-завършената модификация, щото в от началото на 2002 почват да го слагат и на Stilo;накой наясно ли е каква е разликата между 176B9, 182B2 и 188A5? какви промени търпят първите два за да се стигне до третия? какво е пипнато - нещо в газоразпределителния механизъм?може ли да се мисли, че 176B9 и 182B2 са неудачни експерименти, чиито проблеми са преодолени при 188A5?полезно ще е и хора, които имат опит с тия двигатели да кажат какви са им впечатленията.


Коментар