Та това ми е проблема. Брава. Случва се когато съм с ниска скорост, обикновено на 2-ра предавка. Например когато съм спряла да подавам газ преди някой светофар. НЕ изключена от скорост. Както си се движа ми светват лампичките, нито придърпва, нито нещо друго. Просто гасне.По принцип имах проблем с акумулатора, но ако е от него би трябвало да имам проблеми и при палене, а нямам. Идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ми гасне в движение (на скорост)
Collapse
X
-
Колко кубика е 1.4, 1.6...? При мен ми гаснеше така когато имах лоша маса на компютъра на колата и проблема го решихме с дублиране на масата от единия болт, който захваща компютъра за купето до минуса на акумулатора. Болта е маркиран със зелено на снимката. Не знам дали проблема ще е същия само споделям личен опит.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
addrianna написа:Светват ми всички лампи, които светят при гаснене на колата- масло, акумулатор и т.н. Не съм ги заглеждала подробно, да си призная. И сервото веднага се изключва.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Има вероятност и да се случи... Ако клемите са хлабави(или има много окисляване и в даден момент не правят контакт) то алтернатора ще подава примерно 15+ волта, а акумулатора няма как да ги компенсира, сработва защитата(която е при 15в) и колата изгасва. Друга възможност не виждам това да се случи - почисти и стегни хубаво клемите на акумулатора.
Коментар
-
И на мен ми се струва, че проблемът е по-скоро в тоците. Ако те са наред, единственият начин колата да угасне докато е на скорост е, ако и се спре горивото. Обаче ако има проблем с подаването на гориво, тя няма да ще да ходи и на по-високи скорости. Даже тогава проблемът ще е доста по-видим. Така, че колежке, нов тест драйв и нови данни за да поумуваме пак. Важно е дали се проблемът се проявява при натиснат съединител на скорост, с натиснат съединител без да е на скорост или без съединител без да е на скорост. Аз го имах същия проблем, но при мен се получаваше на тихи обороти, в това число по инерция преди светофар, гаснеше без никаква видима причина. Оказа се износена потенциометърна плочка на ТПС плюс хлабава клема на температурен датчик.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Не знам кое е съвместимо и кое не, казвам ви какво се случва. Светват лампите на маслото и акумуатора (и още някакви, които си се включват при изгасване на колата) и сервото се втвърдява докато колата се движи с ниска скорост, на втора, БЕЗ да съм натснала съединител. Ако подам веднага газ отново се включва, което е аналогично на палене на колата с бутане. Този номер не го беше правила от месец, но онзи ден се случи. Не знам кога пак ще ми го спретне, но ако стане ще огледам внимателно всички светнали лампи.Принципно възможно ли е да е от свещите?А ако разбирам правилно е възможно и да е от акумулатора, така ли? Че аз с него си имах проблеми и преди.
Коментар
-
Ми значи, светването на лампите не винаги означава, че колата вече е загаснала. Щом успяваш с подаване на газ да я събудиш, явно успяваш да я хванеш в момент, в който аха-аха да загасне. При това положение оставам на горното си мнение. Не знам колата ти пълен инжекцион ли е или е моно, щото бравите не ги познавам много, но си трябва подробно разглеждане на всичко, което е свързано с ток в коша на двигателя, както писаха по-горе колегите - маси, кабели към тях и ако всичко това е наред, на първо време плочката на ТПС, ако има такава. Почти съм сигурен, че в нея ще се окаже проблемът. Може и да е от акумулатора, но ако до такава степен се бъгнал, че да ти гасне в движение, струва ми се, че въобще няма да можеш да палиш с него. Ако са ти дали фира свещи, колата няма да работи нормално - ще прекъсва на различни скорости и когато си иска, ще вдигне раход, няма да има мощност.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Както ти писах по-горе стегни клемите на акумулатора и виж какво ти е казал @spark да подсилиш масата на ECU. При теб ECU е между акумулатора и двигателя. Ще видиш, че от него идва една жица и се захваща за металната планка, където е закачено и самото ECU. Развий болта където е хваната тази жица и закачи още една за него, като другия и край захвани за клемата на минуса на акумулатора.
Коментар
-
И аз имам същия проблем, самоче при мен не е като е на скорост. Само да натисна съединителя и веднага обортомера ми пада и колата гасне, изключва се хидравлика и всичко. Отвреме на време си е добре всичко си е нормално и след 5 мин може пак да стане това. Веднъж ми огасна ей така на кръстовището - паля и таман да ключа на първа и да тръгвам и гасне и така 5 -10 мин. Закарах я на майстор първия път ми препрограмирал компа и нищо, после ми смени кабела на едната свещ(или поне така каза) и пак нищо. От няколко дена я карам все по - рядко защото ми го прави тоя проблем постояно. Колеги, моля помагайте!!! Вече незнам какво да направя при условие, че и механиците незнаят какво е...брава 96 г. 1.6V
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Един жокер-колегите с тоя проблем веднага тичайте да си смените горивния филтър /минал съм през същите ядове/ .Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар