Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ми гасне в движение (на скорост)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата ми гасне в движение (на скорост)

    Та това ми е проблема. Брава. Случва се когато съм с ниска скорост, обикновено на 2-ра предавка. Например когато съм спряла да подавам газ преди някой светофар. НЕ изключена от скорост. Както си се движа ми светват лампичките, нито придърпва, нито нещо друго. Просто гасне.По принцип имах проблем с акумулатора, но ако е от него би трябвало да имам проблеми и при палене, а нямам. Идеи?

    #2
    Колко кубика е 1.4, 1.6...? При мен ми гаснеше така когато имах лоша маса на компютъра на колата и проблема го решихме с дублиране на масата от единия болт, който захваща компютъра за купето до минуса на акумулатора. Болта е маркиран със зелено на снимката. Не знам дали проблема ще е същия само споделям личен опит.
    Прикачени файлове
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Мерси за отговора. 1,6 ми е двигателя. Малко като на китайски ми звучи всичко, би ли пояснил- сложил си допълнителен болт, затегнал си стария, или..? :D

      Коментар


        #4
        Сложихме този кабел захванат от болта на компютъра до минуса на акумулатора. А коя лампичка на таблото ти светва в движение? Тази за инжекциона, която прилича на спринцовка ли?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Светват ми всички лампи, които светят при гаснене на колата- масло, акумулатор и т.н. Не съм ги заглеждала подробно, да си призная. И сервото веднага се изключва.

          Коментар


            #6
            addrianna написа:
            Светват ми всички лампи, които светят при гаснене на колата- масло, акумулатор и т.н. Не съм ги заглеждала подробно, да си призная. И сервото веднага се изключва.
            Това няма как да стане.Нещо информацията не е правилна.Казваш на скорост и всичко светва.Тоест както си караш в движение колата угасва. Светват лампичките и сервото се втвърдява.Ако си на скорост дори физически колата да загасне, да преположим, че в тази ситуация може да светне само лампата на акумулатора ако нещо по ел. инсталацията не е наред. Може пак супер трудно да светне и лампата ма маслото, което пак почти няма как да стане. Ама да ти се загуби сервото, когато си на скорост просто няма как да стане.Да не би да искаш да кажеш, че си била в движение по инерция и колата ти гасне, като през това време не си била на скорост, или пък да си била на скорост ама да си натиснала съединителя, защото просто останалите неща са несъвместими и взаимно изключващи се.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Има вероятност и да се случи... Ако клемите са хлабави(или има много окисляване и в даден момент не правят контакт) то алтернатора ще подава примерно 15+ волта, а акумулатора няма как да ги компенсира, сработва защитата(която е при 15в) и колата изгасва. Друга възможност не виждам това да се случи - почисти и стегни хубаво клемите на акумулатора.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                И на мен ми се струва, че проблемът е по-скоро в тоците. Ако те са наред, единственият начин колата да угасне докато е на скорост е, ако и се спре горивото. Обаче ако има проблем с подаването на гориво, тя няма да ще да ходи и на по-високи скорости. Даже тогава проблемът ще е доста по-видим. Така, че колежке, нов тест драйв и нови данни за да поумуваме пак. Важно е дали се проблемът се проявява при натиснат съединител на скорост, с натиснат съединител без да е на скорост или без съединител без да е на скорост. Аз го имах същия проблем, но при мен се получаваше на тихи обороти, в това число по инерция преди светофар, гаснеше без никаква видима причина. Оказа се износена потенциометърна плочка на ТПС плюс хлабава клема на температурен датчик.
                Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                Коментар


                  #9
                  Не знам кое е съвместимо и кое не, казвам ви какво се случва. Светват лампите на маслото и акумуатора (и още някакви, които си се включват при изгасване на колата) и сервото се втвърдява докато колата се движи с ниска скорост, на втора, БЕЗ да съм натснала съединител. Ако подам веднага газ отново се включва, което е аналогично на палене на колата с бутане. Този номер не го беше правила от месец, но онзи ден се случи. Не знам кога пак ще ми го спретне, но ако стане ще огледам внимателно всички светнали лампи.Принципно възможно ли е да е от свещите?А ако разбирам правилно е възможно и да е от акумулатора, така ли? Че аз с него си имах проблеми и преди.

                  Коментар


                    #10
                    Ми значи, светването на лампите не винаги означава, че колата вече е загаснала. Щом успяваш с подаване на газ да я събудиш, явно успяваш да я хванеш в момент, в който аха-аха да загасне. При това положение оставам на горното си мнение. Не знам колата ти пълен инжекцион ли е или е моно, щото бравите не ги познавам много, но си трябва подробно разглеждане на всичко, което е свързано с ток в коша на двигателя, както писаха по-горе колегите - маси, кабели към тях и ако всичко това е наред, на първо време плочката на ТПС, ако има такава. Почти съм сигурен, че в нея ще се окаже проблемът. Може и да е от акумулатора, но ако до такава степен се бъгнал, че да ти гасне в движение, струва ми се, че въобще няма да можеш да палиш с него. Ако са ти дали фира свещи, колата няма да работи нормално - ще прекъсва на различни скорости и когато си иска, ще вдигне раход, няма да има мощност.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #11
                      Както ти писах по-горе стегни клемите на акумулатора и виж какво ти е казал @spark да подсилиш масата на ECU. При теб ECU е между акумулатора и двигателя. Ще видиш, че от него идва една жица и се захваща за металната планка, където е закачено и самото ECU. Развий болта където е хваната тази жица и закачи още една за него, като другия и край захвани за клемата на минуса на акумулатора.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        И аз имам същия проблем, самоче при мен не е като е на скорост. Само да натисна съединителя и веднага обортомера ми пада и колата гасне, изключва се хидравлика и всичко. Отвреме на време си е добре всичко си е нормално и след 5 мин може пак да стане това. Веднъж ми огасна ей така на кръстовището - паля и таман да ключа на първа и да тръгвам и гасне и така 5 -10 мин. Закарах я на майстор първия път ми препрограмирал компа и нищо, после ми смени кабела на едната свещ(или поне така каза) и пак нищо. От няколко дена я карам все по - рядко защото ми го прави тоя проблем постояно. Колеги, моля помагайте!!! Вече незнам какво да направя при условие, че и механиците незнаят какво е...
                        брава 96 г. 1.6V

                        Коментар


                          #13
                          Един жокер-колегите с тоя проблем веднага тичайте да си смените горивния филтър /минал съм през същите ядове/ .
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            След 3 престоя на колата ми в едноимения сервиз в Добрич се оказа, че е стъпков мотор. Обаче след като го смениха колата не е същата, не върви по същия начин и се съмнявам, че може би са отремонтирали едно, но са развалили други 100 неща.
                            брава 96 г. 1.6V

                            Коментар


                              #15
                              pi4_s_bravo написа:
                              Един жокер-колегите с тоя проблем веднага тичайте да си смените горивния филтър /минал съм през същите ядове/ .
                              дааааааа....пък може и да откачиш минуса на акумулатора за 10-15 минути да почистиш грешките на компа.... ей тъй на профилактично....
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X