Колеги от скоро имам Пунто, 60 к.с., моно инжекцион, 97 г.и ми изникна следния проблем.Сутрин като запаля изчаквам го малко и като потегля започва да ми придърпва, разхода също е доста голям около 10 л., като загрее проблема го нямаСмениха му някакъв датчик за оборотите и почистиха дюзата.Но сега започна да пали много по трудно дори когато е загряло и придърпва като е на ход, най вече на първа и втора.Като пусна гаста да отбива от скороста пак предърпваОт какво ли може да е?И къде в Ст.Загора има добър сервиз да се справи с проблема?Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто - 60 к.с - придърпва като е на ход
Collapse
X
-
djen написа:nanobanano написа:Свещите и кабелите погледна лиFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
nanobanano написа:djen написа:nanobanano написа:Свещите и кабелите погледна лиПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
И при мен го има този проблем, когато двигателя е студен, но не е винаги. Понякога е след запалване и потегляне,понякога при потегляне от светофар или включване в движението. Доста често е след като съм карал на първа една две минути при 3-4 хил. оборота после при спиране и форсирано тръгване го прави. Но никога предвидимо. Не са свещите или кабелите защото щеше да е постоянно, а то е доста рядко. Или има нещо в резервуара дето ми се лепка по помпата или регулатора на налягането или компа прави грешки. Правеше го със старата сонда, правиго и след смяната й.Не е МАР сензора щот реакцията на колата е различна (пробвах). Не е и от стъпковия мотор ( и това пробвах).И аз още незнам....Щом е човешка направия, значи има направия
Коментар
-
grimny написа:И при мен го има този проблем, когато двигателя е студен, но не е винаги. Понякога е след запалване и потегляне,понякога при потегляне от светофар или включване в движението. Доста често е след като съм карал на първа една две минути при 3-4 хил. оборота после при спиране и форсирано тръгване го прави. Но никога предвидимо. Не са свещите или кабелите защото щеше да е постоянно, а то е доста рядко. Или има нещо в резервуара дето ми се лепка по помпата или регулатора на налягането или компа прави грешки. Правеше го със старата сонда, правиго и след смяната й.Не е МАР сензора щот реакцията на колата е различна (пробвах). Не е и от стъпковия мотор ( и това пробвах).И аз още незнам....Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Този проблем няколко пъти е разискван и аз няколко пъти обеснявам как се справих аз със същия проблем.100 ОКТАНОВ БЕНЗИН ОТ БЕНЗИНОСТАНЦИЯ ЕКО!!!Караш,караш и пак караш само с този бензин.Два месеца имах проблеми,какво ли не ме караха да сменям и да наливам.Заинатих се с този бензин и след около два месеца дискомфорт сега вече няма да придръпне няма нищо.Бензина е супер и прочиства всичко по добре от разни майстори,вани,добавки и т.н.просто имаш нужда хубаво да ти се прочисти горивната система.най добрия начи е 100 октановия бензин.НЕ СМЕНЯИ НИЩО ДОКАТО НЕ ПРОБВАШ ТОЗИ НАЙ БЕЗБОЛЕЗНЕН НАЧИН.УСПЕХ
Коментар
-
Колега да те питам горе долу на колко км или време се сменят свештите 4е и на мен чат пат ми придърпва на типото некои път на високи некои път на ниски обороти не постоянно но го прави пък е дразнещо сега съм с некакви японски по каталог ама знае ли човекМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар