Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто - 60 к.с - придърпва като е на ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто - 60 к.с - придърпва като е на ход

    Колеги от скоро имам Пунто, 60 к.с., моно инжекцион, 97 г.и ми изникна следния проблем.Сутрин като запаля изчаквам го малко и като потегля започва да ми придърпва, разхода също е доста голям около 10 л., като загрее проблема го нямаСмениха му някакъв датчик за оборотите и почистиха дюзата.Но сега започна да пали много по трудно дори когато е загряло и придърпва като е на ход, най вече на първа и втора.Като пусна гаста да отбива от скороста пак предърпваОт какво ли може да е?И къде в Ст.Загора има добър сервиз да се справи с проблема?Благодаря ви предварително.
    Гуми и джанти на НИСКИ цени!!!

    #2
    Свещите и кабелите погледна ли
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    Коментар


      #3
      nanobanano написа:
      Свещите и кабелите погледна ли
      Казаха ми,че също така са рагулирали разтоянието на свещите.За кабелите нищо.Какви свещи да и взема евентуално ако е от тях?
      Гуми и джанти на НИСКИ цени!!!

      Коментар


        #4
        djen написа:
        nanobanano написа:
        Свещите и кабелите погледна ли
        Казаха ми,че също така са рагулирали разтоянието на свещите.За кабелите нищо.Какви свещи да и взема евентуално ако е от тях?
        Ами по каталог каквито са такива.Въпреки че аз взех 3-полюсни а по каталог са 1-полюсни и няма никаква разлика.Важното било да стават на врътките :D Въпреки че каталога си е каталог
        Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

        ZFA16000002608488

        ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

        Коментар


          #5
          nanobanano написа:
          djen написа:
          nanobanano написа:
          Свещите и кабелите погледна ли
          Казаха ми,че също така са рагулирали разтоянието на свещите.За кабелите нищо.Какви свещи да и взема евентуално ако е от тях?
          Ами по каталог каквито са такива.Въпреки че аз взех 3-полюсни а по каталог са 1-полюсни и няма никаква разлика.Важното било да стават на врътките :D Въпреки че каталога си е каталог
          Колегата е от една страна прав каталога си е каталог... аз имам същото пунто и ми придърпваше и се оказа от свещите... бях сложил някакви на Бош... сега си купих като старите... на NGR накакви и мога да кажа че много върви
          Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
          Punto. 1.2 16v. 86hp+

          Коментар


            #6
            И при мен го има този проблем, когато двигателя е студен, но не е винаги. Понякога е след запалване и потегляне,понякога при потегляне от светофар или включване в движението. Доста често е след като съм карал на първа една две минути при 3-4 хил. оборота после при спиране и форсирано тръгване го прави. Но никога предвидимо. Не са свещите или кабелите защото щеше да е постоянно, а то е доста рядко. Или има нещо в резервуара дето ми се лепка по помпата или регулатора на налягането или компа прави грешки. Правеше го със старата сонда, правиго и след смяната й.Не е МАР сензора щот реакцията на колата е различна (пробвах). Не е и от стъпковия мотор ( и това пробвах).И аз още незнам....
            Щом е човешка направия, значи има направия

            Коментар


              #7
              grimny написа:
              И при мен го има този проблем, когато двигателя е студен, но не е винаги. Понякога е след запалване и потегляне,понякога при потегляне от светофар или включване в движението. Доста често е след като съм карал на първа една две минути при 3-4 хил. оборота после при спиране и форсирано тръгване го прави. Но никога предвидимо. Не са свещите или кабелите защото щеше да е постоянно, а то е доста рядко. Или има нещо в резервуара дето ми се лепка по помпата или регулатора на налягането или компа прави грешки. Правеше го със старата сонда, правиго и след смяната й.Не е МАР сензора щот реакцията на колата е различна (пробвах). Не е и от стъпковия мотор ( и това пробвах).И аз още незнам....
              Може и от кабелите да е и да не го прави постоянно.
              Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

              ZFA16000002608488

              ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

              Коментар


                #8
                Този проблем няколко пъти е разискван и аз няколко пъти обеснявам как се справих аз със същия проблем.100 ОКТАНОВ БЕНЗИН ОТ БЕНЗИНОСТАНЦИЯ ЕКО!!!Караш,караш и пак караш само с този бензин.Два месеца имах проблеми,какво ли не ме караха да сменям и да наливам.Заинатих се с този бензин и след около два месеца дискомфорт сега вече няма да придръпне няма нищо.Бензина е супер и прочиства всичко по добре от разни майстори,вани,добавки и т.н.просто имаш нужда хубаво да ти се прочисти горивната система.най добрия начи е 100 октановия бензин.НЕ СМЕНЯИ НИЩО ДОКАТО НЕ ПРОБВАШ ТОЗИ НАЙ БЕЗБОЛЕЗНЕН НАЧИН.УСПЕХ

                Коментар


                  #9
                  Бях я забравил тази тема. Моя проблем се оправи след смяна на горивен филтър. Стария се беше насмолил целия и явно не осигуряваше дебит.
                  Щом е човешка направия, значи има направия

                  Коментар


                    #10
                    Колега да те питам горе долу на колко км или време се сменят свештите 4е и на мен чат пат ми придърпва на типото некои път на високи некои път на ниски обороти не постоянно но го прави пък е дразнещо сега съм с некакви японски по каталог ама знае ли човек
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар

                    Working...
                    X