Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Докато си карах ми светна лампата за маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Докато си карах ми светна лампата за маслото.

    Веднага изгасих колата. Стана на намаляване на светофар.После като я запалих , не светеше , прибрах се в къщи без да светва лампата.При обслужването ми смениха маслото с meguin 10w40 и от тогава не съм доливал. Утре ще видя какво ми е нивото на маслото , че сега е тъмно.Идеи

    #2
    Колега то за това хората са измислили щеката да не прецкват хората моторитеси.

    Коментар


      #3
      Идеи, идеи - работата е, че ти го няма маслото. То може да избяга или през ауспуха, или да изтече отнякъде. Значи първо мериш нивото и доливаш ако трябва. Ако не трябва - става странно, може да се е бъгнал датчика за налягането или помпата. Ако се окаже, че го е нямало маслото палиш и даваш няколко минутки да позагрее и гледаш дали капе отнякъде. Ако капе - ясно. Ако не капе - май го гори. Там вече майсторите ще кажат, а и зависи колко ти е изпапкала колата и за колко време. Ако си загубил 1-1,5 л за 5-6000 км може и така да живееш, ама тряя много да следиш да не расте разхода и да доливаш редовно. Иначе се почва от гумички на клапаните, сегменти и дано не отиваш по-натам.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        Абе мисля че го вкарвате в някви филми.. Как си спирал че да отлееш маслото в предната част на картера а? При мен се случва понякога като взема някой завой на "карате"! Затова си мисля да си правя стенички на картера като Ици! Сега сериозно ... провери дали наистина не капе от някъде, но ако маслото си е на мястото, то най-вероятно е горната причина!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Executer написа:
          Абе мисля че го вкарвате в някви филми.. Как си спирал че да отлееш маслото в предната част на картера а? При мен се случва понякога като взема някой завой на "карате"! Затова си мисля да си правя стенички на картера като Ици! Сега сериозно ... провери дали наистина не капе от някъде, но ако маслото си е на мястото, то най-вероятно е горната причина!
          При теб ми прилича на лагери по-скоро...
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            моята кочина не гори масло ама лампата свети постоянно, за 4 месеца смених 4-5 маслени датчика и всички изгарят. решение два датчика за налягане и температура.
            Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

            Коментар


              #7
              А защо никой не се сети да си смени масления филтър да попитам аз?Виден рацер-тунингист тука от форума си смени лагерите на ежедневката така бадева и пак си светеше лампата,като в последствие се оказа маслен филтър.Ако са лагери ще има и шум от притропването им.И второ проверете си инсталцията от датчика до вътре в таблото да не прави някакви утечки някъде.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                MadHead написа:
                При теб ми прилича на лагери по-скоро...
                Да те кача да видиш за какъв завой става дума... лампата светва за малко и изгасва, защото картера няма напречни стени и отлива настрани... Виж в темата на ICI - Fiat Tipo HF Integrale там го е обяснил.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Маслото ми е на макс. Днеска карах не ми светна лампата.Само , че се се изненадах , като видях , че антифриза ми беше под минимума и веднага долях до под макса.

                  Коментар


                    #10
                    Докато си карах ми светна лампата за маслото.

                    неможе да ти отива маслото толкова в завой бе то си е изчислено я си представи че качиш някой много страмен баир и маслото ти отиде назад и ко ще го окотиш така ли ?????то всичко е изчислено от завода производител бе
                    уно 1300д

                    Коментар


                      #11
                      Re: Докато си карах ми светна лампата за маслото.

                      evgeni9210 написа:
                      неможе да ти отива маслото толкова в завой бе то си е изчислено я си представи че качиш някой много страмен баир и маслото ти отиде назад и ко ще го окотиш така ли ?????то всичко е изчислено от завода производител бе
                      Подкрепям екзекутора,моята бричка го правеше едно към едно същото,преди да сменя маслото.В покой беше малко над минимума.На обратния завой на канала на площад Ручей всеки път светваше и гаснеше.Първия път си изкарах акъла :P След като смехин маслото ,тоест беше пълно на макс не е правила повече това.Но след известно време се появи друг проблем.И "аладиновата лампа" и "лампата с батерийката" в движение започнаха да ми премигват от време на време,едно временно и двете.Все едно ми е изгаснал двигателя,ама не беше.

                      Коментар


                        #12
                        Я вижте тази темичка:Малко по-надолу на същата страница!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Картера е широк настрани, затова се оттича така при силен "завой"!! Ще вдим как е след като сложа окачването!! Но сигурно ще си направя и същия мод на картера!!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар

                        Working...
                        X