Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали(типо)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stanleyhacker написа:
    Както казах, почти невероятно е да си натрошил нещо и да можеш спокойно да въртиш на стартер. Смятам, че имаш нужда от един нов ремък само. Не си ли махнал капака за да видиш поне от какво се е скъсал и как се е скъсал? Системата се състои от по две ямки, с формата на клапани на челото на всяко бутало. Такава "система" със сигурност имат 1.1 и 1.5 на уно, защото на първия съм виждал буталата, а на втория знам че е късал ремък.
    Нямам гедоре...Няма кой да ме дръпне до сервиза, нали и днеска е работен ден, иначе досега да е станало ясно какво е що е.Само не мога да разбера защо всички двигатели нямат такова предпазване, а само някои?

    Коментар


      #17
      Не се прави на всички, защото по този начин намалява степента на сгъстяване, пада мощността и т.н. Обикновено на по-слабите двигатели се прави така, всмисъл моят е 1.6 но само 75 коня и си мисля че не мачка клапани. 1.6 90коня би трябвало да мачка. Само предполгам, може и да не съм прав.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #18
        Намерих гедоре назаем и резултата е-ролката е виновника.Ремъка здрав.Бих искал да ви попитам-тази ролка според вас,дали е на 4000 километра???? И ремъка може ли да се използва пак.

        Коментар


          #19
          Бих искал да ви попитам-тази ролка според вас,дали е на 4000 километра???? И ремъка може ли да се използва пак.

          Коментар


            #20
            Имаш съмнения, че не са ти я сменили в сервиза ли? Трудно е да се каже на колко километра е според мен. Със сигурност обаче е трябвало да се чува "свирене" (ама не на ремък ) преди да се скапе, иначе наистина е голяма мистерия. За ремъка-аз бих го сменил.
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #21
              Това не е сменяна ролка, още по малко ескаеф! И ремъка ти е най-малкия проблем! Аз се опасявам че има пресрещнати клапани с бутала! Сега отивай при твоя майстор и му покажи какво е свършил! Добре е да си потърсиш правата при него! Не типото ти е проблемното, а майстора!

              Коментар


                #22
                Това да се скапе сепараторът на лагер /ролка/ си е бая добро постижение. Иначе си е чист ментак. Щото майстор да си плюе в лицето с такива балъшки изпълнения ми се струва доста тъпо. Май рекламацията трябва да се направи в магазина, продал този шедьовър.
                Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                Коментар


                  #23
                  Значи ролката дето взех не беше SKF,сега се сещам,тази на пистовия беше.Ами какво да ви кажа и майстора и магазина са препоръчани от форумджии в теми и много хора ходят в тях.Аз съм абсолютно убеден,че не ми е сменена ролката,защото от магазина продават ролки по цял ден едва ли ще си позволят да са менте,още повече че тази беше уж най хубавата дето имаха.А пък и си изглежда изтормозена.Но кажете ми как да си търся правата?и пред майстора евентуално и пред магазина? Как ше стане? С какво да ги принудя да ме възмездят?С абсолютно нищо.Общо взето кучетата си лаят,кервана си върви и аз си поемам разходите и тва е...

                  Коментар


                    #24
                    Ми дай първо с по-мекия вариант. По принцип повечето майстори са си малко неподредени и подмяната на ролката при монтажа може да си е чисто неволна /взел е от тезгяха стара, вместо твоята новата/. Отиваш при човека, носиш му въпросната ролка, обясняваш му какво е станало с колата, нервите дето си хвърлил. Ако почне да се опъва, щото ме съмнява да си признае грешката, го изнудваш да ти покаже някоя ролка на 60 - 70 000 км и я сравнявате с твоята. Това последното си е на късмет, щото може и да няма стари. Ако стигнете до решение на проблема - хубаво. Ако не - почват заплахите. От рода на: "Ще разтръбя на целия град, че в този сервиз лъжат клиентите" и все от тоя род. И това ако не помогне - пиеш една студена вода или изравняваш със земята сервиза с масиран ракетен обстрел :D
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #25
                      ivchotr написа:
                      Ми дай първо с по-мекия вариант. По принцип повечето майстори са си малко неподредени и подмяната на ролката при монтажа може да си е чисто неволна /взел е от тезгяха стара, вместо твоята новата/. Отиваш при човека, носиш му въпросната ролка, обясняваш му какво е станало с колата, нервите дето си хвърлил. Ако почне да се опъва, щото ме съмнява да си признае грешката, го изнудваш да ти покаже някоя ролка на 60 - 70 000 км и я сравнявате с твоята. Това последното си е на късмет, щото може и да няма стари. Ако стигнете до решение на проблема - хубаво. Ако не - почват заплахите. От рода на: "Ще разтръбя на целия град, че в този сервиз лъжат клиентите" и все от тоя род. И това ако не помогне - пиеш една студена вода или изравняваш със земята сервиза с масиран ракетен обстрел :D
                      Имам(от войната в афганистан ми остана) една системка за залпов огън Град,ше зема да я изчистя от прахта. Сериозно ако говорим цялата работа ми изглежда безмислена ...

                      Коментар


                        #26
                        Обаче за опит пари не вземат. В най-добрия случай ще си получиш новата ролка с безплатен монтаж. В най-лошия - ти и без това си капо в момента.
                        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                        Коментар

                        Working...
                        X