stanleyhacker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали(типо)
Collapse
X
-
Не се прави на всички, защото по този начин намалява степента на сгъстяване, пада мощността и т.н. Обикновено на по-слабите двигатели се прави така, всмисъл моят е 1.6 но само 75 коня и си мисля че не мачка клапани. 1.6 90коня би трябвало да мачка. Само предполгам, може и да не съм прав.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Това да се скапе сепараторът на лагер /ролка/ си е бая добро постижение. Иначе си е чист ментак. Щото майстор да си плюе в лицето с такива балъшки изпълнения ми се струва доста тъпо. Май рекламацията трябва да се направи в магазина, продал този шедьовър.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Значи ролката дето взех не беше SKF,сега се сещам,тази на пистовия беше.Ами какво да ви кажа и майстора и магазина са препоръчани от форумджии в теми и много хора ходят в тях.Аз съм абсолютно убеден,че не ми е сменена ролката,защото от магазина продават ролки по цял ден едва ли ще си позволят да са менте,още повече че тази беше уж най хубавата дето имаха.А пък и си изглежда изтормозена.Но кажете ми как да си търся правата?и пред майстора евентуално и пред магазина? Как ше стане? С какво да ги принудя да ме възмездят?С абсолютно нищо.Общо взето кучетата си лаят,кервана си върви и аз си поемам разходите и тва е...
Коментар
-
Ми дай първо с по-мекия вариант. По принцип повечето майстори са си малко неподредени и подмяната на ролката при монтажа може да си е чисто неволна /взел е от тезгяха стара, вместо твоята новата/. Отиваш при човека, носиш му въпросната ролка, обясняваш му какво е станало с колата, нервите дето си хвърлил. Ако почне да се опъва, щото ме съмнява да си признае грешката, го изнудваш да ти покаже някоя ролка на 60 - 70 000 км и я сравнявате с твоята. Това последното си е на късмет, щото може и да няма стари. Ако стигнете до решение на проблема - хубаво. Ако не - почват заплахите. От рода на: "Ще разтръбя на целия град, че в този сервиз лъжат клиентите" и все от тоя род. И това ако не помогне - пиеш една студена вода или изравняваш със земята сервиза с масиран ракетен обстрел :DFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Ми дай първо с по-мекия вариант. По принцип повечето майстори са си малко неподредени и подмяната на ролката при монтажа може да си е чисто неволна /взел е от тезгяха стара, вместо твоята новата/. Отиваш при човека, носиш му въпросната ролка, обясняваш му какво е станало с колата, нервите дето си хвърлил. Ако почне да се опъва, щото ме съмнява да си признае грешката, го изнудваш да ти покаже някоя ролка на 60 - 70 000 км и я сравнявате с твоята. Това последното си е на късмет, щото може и да няма стари. Ако стигнете до решение на проблема - хубаво. Ако не - почват заплахите. От рода на: "Ще разтръбя на целия град, че в този сервиз лъжат клиентите" и все от тоя род. И това ако не помогне - пиеш една студена вода или изравняваш със земята сервиза с масиран ракетен обстрел :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар