Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали(типо)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали(типо)

    Както си карах,взе че угасна-е така без някакви признаци.Гледахме я уж,няма ток към свещите.Смених дистрибуторната капачка и пак същото.Стартера си върти без проблем.Казаха ми че може да е от бобината?Възможно ли е и ако да как може да се провери?Какво друго е възможно?

    #2
    Re: H:Не пали(типо)

    Трябват ти двама човека, единия да върти на стартер, другия да пробва всеки кабел дали хвърля искра при паленето.Ако съвсем ти е заминала бобина, чак тогава не пали... Бобината поне за 1.4 мисля че беше 35лв...тази пак толкова трябва да е.Кабелите можеш да премериш с оммметър, мисля че трябва да са от порядъка на 1ом.Ако е свещ, не знам дали пали на 3 цилиндъра. Свали ги и ги огледай, във форума има и тема със снимки как се преглеждат и как трябва да изглеждат.поправете ме ако греша Успех!
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      колега провери дъли от един от всички кабели идва ток, ако има ток провери за гориво, ако няма ток в нито един кабел провери състоянието на ангренажния ремък намирисва ми тази работа на скъсан ремък
      djj

      Коментар


        #4
        На мен ми горя бобина на типото 1,6 карбуратор, пак в движение без никакви признаци-отведнъж пълен мъртвак!
        Fiat Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #5
          Свещите и кабелите са на няма и 1000 километра.Ремъците и ролките на малко повече.Не вярвам да е нещо от тях.Нямаше ток към нито една от свещите,трябва пак да пробвам с новата дистридуторна капачка.Двигателя трябва да развърта-на стартер оборотомера показва 100-200 оборота.Засега главен заподозрян остава тая бобина.

          Коментар


            #6
            Добре де, иди до някой магазин дето има бобина, помоли да пробваш (остави някакви пари) и ако запали я купувай. Няма начин да гръмнеш пробната.
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              какво стана с Типото запали ли го ако е Да от къде се оказа проблема
              djj

              Коментар


                #8
                djj написа:
                какво стана с Типото запали ли го ако е Да от къде се оказа проблема
                Не запали.Ще направя както ме посъветва колегата и ще взема бобина и ако не става ще я върна и пак ще му мисля.Но просто нямам много свободно време,идните дни ще ходя до магазин,щото хич не са ми близо.

                Коментар


                  #9
                  djj написа:
                  колега провери дъли от един от всички кабели идва ток, ако има ток провери за гориво, ако няма ток в нито един кабел провери състоянието на ангренажния ремък намирисва ми тази работа на скъсан ремък
                  За огромно мое съжаление се оказа прав.С един приятел е гледахме за пореден път и нали има едно ревизионно отворче на капака на ремъка(сега разбрах че е такова)-отварям гледам зъбите не са един в друг,завъртаме на старт-не върти.Ама нямам гегоре да сваля капака да се види дали е скъсах или само прескочил.По скоро е прескочил вчера,оборотомера показваше некви обороти.Много тъпо се получи-егати италиянската....Рамъка да е на максимум 4000 км-Дайко и ролката беше неква уж свестна-СКФ май9ма не съм сигурен) но при всички случаи е металната,не пластмасова.Според вас има ли някакъв смисъл да се оправя това нещо,щото все пак се повреди докато работеше,верно че бях в задръстване не съм се движил на скорост ама кой знае каква манджа е станала....

                  Коментар


                    #10
                    Колега не са проблем частите най вероятно проблема е в майстора. :D

                    Коментар


                      #11
                      Не се шашкай толкова, щом ти върти стартера вероятно този двигател не мачка клапани. Сложете му ремък и пробвайте.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        qnisZ написа:
                        Колега не са проблем частите най вероятно проблема е в майстора. :D
                        Ами във форума са всички доволни от този майстор ,ако се съди по постовете.Още повече ,че като ми смени ремъка каза,че не е хващал два зъба или там както се казва...и след половин година се получава същото...

                        Коментар


                          #13
                          Казаха ми,че 1.1 двигателя имал система за предпазване ,при късане на ремъка,или нещо от сорта,а по-големите двигатели нямали.Вярно ли е това?

                          Коментар


                            #14
                            Системата е елементарна-освободени бутала както са на ВАЗ2105.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Както казах, почти невероятно е да си натрошил нещо и да можеш спокойно да въртиш на стартер. Смятам, че имаш нужда от един нов ремък само. Не си ли махнал капака за да видиш поне от какво се е скъсал и как се е скъсал? Системата се състои от по две ямки, с формата на клапани на челото на всяко бутало. Такава "система" със сигурност имат 1.1 и 1.5 на уно, защото на първия съм виждал буталата, а на втория знам че е късал ремък.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X