ЗРАВЕЙТЕ!От 1 година карам Фиат Браво 1996 г.двигател - 1.4 ,12 кл.,моноинжекция.Току що скъсах ангренажен ремък по време на движение - скорост 100 км/час.Нямам кой-знае какви технически познания,затова смирено моля за информация! Въпроси: Какви евнтуални последици би могло да има за двигателя в този случай - набити клапани,бутала,изкривена глава или подобни поражения?Има ли вариант да се размина само с нов ремък и обтяжна ролка? Благодаря на всички предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ангренажен ремък по време на движение
Collapse
X
-
За съжаление вариант няма. Клапаните са перпендикулярно на главата. Ще се сваля главата, скоростта не е била малка така че ще се радваш ако са само клапани. Главата могат да ти я проверят срещу КАТ. Аз там ходих да шлайфат моята, беше 20лв услугата. Хубавото на 1.4 е че лесно се разглабя. Гарнитурата я сменяхме пред гаража. Комплект гарнитури - глава, смук и изп колектори от евтини марки е около 35лв. За ориентировъчни цени на части виж на - http://www.axm-auto.comУспех с ремонта!Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Скоро скъсахме ремък на служебната Брава /1.6/. Като я отвориха се хванахме за главата, всичко беше леш, казаха да приготвим около 1500 лв и тогава пак ще я караме... Отворете я първо, пък тогава му мисли, може 200, може и като нас/макар, че се съмнявам!/. УспехAlfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
Dikata_BG написа:Изскам да попитам колегата който е сменял гарнитура пред гаража имали динамометричен ключ и ако няма как си е стегнал главатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Dikata_BG написа:Изскам да попитам колегата който е сменял гарнитура пред гаража имали динамометричен ключ и ако няма как си е стегнал главатаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
pakumba написа:Dikata_BG написа:Изскам да попитам колегата който е сменял гарнитура пред гаража имали динамометричен ключ и ако няма как си е стегнал главатаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Благодаря на всички дали мнение! Току що говорих с майстора - пораженията са следните: Обтяжната ролка е строшена/назъбената част около лагера/ и от там идва цялата поразия.Ролката и ремъка са сменени преди 5-6000км./при същия майстор-не във фирмен сервиз/.Нямам спомен каква марка бяха.Резултат е следния:12 клапана;12 кобилици; гарнитури - глава и капак; ремък и разбира се РОЛКА! Утре ще поръчам на Дядо Коледа да ми ги донесе (май с/у една торба пари) ,а сега почвам да налагам мокри кърпи! Отново благодаря на всички и Ви желая безаварийно каране!
Коментар
-
Geraka написа:Сега ако кажеш каква марка беше ролката и от къде я купи....да знаем какво не трябва да си купуваме.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
искам и аз да попитам не6то по темата фиат браво 1.6 16в 2000 г. в4ера по време на движение изгасна след запалването пак изгасна и накраиа запо4на да се 4ува тракане в двигателиа и пак изгасна след диагностика в сервиза ме испла6иха доста като с4упен ограни4ител на ролката <това го видиах и сам> с4упен распределителен вал на4упени клапани и т.н ниакаква идеиа поне за при4ината за таиа белиа ремака и ролката са на 5000 км с гарантиран происход ако трябва и аз да започна да вярвам в дядо коледа
Коментар
-
Bat_M написа:искам и аз да попитам не6то по темата фиат браво 1.6 16в 2000 г. в4ера по време на движение изгасна след запалването пак изгасна и накраиа запо4на да се 4ува тракане в двигателиа и пак изгасна след диагностика в сервиза ме испла6иха доста като с4упен ограни4ител на ролката <това го видиах и сам> с4упен распределителен вал на4упени клапани и т.н ниакаква идеиа поне за при4ината за таиа белиа ремака и ролката са на 5000 км с гарантиран происход ако трябва и аз да започна да вярвам в дядо коледаSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Dikata_BG знаеш ли че като се замисля може и да си прав всичко стана след потегляне в студа преди един ден в софия и се наложи да поускоря доста над нормалното при студен двигател за прегряаване не може да се говори поне не при мен а вече сам и вратнал 25000 откакто я имам и беляата става барзо нали се сещаш вече мога да кажа и какви са пораженията по колата без да е касан ремака счупен вал счупени клапани спукани 2 бутала счупен ограничител на оптяжна ролка маи колегата дето казва за ремонта от около 1500 лева ще излезне прав извода е не правете това с вашите фиати не и при студен двигател двувалката просто не може да издаржи на това сврахнатоварване около 5000 оборота при -5 градуса и с неподходиащо масло 15W40
Коментар
-
@mumijata>Погледни го от добрата страна сега като ги смениш, ако имаш късмет и не се повтори, няма да има нужда да отваряш капака освен за смяна на масло и други консумативи!Като сменяш тези неща, смени и гумичките на маслените магистрали, защото на нашите двигатели е много сериозен враг за разпределителен вал!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар