Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT OverBoost

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto GT OverBoost

    След доста голями ремонти по колата най-накрая я покарах но уви след първото качествено подаване на педал атака стигнахме 4500 оборота с 1.6 бара и заглъхна.Въпросът ми към вас е защо задържа това налягане като трябва да е 0.6 ?При 1.6 при 4500 оборота беднее и пука а при плавно подаване на газта си даржи 0,6 което е доста странно колата е с чип и изпускателни тръби.
    Не ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
    BRATOCHKA RACING TEAM!
    ***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
    ***MAZDA RX-7 12a GSL***

    #2
    Стандартно ГТ-то прави овърбууст при подаване на пълна газ от по-ниски обороти, но го задържа до около 3500 оборота и след това го разпада, като при 5500+ оборота е 0,8 бар-а някъде.Сигурен ли си, че след ремонтите ти по мотора всички вакууми към соленоида за управление на налягането на турбото и към мап сензора са свързани правилно?Кой ти е правил чип-а? И 2-та чипа в ЕКУ-то ли са сменени? Колата и преди ремонтите ли е била с чип и по какъв начин се държеше тогава? Когато ти заглъхне колата, светва ли ти лампата на моторната електроника на таблото?Най-добре, докато не откриеш в какво е проблема, недей да и даваш юнашката газ, че мотора на таз кола не е от най-здравите и вероятността да влезе за сериозен ремонт отново, хич не е малка според мен!

    Коментар


      #3
      biser_as написа:
      Стандартно ГТ-то прави овърбууст при подаване на пълна газ от по-ниски обороти, но го задържа до около 3500 оборота и след това го разпада, като при 5500+ оборота е 0,8 бар-а някъде.Сигурен ли си, че след ремонтите ти по мотора всички вакууми към соленоида за управление на налягането на турбото и към мап сензора са свързани правилно?Кой ти е правил чип-а? И 2-та чипа в ЕКУ-то ли са сменени? Колата и преди ремонтите ли е била с чип и по какъв начин се държеше тогава? Когато ти заглъхне колата, светва ли ти лампата на моторната електроника на таблото?Най-добре, докато не откриеш в какво е проблема, недей да и даваш юнашката газ, че мотора на таз кола не е от най-здравите и вероятността да влезе за сериозен ремонт отново, хич не е малка според мен!
      Колата я взех с пръснато турбо и беше с друга бензинова помпа.Взех помпа от ГТ или поне казаха че е от ГТ.А за чипа нищо не знам.а и даржи 0.8 нали средата на 1.6 е 0.8 аз сам в грешка. А защо пика е 1.6 и е толкова продължителен.Взсички вакууми са на място как сам ги свалил така си ги сложих.имам самнения в Гейт-а.
      Не ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
      BRATOCHKA RACING TEAM!
      ***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
      ***MAZDA RX-7 12a GSL***

      Коментар


        #4
        Не е лошо наистина да провериш гейта. Лошото е, че турбото на таз кола е сложено на меко казано неудобно място Според мен е хубаво, при положение, че не си сигурен за помпата и за чип-а на колата, да и закачите широколентова сонда (ако има някой твой приятел) и да видите какви са и смесите при които работи или ако нямаш под ръка, да жертваш 80лв. и да я качиш на някой от двата дино стенда в София. Така най-добре ще се види какво налягане вдига (имай впредвид, че уреда за налягане на таблото не е от най-точните), какви смеси държи и какво се случва изобщо, пък и ще разбереш мощността и

        Коментар


          #5
          biser_as написа:
          Не е лошо наистина да провериш гейта. Лошото е, че турбото на таз кола е сложено на меко казано неудобно място Според мен е хубаво, при положение, че не си сигурен за помпата и за чип-а на колата, да и закачите широколентова сонда (ако има някой твой приятел) и да видите какви са и смесите при които работи или ако нямаш под ръка, да жертваш 80лв. и да я качиш на някой от двата дино стенда в София. Така най-добре ще се види какво налягане вдига (имай впредвид, че уреда за налягане на таблото не е от най-точните), какви смеси държи и какво се случва изобщо, пък и ще разбереш мощността и
          За Дино до година че сега немога да отделя лев но иначе идеята е много добра.Снощи я оголих малко и свалих Гейтъ имам друг и утре ще го тествам.Ще ви оведомя за резултата.
          Не ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
          BRATOCHKA RACING TEAM!
          ***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
          ***MAZDA RX-7 12a GSL***

          Коментар


            #6
            Успех!

            Коментар


              #7
              Смених гейтъ и пак подобно се получава но сега е малко по добре .днеска ми донесоха едно починало турбо от уно и ще монтирам неговият гейт да видим къф ша бъди ефекту
              Не ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
              BRATOCHKA RACING TEAM!
              ***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
              ***MAZDA RX-7 12a GSL***

              Коментар


                #8
                Пробвай и с тоз актуатор, щом лесно ги сменяш, но ако пак е същото най-добре търси проблема другаде.Колата с оригиналното турбо ИХИ ли е? Ако е с него и имаш фабричния актуатор можеш да си направиш експеримент-откачи от соленоида за буустконтрол двата маркуча, които са един до друг отзад на клапана (единия има червена а другия е със синя или черна лепенка) и ги свържи с преходник един към друг. Тогава налягането на турбото трябва да е някъде 0,6 бар-а т.е. колата ще работи само на пружината на актуатора. Ако налягането ти е толкоз, значи гейта си е наред и има някъв проблем с буустконтрола.

                Коментар

                Working...
                X