След доста голями ремонти по колата най-накрая я покарах но уви след първото качествено подаване на педал атака стигнахме 4500 оборота с 1.6 бара и заглъхна.Въпросът ми към вас е защо задържа това налягане като трябва да е 0.6 ?При 1.6 при 4500 оборота беднее и пука а при плавно подаване на газта си даржи 0,6 което е доста странно колата е с чип и изпускателни тръби.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT OverBoost
Collapse
X
-
Стандартно ГТ-то прави овърбууст при подаване на пълна газ от по-ниски обороти, но го задържа до около 3500 оборота и след това го разпада, като при 5500+ оборота е 0,8 бар-а някъде.Сигурен ли си, че след ремонтите ти по мотора всички вакууми към соленоида за управление на налягането на турбото и към мап сензора са свързани правилно?Кой ти е правил чип-а? И 2-та чипа в ЕКУ-то ли са сменени? Колата и преди ремонтите ли е била с чип и по какъв начин се държеше тогава? Когато ти заглъхне колата, светва ли ти лампата на моторната електроника на таблото?Най-добре, докато не откриеш в какво е проблема, недей да и даваш юнашката газ, че мотора на таз кола не е от най-здравите и вероятността да влезе за сериозен ремонт отново, хич не е малка според мен!
-
biser_as написа:Стандартно ГТ-то прави овърбууст при подаване на пълна газ от по-ниски обороти, но го задържа до около 3500 оборота и след това го разпада, като при 5500+ оборота е 0,8 бар-а някъде.Сигурен ли си, че след ремонтите ти по мотора всички вакууми към соленоида за управление на налягането на турбото и към мап сензора са свързани правилно?Кой ти е правил чип-а? И 2-та чипа в ЕКУ-то ли са сменени? Колата и преди ремонтите ли е била с чип и по какъв начин се държеше тогава? Когато ти заглъхне колата, светва ли ти лампата на моторната електроника на таблото?Най-добре, докато не откриеш в какво е проблема, недей да и даваш юнашката газ, че мотора на таз кола не е от най-здравите и вероятността да влезе за сериозен ремонт отново, хич не е малка според мен!Не ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
BRATOCHKA RACING TEAM!
***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
***MAZDA RX-7 12a GSL***
Коментар
-
Не е лошо наистина да провериш гейта. Лошото е, че турбото на таз кола е сложено на меко казано неудобно място Според мен е хубаво, при положение, че не си сигурен за помпата и за чип-а на колата, да и закачите широколентова сонда (ако има някой твой приятел) и да видите какви са и смесите при които работи или ако нямаш под ръка, да жертваш 80лв. и да я качиш на някой от двата дино стенда в София. Така най-добре ще се види какво налягане вдига (имай впредвид, че уреда за налягане на таблото не е от най-точните), какви смеси държи и какво се случва изобщо, пък и ще разбереш мощността и
Коментар
-
biser_as написа:Не е лошо наистина да провериш гейта. Лошото е, че турбото на таз кола е сложено на меко казано неудобно място Според мен е хубаво, при положение, че не си сигурен за помпата и за чип-а на колата, да и закачите широколентова сонда (ако има някой твой приятел) и да видите какви са и смесите при които работи или ако нямаш под ръка, да жертваш 80лв. и да я качиш на някой от двата дино стенда в София. Така най-добре ще се види какво налягане вдига (имай впредвид, че уреда за налягане на таблото не е от най-точните), какви смеси държи и какво се случва изобщо, пък и ще разбереш мощността иНе ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
BRATOCHKA RACING TEAM!
***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
***MAZDA RX-7 12a GSL***
Коментар
-
Смених гейтъ и пак подобно се получава но сега е малко по добре .днеска ми донесоха едно починало турбо от уно и ще монтирам неговият гейт да видим къф ша бъди ефектуНе ме разбирайте погрешно не аз боксувах господа полицай.
BRATOCHKA RACING TEAM!
***FIAT PUNTO 1.4 GT Turbo***
***MAZDA RX-7 12a GSL***
Коментар
-
Пробвай и с тоз актуатор, щом лесно ги сменяш, но ако пак е същото най-добре търси проблема другаде.Колата с оригиналното турбо ИХИ ли е? Ако е с него и имаш фабричния актуатор можеш да си направиш експеримент-откачи от соленоида за буустконтрол двата маркуча, които са един до друг отзад на клапана (единия има червена а другия е със синя или черна лепенка) и ги свържи с преходник един към друг. Тогава налягането на турбото трябва да е някъде 0,6 бар-а т.е. колата ще работи само на пружината на актуатора. Ако налягането ти е толкоз, значи гейта си е наред и има някъв проблем с буустконтрола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар