колата не може да запали и няколко пъти въртях да запали и не знам дали не се повреди нещо, а спазих всички инструкции както трябва колата е уно 93-та 1.1 бензинка инжекция с 1 вал Поне според вас, ако са разминати няколко зъба в близост до белезите дали е възможно да стане белямерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прескачане на зъби на агренажния ремък
Collapse
X
-
не е повече от 2 наѝ много 3 но има и друг проблем с инжекцията ,която вече смених с нова, и вчера наливах бензин направо в карбуратора за проба,и припали малко и се поуспокоих за сега . Но не ми остана време за помпата ... та другата неделя ще видим Явно парвия ми фиат трябваше да е нов :D
Коментар
-
ако си сменял ангренажния ремък и не иска да запали след това първо провери дали ти съвпадат белезите до 2 зъба няма да удари, а щом припуква размени кабелите на 1-ви и 4-ти цилиндър и на 2-ри и 3-ти цилиндър от делкото да му чуеш гласеца на това уноPeugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
kenta написа:еми има карбуратор там го сипах, а помпата е в резервоара, та отгоре на въздушния филтър пише FUEL INJECTION, явно не е пълен инжекцион Ама не е това тематаFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
Първо да благодаря на всички които се включиха във темата и на тези които помагатВсъщност колата имаше развалена горивна помпа ,както вече споменах ,и както не е карана незнам колковреме беше разложена предпазната гума и филтърна мрежа на помпата в резервоара Та имаше бая буклук и може би пак задръсти нещо по горивната (дано не сам изгорял помпата пак )щот филтъра -горивния де- е нов Сваляне и почистване резервоар ... Ще видим .До скоро
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар