Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за една дама /моторно масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ за една дама /моторно масло

    Здравейте , имам следното питане Колата ми е фиат пунто 1,2 , 75 кс . 1997г .бензин.Бихте ли ми казали какво масло да си сложа защото това което беше в двигателя свърши а съм минала едва 4000км от както го смених а то беше на 18.06.2008г. и сега колата работи като дизел иправи разни неща , дали нещо не се е счупило ?Благадаря
    ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

    #2
    Това е лошо! Отивай и го сменяй със Selenia Gold. След това го наблюдавай да не намаля. Огледай и дали има теч под колата. Ако имаш отдолу кора още под двигателя теча няма да се види лесно - да видят като ти го сменят.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      ПИТАНЕ

      Ами да си призная честно незнам дали има кора , но теч отдолу няма .Просто от 1 седмица нещо почна да се тресе и да работи много зле и незнам как ми подсказа да видя маслото , и се оказа че е на минимума там на иглата .А е сменяно преди няма и 6 месеца т.е налях 3 литра Много благодаря за отговора :D
      ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

      Коментар


        #4
        Имах подобни проблеми с моята сложиха ми някакво "хубаво" масло майсторите,за 3х. беше на минимумакато двутактова стана,даже си мислех че двигателя е издухан.От форума разбрах за Селения Голди проблемите се решиха,дано и на теб да ти помогне.
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          #5
          масло

          Много Благодаря ще я карамда я видят
          ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

          Коментар


            #6
            кола

            първо да е закараш на майстор да е видят от къде тече или го гори и ако трябва нещо да се отремонтира и тогава да слагаш масло за тази кола трябва да е 15/40 може и по скъпичко 10/40 но няма смисъл а марката това е много спорно да е средна цена за литъра щот има и от 3.50 има и от 25 лв литър
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Според мен го гори,явно това е дефект при Пунто 1.2.Досега който съм видял с този мотор се оплаква,както и аз преди да сменя гумички на клапаните,не сменях маслото щото нямаше смисъл като все наливам ново.Първо я закарай да е видят някаде,а маслото ще го смениш после както ти казал колегата Ключар.
              ex. punto elx 1.2i
              Lancia Libra 1.6

              Коментар


                #8
                МАСЛО

                Много благодаря ,момчета за помоща :D
                ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

                Коментар


                  #9
                  и други

                  Отново с въпрос Да ви се е случвало пунто с такъв мотор т.е тя е и пълен инжекцион да си вдига сама оборотите ама направо да ръмжи като се едно ще литне секи един момент така прави не само при запалване когато е студена ами и когато си я карам примерно 1-2 часа и изведнъж почва да ръмжи неистова силно и и зведнъж гасне ! От къде може да идва защото ми казаха че трябва да си сменя температурен датчик на инжекциона ,,дали е така
                  ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

                  Коментар


                    #10
                    Re: и други

                    DIDIKA25 написа:
                    Отново с въпрос Да ви се е случвало пунто с такъв мотор т.е тя е и пълен инжекцион да си вдига сама оборотите ама направо да ръмжи като се едно ще литне секи един момент така прави не само при запалване когато е студена ами и когато си я карам примерно 1-2 часа и изведнъж почва да ръмжи неистова силно и и зведнъж гасне ! От къде може да идва защото ми казаха че трябва да си сменя температурен датчик на инжекциона ,,дали е така
                    MAP сензора е обичайния заподозрян за това.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      ?

                      MAP сензора е обичайния заподозрян за това?????Това какво е????Извинявам се за въпроса ,но все пак съм момиче и не са ми ясни доста неща :D
                      ОСИГУРИ СИ ЛУКСА ДРУГОТО САМО ЩЕ ДОЙДЕ !!!!

                      Коментар


                        #12
                        Re: и други

                        wwalker написа:
                        ......MAP сензора е обичайния заподозрян за това.
                        Тъкмо мислех да ти кажа че направо я разби с отговор колежката и ... тя го доказа :D .То и аз не съм сигурен какво точно е МАР сензора,но мисля че определя колко е натоварен двигателя.В него влиза едно маркуче идващо от към всмукателният колектор.Ако това маркуче е спукано ще има проблем.Според отчитането на този сензор се определя количеството въздух,което да се подаде към двигателя.Мисля че така беше,дано не бъркам. :D

                        Коментар


                          #13
                          Re: ?

                          DIDIKA25 написа:
                          MAP сензора е обичайния заподозрян за това?????Това какво е????Извинявам се за въпроса ,но все пак съм момиче и не са ми ясни доста неща :D
                          Ами това е дебитомера при твоята кола. Представлява това:Цената му нов е около 70-80лв. Преди да се смени се продухва маркучето от него към двигателя, както и дупчицата на самия MAP, където влиза маркучето. Може просто да са се позадръстили.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Re: ?

                            Така, при тия изредени проблеми,колежке първо иди да я закачи(на тестер мотора) чичо доктор да каже какво има евентулано в управлението на мотора и после сменяй маслото
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #15
                              Погледни 2 неща, адски очевидни са:- черен ли е ауспуха отвътре? Ако е черен, и след като го избършеш с и пак стане черен бързо, значи си гори масло..- кафяво ли ти е казанчето за антифриза? Антифриза като боза ли ти е? Излиза ли бял пушек от ауспуха, ама много? Това вероятно е спукана гарнитура на главата...или глава.Провери тези неща, но при всички положение на сервиз трябва да се отиде.Карал съм известно време такова зверче, харчеше си масло около 200-500гр на месец, и това за този мотор си е нормално, според мен.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X