Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой знае ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой знае ли?

    Какъв е този елемент, който се намира до агренажния ремък, в който влизат две сини тръбички.Каква роля изпълнява?Благодаря предварително.Добре дошъл във форума.Като за начало прочети правилата тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Сега си поправи заглавието така,че да е ясно за какво става дума.Модераторски екип на fiat-bg.org.

    #2
    Аз мисля, че все някой ще знае. Ако става въпрос за ангренажния ремък де.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #3
      Колега,добре дошъл във форума!При така формулиран въпрос ще има дълго да чакаш някой да тиотговори... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Уточни модела на колата,евентуално с какъв двигател е,и тогава се надявай на отговор.Предполагам,че питаш за клапана и филтъра за бензиновите пари - EVAP - нещо си,поне на моетоПунто там има такива сини тръбички.Ако е това,нека някой по-компетентен от мен ти разясни за какво точно служи.Успех!
      Fiat Punto 1.1 6Speed

      Коментар


        #4
        beast31 написа:
        Колега,добре дошъл във форума!При така формулиран въпрос ще има дълго да чакаш някой да тиотговори... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Уточни модела на колата,евентуално с какъв двигател е,и тогава се надявай на отговор.Предполагам,че питаш за клапана и филтъра за бензиновите пари - EVAP - нещо си,поне на моетоПунто там има такива сини тръбички.Ако е това,нека някой по-компетентен от мен ти разясни за какво точно служи.Успех!
        Punto 1.2Нещо повече...Благодаря....

        Коментар


          #5
          Най-накратко казано EVAP системата се използва с цел екология и изгаряне на горими газове. Когато колата не е в движение бензиновите изпарения от резервоара вместо да се отделят в атмосферата се събират в един канистър от активен въглен. След като колата е в движение и достигне оптимална работа температура събраните в канистъра газове посредством EVAP клапана се пускат в смукателния колектор за изгаряне.
          Fiat Punto 1.1 6Speed

          Коментар


            #6
            @beast31Интерсно. Да знаеш, дали тази EVAP система се ползва и при 1.6 16V? Затова ли като ми мръдне стрелката на температурата(или непосредствено преди да мръдне) се чува отваряне на клапа и за секунда оборотите се качват с 200-300?
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Честно да ти кажа - нямам представа,но сега като каза и на мен ми се е случвало да вдигне оборотите малко преди да включи вентилатора,наистина не знамлА твоя двигател със сигурност я има тази система
              Fiat Punto 1.1 6Speed

              Коментар


                #8
                beast31 написа:
                Честно да ти кажа - нямам представа,но сега като каза и на мен ми се е случвало да вдигне оборотите малко преди да включи вентилатора,наистина не знамлА твоя двигател със сигурност я има тази система
                Не си ме разбрал явно - въобще не говоря преди да се включи перката. Още като е студена и точно преди да мръдне стрелката, което е някъде около 50’ С предполагам, го прави еднократно това, което бях писал тук преди време да питам какво може да е и сега като каза за тази система вече съм почти убеден. В крайна сметка каква друга клапа може да отваря!? ЧУва се съвсем ясно, ако съм по инерция на свободна или на светофар, неизменно.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар

                Working...
                X