Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Браво 2.0 20V HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    пичове благодаря за отделеното внимание днес отивам на диагностика и ще се разбере откаде идва проблема :D като разбера от какво прави тая мизерия ще ви пиша !!!!
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      пичове преди малко идвам от диагностиката..... оказа се че термостата не затвара и неможе да загрее както трябва колата и затова светка лампата за инжекцията ...кофтито в случая е че тоя термостат струва маикаси и баща си
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #18
        В това няма никакъв смисъл. Тази лампа може да свети за много неща, но термостата не е от тях. Имаше ли някаква отчетена грешка от ECU? То трябва да има де, щом лампата свети. Каква беше?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          В това няма никакъв смисъл. Тази лампа може да свети за много неща, но термостата не е от тях. Имаше ли някаква отчетена грешка от ECU? То трябва да има де, щом лампата свети. Каква беше?
          Не е вярно това. И моята лампа на изжекциона светкаше от време на време когато бях с прецакан термостат. А и мисля, че някъде четох, че това е една от причините да светка. Като си смениш термостата колега няма да свети. Е естествено ако нямаш други проблеми
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #20
            Дълго време карах с развален термостат и никога не ми е светвала. Само парното беше слабо и като е студено харчеше повече.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              Дълго време карах с развален термостат и никога не ми е светвала. Само парното беше слабо и като е студено харчеше повече.
              И аз дълго време карах с развален термостат и лампата светваше много рядко. При продължително спускане да речем... когато доста дълго време колата е студена или рано сутрин зимата при минусови градуси. След смяната на термостата никога не е светвала повече
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #22
                Естествено, че може да святка. ЕКУ-то брои да речем 20 минути от старта и вижда, че двигателя е още на 50 градуса примерно. Естествено, че няма да му хареса.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #23
                  Яко глупости и само за 2 страници , тази лампа дето и викате "Инжекциона" е check engine лампичка която светва за какво ли не , т.е. тя събира грашките и за каквато и да е грешка светва (изключваме АБС той си има лампа както и акумулатора).Тва е без значение , не му губи мощност от това че термостата му е аут.Аз карах 5 месеца без термостат и единствено ми беше студено.На 100% е сигурно че свалянето на акумулатора не изчиства грешките на ECU-то както каза qnisZ , казвам ви го и аз от личен опит.Още едно нещо мога да добава към това къде стой стрелката на 2.0 20V (изключвам 155 20V при него графата на температурата на водата е друга с по малко чертички).При изряден термостат независимо къде се кара колата и кога не трябва да стои стрелката МАКС 3 чертички под средата , в нормалните градски задръствания МАКС 1 над средата.Това са нормалните показания при работещ термостат.Да добавя че там където е C (cold) не значи 0 градуса , това което е първата чертичка след С (cold) съм я мерил с прибор за температура и е 50 градуса , средата е 94,5 градуса и точно тогава включва и перката.Прочетох че колегата каза нещо че му изчезва парното след като загуби мощност!?Мирише на въздушна възглавница в охладителната система....

                  Коментар


                    #24
                    stanleyhacker написа:
                    Естествено, че може да святка. ЕКУ-то брои да речем 20 минути от старта и вижда, че двигателя е още на 50 градуса примерно. Естествено, че няма да му хареса.
                    Няма такива часовници в контролера,които да броят 20 мин.Check-лампата няма никакво отношение към състоянието на термостата.Когато термостата е отворен,температ.на двигателя е ниска и термо датчика лъже контролера че двигателя е студен.Последствията са същите както при сутрешен студен старт:контролера подава по-богата горивна смес и повдига леко оборотите на празен ход.Затова двигателя когато е студен харчи повече гориво.Светенето на Check-лампата при не в ред термостат е СЪВПАДЕНИЕ с друг проблем,който възприема контролера.Това важи както за бензинови,така и за дизелови двигатели.

                    Коментар

                    Working...
                    X