пичове благодаря за отделеното внимание днес отивам на диагностика и ще се разбере откаде идва проблема :D като разбера от какво прави тая мизерия ще ви пиша !!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Браво 2.0 20V HGT
Collapse
X
-
пичове преди малко идвам от диагностиката..... оказа се че термостата не затвара и неможе да загрее както трябва колата и затова светка лампата за инжекцията ...кофтито в случая е че тоя термостат струва маикаси и баща сиAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
wwalker написа:В това няма никакъв смисъл. Тази лампа може да свети за много неща, но термостата не е от тях. Имаше ли някаква отчетена грешка от ECU? То трябва да има де, щом лампата свети. Каква беше?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
wwalker написа:Дълго време карах с развален термостат и никога не ми е светвала. Само парното беше слабо и като е студено харчеше повече.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Яко глупости и само за 2 страници , тази лампа дето и викате "Инжекциона" е check engine лампичка която светва за какво ли не , т.е. тя събира грашките и за каквато и да е грешка светва (изключваме АБС той си има лампа както и акумулатора).Тва е без значение , не му губи мощност от това че термостата му е аут.Аз карах 5 месеца без термостат и единствено ми беше студено.На 100% е сигурно че свалянето на акумулатора не изчиства грешките на ECU-то както каза qnisZ , казвам ви го и аз от личен опит.Още едно нещо мога да добава към това къде стой стрелката на 2.0 20V (изключвам 155 20V при него графата на температурата на водата е друга с по малко чертички).При изряден термостат независимо къде се кара колата и кога не трябва да стои стрелката МАКС 3 чертички под средата , в нормалните градски задръствания МАКС 1 над средата.Това са нормалните показания при работещ термостат.Да добавя че там където е C (cold) не значи 0 градуса , това което е първата чертичка след С (cold) съм я мерил с прибор за температура и е 50 градуса , средата е 94,5 градуса и точно тогава включва и перката.Прочетох че колегата каза нещо че му изчезва парното след като загуби мощност!?Мирише на въздушна възглавница в охладителната система....
Коментар
-
stanleyhacker написа:Естествено, че може да святка. ЕКУ-то брои да речем 20 минути от старта и вижда, че двигателя е още на 50 градуса примерно. Естествено, че няма да му хареса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар