Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Браво 2.0 20V HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Браво 2.0 20V HGT

    Пичове имам много сериозен проблем ....от известно време насам ми светва лампата на таблото за инжекциона ..... в последствие БРАВОТО губи мощност (като натискаш педала на газта поема чак 1-2 сек. по-късно и няма чак толко голяма мощност същото е и като пуснеш газта) и температурата пада на минимум в последствие на което няма никакво парно....
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    колата влиза в авариен режим смени си термостата и натисни копчето за ресет което под седалката на шоиорското място и си мисля че ще ти се оправят проблемите
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #3
      Dikata_BG написа:
      колата влиза в авариен режим смени си термостата и натисни копчето за ресет което под седалката на шоиорското място и си мисля че ще ти се оправят проблемите
      Къде има reset неразбрах? Ако го натисне баш тва копче ще изчезнат наистина всички проблеми .... без бензин нищо няма работи .

      Коментар


        #4
        Не разбрах относно това копче за ресет каде е под седалката ........ искаш да кажеш че като ми светне инжекциона да го натисна и всичко ще се оправи
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Dikata_BG написа:
          колата влиза в авариен режим смени си термостата и натисни копчето за ресет което под седалката на шоиорското място и си мисля че ще ти се оправят проблемите
          За пореден път даваш този съвет и май не си наясно що за копче е това, това е инерционен прекъсвач /мисля че така се водеше/ който прекъсва тока към бензиновата помпа при удар за да не се запалиш и няма нищо общо с резет!
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            NikMar написа:
            Dikata_BG написа:
            колата влиза в авариен режим смени си термостата и натисни копчето за ресет което под седалката на шоиорското място и си мисля че ще ти се оправят проблемите
            За пореден път даваш този съвет и май не си наясно що за копче е това, това е инерционен прекъсвач /мисля че така се водеше/ който прекъсва тока към бензиновата помпа при удар за да не се запалиш и няма нищо общо с резет!
            Копчето е вързано с компютъра на колата. А до колкиото разбрах при него колата приминава в авариен режим и намаля значиттелно нейната мощност и при ресета има някаква вероятност да се оправи.
            Subaru B9 tribeca 3.0
            Peugeot 307 04
            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
            Fiat Brava 1.6 16V 103

            Коментар


              #7
              Това копче спира и пуска тока на помпата. Аз лично в това не виждам никакъв ресет на компютъра или каквото и да е.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Последно някои 6те кажели за какво е това коп4е
                MOTOCROSS POWER YAMAHA WR250F KAWASAKI KX250 HONDA CR250 KTM SX125

                Коментар


                  #9
                  Nedialko написа:
                  Последно някои 6те кажели за какво е това коп4е
                  Колко пъти? Това е обсъждано многократно във форума.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    пичове от цялата тая баркотия май и вие не сте много в час но все пак благодаря за съдействието
                    AUDI 1.8 20V TURBO
                    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Е, сега трябва всички да се докачим ли? Това че някой изтърси някви небивалици за ресет не е причина за такова заключение. Има много възможни причини, за които без поне да си минал елкон тук можем само боб да хвърляме. Искаш да ти изброяваме възможни причини ли - много са. Колата ти има диагностична букса - ползвай я!
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        На мене като ми направиха диагностика , като ми светеше тва , ми казаха да си сменя датчика за температурата на въздуха.

                        Коментар


                          #13
                          А при мен проблема идваше от заминала ламбда сонда и детонационен датчик. Хайде да залагаме на колегата какво му е, хвърлих боба - ламбда сонда. Сега сериозно ivan_dice върви на диагностика и ще разбереш.
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар


                            #14
                            Само диагностика по никакъв друк начин не може да ресетнеш грешките на компа. Може да ресетнеш само времената памет и не с натискане на копчето а с откача не на акомулатора но запаметените грешки си остават. :D Аз имам кола със същия мотор и си го правя сам. :D

                            Коментар


                              #15
                              Според мен си се ресетва с махане на акумулатора за една нощ. Пробвай ако не вярваш.Проблема е че после пак натрупва грешки.Пич, оправя се само с диагностика, на която ще се види проблема поради който се натрупват грешки.Нека ти напомня, че не всеки тук работи в сервиз.Копчето е инерционен прекъсвач, само пуска наново горивото на бензиновата помпа след сблъсък.Не ресетва нищо.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X