Пунтото никога не ми е изневерявало, но този път ме изненада доста неприятно. Откакто застудя, вече за трети път сутрин двигателя работи със страхотни вибрации. Те са толкова силни, че части от интериора, като пепелниците например, се тресат също и шумът е ужасяващ. Едновременно с това наблюдаваме и загуба на мощност. Шумът е с висока честота... т.е. не е както когато колата се опитва да загасне примерно и двигателя претриса, а все едно съм си махнал ауспуха (въпреки че не съм ). Бих казал, че работи на 3 цилиндъра, но не знам дали е така. При всяка от трите появи на проблема той изчезва от само себе си с времето и при следобедното ми пътуване колата работи перфектно тихо и равномерно.И така, ходих на сервиз, смених свещите и кабелите, на които си им беше дошло времето, почистих дюзата на инжекциона. Надявах се, че проблемът ще се реши с това, но тази сутрин отново се случи същото. Положението е такова на газ и на бензин.Мисля си дали евентуално някоя от бобините да е сдала багажа и по някакъв начин да саботира работата на мотора. А дали не е нещо механично, макар че как ли би могло да е, пък да се самопоправя в рамките на деня до следващата сутрин Всякакви предположения биха били от полза! Благодаря PS. Не съм пробвал веднага да загася и да запаля отново. При следващата поява ще пробвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Страхотни вибрации при работа на двигателя (понякога)
Collapse
X
-
съмнявам се да е бобина тя или работи или неработи до сега не съм виждал средно положение по скоро гарнетурка на всмукателните кулектори докато е студено всмуква въздох а като загрее гарнитурката се разширява и оплатняваSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
-
Естествено, че е възможно да е от бобините и най-сигурния начин е да вземеш от някой на заем други работещи за да пробваш. Ако бяхте погледнали цвета на старите свещи, може би щеше да си личи кой / кои цилиндри не са работели. Друго възможно е датчика на коляновия вал да сдава багажа. За механична повреда по двигателя, която да се проявява толкова силно и да оправя със загряването не се сещам, но разбира се мога и да греша.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
изскам като ти направи този проблем да спреш и да отвориш капака а и да не го порави просто се заслушаи и виж дали кабелите цъкат ако цукат си купи други вчера имахме такъв проблем на брава 1,6 16в сменихме кабелите колата губи мощност започва поериодически да върви на 3 цилиндара и накрая се оказа че е от много добрите кабели който сме взели (макар че бяха най-скъпите) сложихме други кабели и се оправиSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Днес ходих пак на сервиз, пробвахме с други бобини, но не помогна. И аз си мисля, че проблемът е в кабелите, но... майсторчето вика, че не било. Както и да е, оставих му я да си играе. Като се разбере от какво е било ще споделя.PS. Оправянето не е при загряване на двигателя, а от само себе си... единият ден не работи, на другия - работиНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
В крайна сметка се оказа, че ужасяващият шум си е от дюзата, която очевидно си е изживяла живота. Не съм подозирал, че толкова малко нещо може да създаде такива невероятни вибрации.Прекъсването на мотора си беше от лош монтаж на кабелите и бобините. С още едно разглобяване, почистване и сглобяване всичко заспа. А Пунтото още веднъж се доказа като адски издържлив автомобил... дори и със счупени свещи и дюза пак не се предаде и не спря да се движиНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар