Как да разбера дали термостата е за смяна?Как се отразява неизправния термостат на работата на колата???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика термостат
Collapse
X
-
Палиш сутринта като ти е студена колата и следиш кво става с температурата на двигателя и радиатора.Ако се покачват заедно и двете значи термостата ти е останал отворен.Ако двигателя загрява бързо а радиатора си стои студен и не затопля значи е останал затворен (много рядко явление).При другото положение радиатора трябва да е студен поне докато двигателя вдигне ~80 градуса и лека по лека да започне да отваря термостата.Проверката:Караш докато стрелката започне да показва че колата загрява , но е е стигнала средата а е на половината между средата и (С) т.е. студено , слизаш пипаш радиатора и разбираш какво е положението.Още един лесен начин без даже да слизаш от колата:Извън града трябва да пада малко под средата.Ако пада в началото на разграфеното значи си е заминал.
-
Здравейте колеги,Колата е Брава, 1.6 ’98.Чудя се дали не ми е заминал термостата. По празниците навъртях 1500 км, като първите 300 беше кучешки студ. В града колата си загрява нормално, даже ако е по-голямо задръстването и парното е на макс, вентилатора на 1, след 30 -40 минути не може да се живее вътре от топло.Обаче, извън града с 110+ и стрелката пада под средата и то доста, мисля стига дори до 1/4 от цялата скала особено при спускане. Естествено колата няма пластмасова кора под двигателя. Та естествено след това биде побългарена и стана като истинска Лада - парче картон пред радиатора на климатика, даже на мен ми беше като по поръчка картона и след това си заковаваше на средата и вътре жега- даже със 130-140 по магистралата.Та дали е заминал термостата или просто тази кора дето я няма е причината, особено зимно време?Предварително благодаря.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
roro написа:Обаче, извън града с 110+ и стрелката пада под средата и то доста, мисля стига дори до 1/4 от цялата скала особено при спускане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар