Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли някой мнение......дали са ми ремъка не както трябва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли някой мнение......дали са ми ремъка не както трябва

    Проблема е следния, сменяха ми гарнитура на главата и са ми дали ремъка не както трябва.Възможно ли е зареди това колата когато е загряла да не пали,мислех си че е от стартера взех си втора употреба и 2 месеца нямаше проблем, но преди седмица пак се появи този проблем.Има ли някой мнение по въпроса ще съм благодарен на всеки.

    #2
    Re: има ли някой мнение по въпроса ...........

    nai7 написа:
    Проблема е следния,сменяха ми гарнитура на главата и са ми дали ремъка не както трябва.Възможно ли е зареди това колата когато е загряла да не пали,мислех си че е от стартера взех си втора употреба и 2 мвсеца нямаше проблем но преди седмица пак се появи този проблем.Има ли някой мнение по въпроса ще съм благодарен на всеки.
    а ?какво казваш?

    Коментар


      #3
      Re: има ли някой мнение по въпроса ...........

      1115 написа:
      nai7 написа:
      Проблема е следния,сменяха ми гарнитура на главата и са ми дали ремъка не както трябва.Възможно ли е зареди това колата когато е загряла да не пали,мислех си че е от стартера взех си втора употреба и 2 мвсеца нямаше проблем но преди седмица пак се появи този проблем.Има ли някой мнение по въпроса ще съм благодарен на всеки.
      а ?какво казваш?
      ами казвам това че когато колата ми е загряла и не пали когато е студена няма проблем но загрее ли нама палене.Възможно ли е да е от това че ремъка след смяната на главата не е сложен както трябва.

      Коментар


        #4
        Аз лично не виждам логика да е от ремъка. По-вероятно е да има някакъв електрически проблем
        VW Bora Variant 1.6 16V '01

        Коментар


          #5
          kc_3011 написа:
          Аз лично не виждам логика да е от ремъка. По-вероятно е да има някакъв електрически проблем
          Този проблем ми го направи след като смених гарнитурата на главата,мислех си че е от стартера взех си втора употреба и проблема се оправи и така 2-3 месеца до онзи ден.Незнам дали е от ремъка само предполагам възможно ли е да е от стартера след като ми го донесоха го отворих и видях че е наред.Възможно ли е за 3 месеца нещо да се скапе по него я втулки я четки.

          Коментар


            #6
            [quote="nai7"]
            kc_3011 написа:
            Мислех си че е от стартера взех си втора употреба и проблема се оправи и така 2-3 месеца до онзи ден.Незнам дали е от ремъка само предполагам възможно ли е да е от стартера след като ми го донесоха го отворих и видях че е наред.Възможно ли е за 3 месеца нещо да се скапе по него я втулки я четки.
            А ми що не си зададе въпроса тоя стартер втора употреба на колко работа е и дали и той не е точно на това дередже като старият ти. По добре да беше погледнал своя и ако се налага да се подменят втулки и четки сигурно щеше да ти излезе и по тънко. Такива заменки се правят когато нещо е безвъзвратно износено и не подлежи на ремонт. А втулки и четки просто са към графата консуматив. Рано или късно се налага да се подменят. Не караме чисто нови каруци и според конструкторите някои от тях даже вече доста отдавна трябва да са преминали в графата скрап. Така че ресурса на тези възли си е свършил работата за тоя период за който са предвидени да изкарат.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #7
              [quote="lov"]
              nai7 написа:
              kc_3011 написа:
              Мислех си че е от стартера взех си втора употреба и проблема се оправи и така 2-3 месеца до онзи ден.Незнам дали е от ремъка само предполагам възможно ли е да е от стартера след като ми го донесоха го отворих и видях че е наред.Възможно ли е за 3 месеца нещо да се скапе по него я втулки я четки.
              А ми що не си зададе въпроса тоя стартер втора употреба на колко работа е и дали и той не е точно на това дередже като старият ти. По добре да беше погледнал своя и ако се налага да се подменят втулки и четки сигурно щеше да ти излезе и по тънко. Такива заменки се правят когато нещо е безвъзвратно износено и не подлежи на ремонт. А втулки и четки просто са към графата консуматив. Рано или късно се налага да се подменят. Не караме чисто нови каруци и според конструкторите някои от тях даже вече доста отдавна трябва да са преминали в графата скрап. Така че ресурса на тези възли си е свършил работата за тоя период за който са предвидени да изкарат.
              Колега стартера го взех за 80 лв.Докараха ми го със доставка когато пристигна го отворих и видях че е наред само незнам дали втулките са наред,четките са ОК.Но 3 месеца всичко беше наред и изведнъж пак се появи този шибан проблем колко трябва да е размера на втулките.

              Коментар


                #8
                колега при мен на същия двг стартера е с лагерчета. намират се лесно. смяната не е трудна. но ти предлагам да го свалиш, да изчистиш всички клеми към него, там тоците са сериозни, да отвориш вътре да го изчистиш, да прегледаш бендикса/бубинката/ не помня ама май е капсулована. предполагам не е от лагерчетата, защото те го забавят, после почва да върти на пресекулки и не съм стигал до момент на пълно спиране от лагери/фтулки. дава доста признаци преди това. аз залагам на проблем с бубинката, знам как да провериш дори без да сваляш стартера, ама не искам да давам такива съвети, че може да стане малка беля
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Когато е загряла колата малко над полвинта,няма палене колата върти все едно е слаб акумулатора но не е от него.И когато истине малко под средата пали веднага,не иска да пали само когато е загряла.

                  Коментар


                    #10
                    Датчика за положението на коляновия вал сменял ли си го и изобщо проверяван ли е в сервиз? И тея проблеми имаше ли ги преди смяната на гарнитурата? Че като те слушам за някакви стартери преди 2 месеца си мисля, че и преди не е палела.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      преди да сменя гарнитурата го нямах този проблем после се появи,след като си взех другия стартер изчезна и сега пак се появи.Датчика на коляновия вал не съм го сменял и не са го гледали.

                      Коментар


                        #12
                        наскоро имаше обширна тема по върпоса с бавното въртене като е топла колата потърси я
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          всички съм ги прегледал даже и съм писал там,мислех си че като си взема стартера ще се оправи и така и беше до преди 1 седмица.

                          Коментар

                          Working...
                          X