Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне без причина Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне без причина Типо

    Здравейте проблема е следния От известно време колата ми почна да гасне все едно че няма бензин - съответно бензин има и бензиновата помпа е нова/бензина е различенВ определени случаи след като загасне не иска да пали веднага след известно време без да знам пак запалва.Няма значение дали е топло или студено времето и дали се движа или не .Имате ли идея какво може да бъде?Благодаря Типото от подписа ми е колата.
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    #2
    Ами като го направи извади един кабел на свещите и го доближи до двигателя да видиш дали има искра. После можеш да си правиш някои изводи..
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Казаха ми че няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеДругото мнение (не мое) е че най вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчик
      Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
      Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

      Коментар


        #4
        ... или дебитомер (мап сензор).Какво казва елкон-а?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          asus написа:
          няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеНай вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчик
          Аз пък не виждам никаква логика в това, което си написал, но щом си знаеш вероятно нямаш нужда от помощ.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            stanleyhacker написа:
            asus написа:
            няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеНай вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчик
            Аз пък не виждам никаква логика в това, което си написал, но щом си знаеш вероятно нямаш нужда от помощ.
            Не че си знам просто рових по нета щото като гледам темата ми седи от доста време и никой не отговаря което ме навежда на мисълта че не му се е случвало на никой примерно .Не се обиждай колега просто казвам .За по горното мнение този модел няма мап (външен) поне това е вградено в компа.На елкон не съм ходил защото обикновено нищо не казват за мойта кола диагностиката е много елементарна и хваща много малко неща.
            Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
            Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

            Коментар


              #7
              asus пишеш "Гасне без причина" от философска гледна точка следствие без причина няма, така че истината е там някъде в електрониката според мен, де датчика на Хол, де МАП сензор, намери с някой да ги смениш и виж каква ще е реакцията на 2-те коли.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Такааа , значи първо писал съм гасне без причина имам предвид видима /елементарна причина .Ясно е че освен да постна тема във форума която да се обсъжда и ако има резултат да е полезна и за други съм се консултирал и с хора отвън .Интересното е че ми е писнало от майстори които почват да ми вадят от десета кладенеца вода .За конкретния проблем който съм писал на кола която има едва ли не един епром тоест стара с елементарен компютър без МАП тоест той е нещо което не се сменя в случая и на практика не поделжи на развала до степен че колата да гасне, има всичко на всичко една или най много две причини.Защо ли намирам в много други форуми чужди и наши за други марки колил че дори и нашите основен проблем датчик на запалването/хол?Не се заяждам и не се правя на велик авто майстор.Доста хора са карали и карат Типо и предполагах че все на 10% от тях се е случвал такъв проблем.Това е причината да опиша в началото кое е сменено и че всичко без този датчик и бобина съм сменял само с ново , никога не си играя с втора ръка.Ако можех да намеря толкова лесно някой да си предостъпи едно от двете неща поне за проба нямаше да постна темата.Ще я обновя когато имам конкретен резултат за да знаят останалите Типо маняци и собственици каде е проблема.Поздрави на Всички
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #9
                  asus , не се обиждам, обаче за да гасне колата се сещаш че причините са десетки и не може да отхвърляме нито една докато не си ги проверил. Можеш да направиш една малка системка за диагностика, която да си я изкараш при теб в купето, за да издебнеш в момента на проблема какво става. Та идеята е два светодиода (за предпочитане с различни цветове) им запояваш по едно съпротивление 1 до 2 килоома и дълги кабели. Светодиодите ги лепваш на таблото с тиксо, а жичките свързваш така: единия светодиод между + на бобината и маса(например на двигателя), другия светодиод между + и - на бобината. Така единия светодиод ще свети ВИНАГИ, когато си на контакт и ако не свети, означава проблем с + към бобината (например контактния ключ). А другия ще мига в такт с оборотите т.е. доста бързо, но при въртене на стартер ще го виждаш добре, дали имаш сигнал към бобината. Ако има сигнал, почти сигурно бобината ти прави мизерии или палеца или проблема е в подаването на бензин - дюзи и т.н. Ако няма сигнал, то е или въпросния датчик или кофти връзка, в най-лошия случай повреда в компа (комутатора). Ако имаш възможност го закачи на четец, защото е възможно и да излезе нещо. Успех!
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    За сведение колегите дотук се оказаха почти прави не е датчика на запалването (хол) .Благодаря на stanleyhacker за идеята нея за сега леко ше я отложа но сигура ще я вградя в колата даже мисля да изглежда като фабричен тест модул.Продължавам със съвета на повечето тоест бобинка.Дано грижата е в неч ако не отивам май не съм сигура на дюза защото забравих да спомена че доста време карах без филтър и може дюзата да е дала фира.Благодаря на всички за пореден път
                    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                    Коментар


                      #11
                      Ето и какъв се оказа проблема:На масата на колата се е подавал плюс но това го хвана жичкаджия.Което автоматично блокира компютъра и съответно няма подаване на бензин и тн.
                      Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                      Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                      Коментар

                      Working...
                      X