Здравейте проблема е следния От известно време колата ми почна да гасне все едно че няма бензин - съответно бензин има и бензиновата помпа е нова/бензина е различенВ определени случаи след като загасне не иска да пали веднага след известно време без да знам пак запалва.Няма значение дали е топло или студено времето и дали се движа или не .Имате ли идея какво може да бъде?Благодаря Типото от подписа ми е колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне без причина Типо
Collapse
X
-
Казаха ми че няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеДругото мнение (не мое) е че най вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчикFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus написа:няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеНай вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчикFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:asus написа:няма логика да е липса на искра тъй като когато работи е супер иначе щеше да прекъсва някой от цилиндритеНай вероятно е тъй наречения датчик на Хол или подобния електромагнитен датчикFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus пишеш "Гасне без причина" от философска гледна точка следствие без причина няма, така че истината е там някъде в електрониката според мен, де датчика на Хол, де МАП сензор, намери с някой да ги смениш и виж каква ще е реакцията на 2-те коли.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Такааа , значи първо писал съм гасне без причина имам предвид видима /елементарна причина .Ясно е че освен да постна тема във форума която да се обсъжда и ако има резултат да е полезна и за други съм се консултирал и с хора отвън .Интересното е че ми е писнало от майстори които почват да ми вадят от десета кладенеца вода .За конкретния проблем който съм писал на кола която има едва ли не един епром тоест стара с елементарен компютър без МАП тоест той е нещо което не се сменя в случая и на практика не поделжи на развала до степен че колата да гасне, има всичко на всичко една или най много две причини.Защо ли намирам в много други форуми чужди и наши за други марки колил че дори и нашите основен проблем датчик на запалването/хол?Не се заяждам и не се правя на велик авто майстор.Доста хора са карали и карат Типо и предполагах че все на 10% от тях се е случвал такъв проблем.Това е причината да опиша в началото кое е сменено и че всичко без този датчик и бобина съм сменял само с ново , никога не си играя с втора ръка.Ако можех да намеря толкова лесно някой да си предостъпи едно от двете неща поне за проба нямаше да постна темата.Ще я обновя когато имам конкретен резултат за да знаят останалите Типо маняци и собственици каде е проблема.Поздрави на ВсичкиFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus , не се обиждам, обаче за да гасне колата се сещаш че причините са десетки и не може да отхвърляме нито една докато не си ги проверил. Можеш да направиш една малка системка за диагностика, която да си я изкараш при теб в купето, за да издебнеш в момента на проблема какво става. Та идеята е два светодиода (за предпочитане с различни цветове) им запояваш по едно съпротивление 1 до 2 килоома и дълги кабели. Светодиодите ги лепваш на таблото с тиксо, а жичките свързваш така: единия светодиод между + на бобината и маса(например на двигателя), другия светодиод между + и - на бобината. Така единия светодиод ще свети ВИНАГИ, когато си на контакт и ако не свети, означава проблем с + към бобината (например контактния ключ). А другия ще мига в такт с оборотите т.е. доста бързо, но при въртене на стартер ще го виждаш добре, дали имаш сигнал към бобината. Ако има сигнал, почти сигурно бобината ти прави мизерии или палеца или проблема е в подаването на бензин - дюзи и т.н. Ако няма сигнал, то е или въпросния датчик или кофти връзка, в най-лошия случай повреда в компа (комутатора). Ако имаш възможност го закачи на четец, защото е възможно и да излезе нещо. Успех!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
За сведение колегите дотук се оказаха почти прави не е датчика на запалването (хол) .Благодаря на stanleyhacker за идеята нея за сега леко ше я отложа но сигура ще я вградя в колата даже мисля да изглежда като фабричен тест модул.Продължавам със съвета на повечето тоест бобинка.Дано грижата е в неч ако не отивам май не съм сигура на дюза защото забравих да спомена че доста време карах без филтър и може дюзата да е дала фира.Благодаря на всички за пореден пътFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар