ЗдравеЙте колеги.От скоро карам брава 1.6 16v, 99 година.Колата е много запазена но има един странен проблем.При потегляне от място се получава ефекта на вкючен климатик,първо забива нос после потегля За да го избегна този момент потеглям с повече гас.Другото е ,че при каране примерно на 3-та предавка с 2000 оборота като подам средна гас колата се чуди да дръпне ли да спре ли.интересното е, че това нещо понякога не, че изчезва, ами почти не се забелязва ама е много рядко На колата съм направил пълно обслужване.Ангренажен ремък, ролки, масло, маслен филтър, въздушен филтър, антифриз, без горивен заЩото няма.При диагностиката на компа ми показа грешка бобина. Изчистиха ми я - никакъв резултатЧовека каза, че ламБда сондата има маааалко забавена реакция,но инече си работи.Поисках да ми свалят бензиновата помпа и да почистят цетката както и да ми замерят налягането.Всичко си е ок.Моля ако някой знае нещо по моя проблем да ме насочи каде да го търся,че по тия сервизи много дебело ми излизаБлагодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно забиване при потегляне?
Collapse
X
-
Точно това чета сега за тоя TPS До колкото разбрах на моята кола не се сменя само тои защото е по новия двигател.Сащо така прочетох във форума ,че при диагностика се хваща ако е той а на мене не мизлезе нищо такова Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 имали метод на проверка в домашни условия?Fiat Brava ELX 1.6 16v
Коментар
-
npace написа:Ако газовата ти уредба е без ламбда контрол или не е газов инжекцион т.е. обикновенна и ти прави проблем само на бензин на 90% TPS.Колега Близнашки , ако имаш познат или приятел с тоя мотор вземи от него TPS-a за малко да пробваш.Fiat Brava ELX 1.6 16v
Коментар
-
nikolai bliznashki написа:npace написа:Ако газовата ти уредба е без ламбда контрол или не е газов инжекцион т.е. обикновенна и ти прави проблем само на бензин на 90% TPS.Колега Близнашки , ако имаш познат или приятел с тоя мотор вземи от него TPS-a за малко да пробваш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33Fiat Brava ELX 1.6 16v
Коментар
-
nikolai bliznashki написа:Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:nikolai bliznashki написа:Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33Fiat Brava ELX 1.6 16v
Коментар
-
wwalker написа:На диагностика ще се види как реагират дюзите. Щом ти е дала бобина, значи почни от там. При повредена бобина е нормално да се държи така. Замери и поне съпротивленията - не трябва да са повече от 10К Ома.Fiat Brava ELX 1.6 16v
Коментар
-
Не я мисли много ламбда сондата. Те на всички казват, че има забавена реакция. При теб TPS-a е малко сложен - просто върви комплект с други джаджи и е доволно скъп. Може би от морга, но там си е до късмет и пак няма да ти излезе евтино. Иначе ако бобината ти дава нормални съпротивления се насочи към него - да ти го маркират в моргата, за да можеш евентуално да им го върнеш после, ако колата ти не върви добре с него.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар