Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно забиване при потегляне?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно забиване при потегляне?

    ЗдравеЙте колеги.От скоро карам брава 1.6 16v, 99 година.Колата е много запазена но има един странен проблем.При потегляне от място се получава ефекта на вкючен климатик,първо забива нос после потегля За да го избегна този момент потеглям с повече гас.Другото е ,че при каране примерно на 3-та предавка с 2000 оборота като подам средна гас колата се чуди да дръпне ли да спре ли.интересното е, че това нещо понякога не, че изчезва, ами почти не се забелязва ама е много рядко На колата съм направил пълно обслужване.Ангренажен ремък, ролки, масло, маслен филтър, въздушен филтър, антифриз, без горивен заЩото няма.При диагностиката на компа ми показа грешка бобина. Изчистиха ми я - никакъв резултатЧовека каза, че ламБда сондата има маааалко забавена реакция,но инече си работи.Поисках да ми свалят бензиновата помпа и да почистят цетката както и да ми замерят налягането.Всичко си е ок.Моля ако някой знае нещо по моя проблем да ме насочи каде да го търся,че по тия сервизи много дебело ми излизаБлагодаря предварително
    Fiat Brava ELX 1.6 16v

    #2
    Провери си TPS-а
    FIAT TEMPRA 1.6IE HSD 1994

    Коментар


      #3
      Точно това чета сега за тоя TPS До колкото разбрах на моята кола не се сменя само тои защото е по новия двигател.Сащо така прочетох във форума ,че при диагностика се хваща ако е той а на мене не мизлезе нищо такова Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 имали метод на проверка в домашни условия?
      Fiat Brava ELX 1.6 16v

      Коментар


        #4
        колеги моля помогнете повечето сервизи са от сорта: сЪвременната техника в ръцете на неукия е купчина желязо.
        Fiat Brava ELX 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Re: странно забиване при потегляне?

          И аз имам същия "проблем"-1:1! 1=6 16v - 98!!Имам и газова - на газ не го прави!!!Странно ми е, не е болка за умиране, но ме дразни!!И аз чакам за обяснение!

          Коментар


            #6
            струва ми се ,че ше си останем с чакането
            Fiat Brava ELX 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Ако газовата ти уредба е без ламбда контрол или не е газов инжекцион т.е. обикновенна и ти прави проблем само на бензин на 90% TPS.Колега Близнашки , ако имаш познат или приятел с тоя мотор вземи от него TPS-a за малко да пробваш.

              Коментар


                #8
                npace написа:
                Ако газовата ти уредба е без ламбда контрол или не е газов инжекцион т.е. обикновенна и ти прави проблем само на бензин на 90% TPS.Колега Близнашки , ако имаш познат или приятел с тоя мотор вземи от него TPS-a за малко да пробваш.
                Лошото е ,че нямам такъв приятел Ако има начин да разбера дали е ТPS ше купя ново от магазина.Незнам обаче как по друг начин да разбера какво е.
                Fiat Brava ELX 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  nikolai bliznashki написа:
                  npace написа:
                  Ако газовата ти уредба е без ламбда контрол или не е газов инжекцион т.е. обикновенна и ти прави проблем само на бензин на 90% TPS.Колега Близнашки , ако имаш познат или приятел с тоя мотор вземи от него TPS-a за малко да пробваш.
                  Лошото е ,че нямам такъв приятел Ако има начин да разбера дали е ТPS ше купя ново от магазина.Незнам обаче как по друг начин да разбера какво е.
                  TPS при вас потенциометър ли е? Ако е така при рязко настъпване на газта прави ли проблема? Освен това върви ли добре и набира ли при пълна газ?Може да ви се стори глупаво, но вижте как ще се държи колата със 100 октанов бензин!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
                    Fiat Brava ELX 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      nikolai bliznashki написа:
                      Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
                      Моя съвет е да пробвате с високо октанов бензин и тогава да се мисли за повреди. Щом и при пълна газ има проблем не е TPS. Ако изобщо е потенциометър. Вашия мотор има ли катализатор? Ако има изправен ли е? Ако няма с какво е заменен? Би трябвалбо да е с резонаторно гърне. При позапушен катализатор също се появява вашия ефект. Всъшност ако имате и е над 150 000 км. задължително го сменете с резонаторно гърне или нов катализатор, ако може да си го позволите.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        nikolai bliznashki написа:
                        Незнам дали е потенциометър даже ако трябва да съм честен незнам какво представлява,просто искам да си спестя хварлянето на пари по некадърни майстори.При ряско подаване на гас проблема си остава а при пълна гас немога точно да преценя струва ми се че след 4000 оборота е добре.Бравата ми е 99година и доколкото разбирам от форума двигателя ми е малко поразличен.Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
                        Моя съвет е да пробвате с високо октанов бензин и тогава да се мисли за повреди. Щом и при пълна газ има проблем не е TPS. Ако изобщо е потенциометър. Вашия мотор има ли катализатор? Ако има изправен ли е? Ако няма с какво е заменен? Би трябвалбо да е с резонаторно гърне. При позапушен катализатор също се появява вашия ефект. Всъшност ако имате и е над 150 000 км. задължително го сменете с резонаторно гърне или нов катализатор, ако може да си го позволите.
                        Да ти кажа колега и аз си мислех за катализатора а какво е поведението на колата когато дюзите са за ултра звук?П.П колата на ниски обороти работи изключително безшумно,това маи има нещо общо с гарнетата
                        Fiat Brava ELX 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          На диагностика ще се види как реагират дюзите. Щом ти е дала бобина, значи почни от там. При повредена бобина е нормално да се държи така. Замери и поне съпротивленията - не трябва да са повече от 10К Ома.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            wwalker написа:
                            На диагностика ще се види как реагират дюзите. Щом ти е дала бобина, значи почни от там. При повредена бобина е нормално да се държи така. Замери и поне съпротивленията - не трябва да са повече от 10К Ома.
                            Мерси колега ще замеря бобините както казваш обаче искам само да подчертая ,че колата работи много равномерно без вибрации както на ниски така и на високи обороти.Мисля сащо така парвата ми работа да е демонтаж на катализатор и монтаж на резонаторно гарне.Ако и това не помогне ще запо4на да тарся причината по метода на отхварлянето като подменям проблемните датчици които ми споменахте до сега.Значи досега аз съм направил следното:-Компютърна диагностика на която ми даде грешка бобина.При повторна диагностика след 500км нямаше грешки.-сменен въздушен филтър-почистване цедката на бензиновата помпа (не беше мръсна)-замерване налягането на бенз.помпа(в нормите)Много се притеснявам ,че има проблем с този ТПС датчик.Колко ли пари струва за моя двигател?Другото което ме притеснява е ламбда сонда.На диагностиката ми казаха ,че има малко забавени реакции ама си работи .
                            Fiat Brava ELX 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Не я мисли много ламбда сондата. Те на всички казват, че има забавена реакция. При теб TPS-a е малко сложен - просто върви комплект с други джаджи и е доволно скъп. Може би от морга, но там си е до късмет и пак няма да ти излезе евтино. Иначе ако бобината ти дава нормални съпротивления се насочи към него - да ти го маркират в моргата, за да можеш евентуално да им го върнеш после, ако колата ти не върви добре с него.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X