Айде и аз да се включа.Имам Мареа 1,6 стария мотор.Купих я с метанова уредба обикновенна и не работеше добре на бензин,прекъсваше и нямаше мощност и само я палех на бензин,докато един ден след около 25 000 км навъртени от мен на метан спря и да пали на бензин.Почнахме я с един приятел,първо налягане на бензиновата помпа в нормите беше,бензиновия филтър нов,последва сваляне на дюзи и ултразвук и о чудо,колата стана нова,палеше сутрин докато бутна ключа и си набираше добре,но си остана това което описвате ако карам със едвам натисната газ на която и да е предавка колата леко глъхне и се чуди какво да прави,с натискане на още милиметър от газта забива муцуната а ако дам още милиметър два си тръгва и си се изтрелва до пълната си газ.На метан това го няма,набира си плавно от 800 до 6000 оборота на която и да е предавка.Сменяни са ми също и кабели,свещи,Въздушен филтър,ламбда сондата е наред,няма грешки на комп.диагностика.Сега обмислям пак да ги сваля и да ги накарам да ги изчисти като ги пуснем 2 пъти един след друг,макар че след първото чистене им мерихме дебита и беше еднакъв на четирите.
Колко пари е ултра звука,и препоръчайте ми хубав сервис в софия или плевен,че за празниците ще съм си на село и плевен ми е близо
Имам още един въпрос.Един майстор ми каза ,че някъде в предния десен калник моя модел брава има горивен филтър за едри частици които струвал 200-300лж вярно ли е?Мисълта ми е данеби ако има такъв той да прави нещо колата да забива
Имам още един въпрос.Един майстор ми каза ,че някъде в предния десен калник моя модел брава има горивен филтър за едри частици които струвал 200-300лж вярно ли е?Мисълта ми е данеби ако има такъв той да прави нещо колата да забива
там е но не е толкова пари при всички положения сменял съм консумативи два пъти вече не е повече от 20-25лв
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Имам още един въпрос.Един майстор ми каза ,че някъде в предния десен калник моя модел брава има горивен филтър за едри частици които струвал 200-300лж вярно ли е?Мисълта ми е данеби ако има такъв той да прави нещо колата да забива
там е но не е толкова пари при всички положения сменял съм консумативи два пъти вече не е повече от 20-25лв
Може ли малко разяснение как да стигна до филтара? Не,че няма да го намеря ами да не разглобявам излишно грешни детайли по колата.
Здрасти колега.И аз скоро си купих Брава 1.6 99г. карам я 1 месец и имах такъв проблем в началото та даже и тема бях отварял оказа се че проблема ми беше от бензина или поне така си мислех. Като я взех и сипах 96 екстра форс почти цял резервоар. после го смених с лукоил 95 и колата се оправи.... до днескогато пак ми се появи същия проблем. Щото днес е малко мокричко и започнах да се чудя дали не е от въздушен филтър щото не съм го сменял. ама като гледам ти си си го сменил и пробма явно си остава. аз ще го сменя тази седмица пък дано се оправи.каква добавка препоръчвате за прочистване на дюзите и тва да зема да го направя?
Имам още един въпрос.Един майстор ми каза ,че някъде в предния десен калник моя модел брава има горивен филтър за едри частици които струвал 200-300лж вярно ли е?Мисълта ми е данеби ако има такъв той да прави нещо колата да забива
там е но не е толкова пари при всички положения сменял съм консумативи два пъти вече не е повече от 20-25лв
Дай малко повече инфо. Какъв е тоя горивен филтър на 1.6 16V под десния преден калник, за който никога нищо не съм чувал?
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
мм като ми сменяха масло и консумативи гледах отстрани и за горивния ровичкаха точно под заддния десен калник, но нз подробности колегите с повече технически познания трябва да кажат но за цената съм съгурен че е толковап.с. това с потеглянето, кадето се получава все едно си включил климатика, при мен се появява когато ми се е включила перката
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
мм като ми сменяха масло и консумативи гледах отстрани и за горивния ровичкаха точно под заддния десен калник, но нз подробности колегите с повече технически познания трябва да кажат но за цената съм съгурен че е толковап.с. това с потеглянето, кадето се получава все едно си включил климатика, при мен се появява когато ми се е включила перката
Не колега не си ме разбрал.Майстора ми каза някъде при подкалника на ПРЕДНИЯ десен калник което малко е очуди.Мисля си ,че този маистор нещо е в грешка и затова питам тук
когато колата е паркирана събира бензиновите пари от резервоара и когато тръгнеш ги пуска в колектора - екология . проблема не е от него , аз съм със същия проблем не върви понагорява но вече попретръпнах
Здравейте колеги.Извинявам се ,че чак сега пиша.Та по въпроса с бравата.След махането на катализатора колата започна да върви много повече,даже правихме състезания.Победих голф3 1.6 101кс и пасат б4 2.0 115кс (пасата направо го одрязвам от рас).След това никой не искаше да се състезава с мене :D проблема със забиванвто обаче си остана
Здравейте колеги....извинявам се че чак сега се включвам в темата но и аз имам същия проблем с пресецването, забивеане на муцуната , замислянето или там както го наричате!При мене проблема е следния ...светва ми лапичката за чекенджийн и колата си еб..... майката ходих на преглед ... всичко си е ОК с изключение на термостата... който още не е отстранен и се надявам след отстраняването му всичко да е ОКпроблема с термостата е че не затваря постоянно си е отворен!хубавото е че тая мизерия я прави от дъж на вятаp но когато го направи улучва точния момент :D иначе през останалото време сичко си е ОК впрочем карам Браво 2.0 20V което ме води на мисалта че проблема не е в колата а в марката
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар