Не я мисли много ламбда сондата. Те на всички казват, че има забавена реакция. При теб TPS-a е малко сложен - просто върви комплект с други джаджи и е доволно скъп. Може би от морга, но там си е до късмет и пак няма да ти излезе евтино. Иначе ако бобината ти дава нормални съпротивления се насочи към него - да ти го маркират в моргата, за да можеш евентуално да им го върнеш после, ако колата ти не върви добре с него.
Мерси колега.Въпреки това мисля да започна първо с катализатора и след това ще пиша да кажа какво е станало.
Не я мисли много ламбда сондата. Те на всички казват, че има забавена реакция. При теб TPS-a е малко сложен - просто върви комплект с други джаджи и е доволно скъп. Може би от морга, но там си е до късмет и пак няма да ти излезе евтино. Иначе ако бобината ти дава нормални съпротивления се насочи към него - да ти го маркират в моргата, за да можеш евентуално да им го върнеш после, ако колата ти не върви добре с него.
Мерси колега.Въпреки това мисля да започна първо с катализатора и след това ще пиша да кажа какво е станало.
На Пунтака го прави същият номер.На бензин се позачудва в ниските обороти при по-рязко натискане на педала или когато е студена.На газ това го няма,как и подам и излита.Сменях бобина преди 2 месеца,но поблема си остава...P.S.с обикновена газова съм и имам емулатор
Колеги и при мен го има този проблем само, че аз съм с 1,4 двигателя. Абе при потегляне не подам ли повече гас и по дълго време да задържа съединителя забива муцунка и чак след 2000 оборота почва да наема, това го прави и на 2ра и на 3та предавка. До като е студена го няма проблема тогава си върви и потегля чудесно. А и имам чувството от известно време, че е станала супер мудна... верно че никога не е била изтребител ама...... Особено на първа давам газ до ламарината оборотите се вдигат бързо пък колата все едно седи на място .. никакво ускорение. ПП мислех да си пусна отделна тема, но видях, че колегата е пуснал подобна и да не се дублират.
Колеги и при мен го има този проблем само, че аз съм с 1,4 двигателя. Абе при потегляне не подам ли повече гас и по дълго време да задържа съединителя забива муцунка и чак след 2000 оборота почва да наема, това го прави и на 2ра и на 3та предавка. До като е студена го няма проблема тогава си върви и потегля чудесно. А и имам чувството от известно време, че е станала супер мудна... верно че никога не е била изтребител ама...... Особено на първа давам газ до ламарината оборотите се вдигат бързо пък колата все едно седи на място .. никакво ускорение. ПП мислех да си пусна отделна тема, но видях, че колегата е пуснал подобна и да не се дублират.
Щом оборотите се вдигат а колата не реагира тогава проблема ти е в съединителя (боксува).
Колеги препоръчвам ви да сложите добавка за отпушване на инжектори, да напълните резервоара и да забравите за газта докато не го изгорите. При мен този проблем се появи след 15хил. на газ. Отначало се долавяше леко, но после започна да се задълбочава. Приех съвет от един приятел и след 150-200км на бензин с добавка не мога да си позная колата. От друга страна сега бензина и газта нямат фрапираща разлика, така че няма да ви бръкне в джоба кой знае колко.
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Колеги препоръчвам ви да сложите добавка за отпушване на инжектори, да напълните резервоара и да забравите за газта докато не го изгорите. При мен този проблем се появи след 15хил. на газ. Отначало се долавяше леко, но после започна да се задълбочава. Приех съвет от един приятел и след 150-200км на бензин с добавка не мога да си позная колата. От друга страна сега бензина и газта нямат фрапираща разлика, така че няма да ви бръкне в джоба кой знае колко.
Напълно съм съгласен с тебе ,но аз нямам газ и затова търся проблема другаде Колата в момента е на село в гаража затова няма развитие по моя проблем.За празниците се прибирам оставям старата и започвам вече да си карам фиатчето.Веднага ще пиша какво е станало защото няма да оставя нещата така.
Айде и аз да се включа.Имам Мареа 1,6 стария мотор.Купих я с метанова уредба обикновенна и не работеше добре на бензин,прекъсваше и нямаше мощност и само я палех на бензин,докато един ден след около 25 000 км навъртени от мен на метан спря и да пали на бензин.Почнахме я с един приятел,първо налягане на бензиновата помпа в нормите беше,бензиновия филтър нов,последва сваляне на дюзи и ултразвук и о чудо,колата стана нова,палеше сутрин докато бутна ключа и си набираше добре,но си остана това което описвате ако карам със едвам натисната газ на която и да е предавка колата леко глъхне и се чуди какво да прави,с натискане на още милиметър от газта забива муцуната а ако дам още милиметър два си тръгва и си се изтрелва до пълната си газ.На метан това го няма,набира си плавно от 800 до 6000 оборота на която и да е предавка.Сменяни са ми също и кабели,свещи,Въздушен филтър,ламбда сондата е наред,няма грешки на комп.диагностика.Сега обмислям пак да ги сваля и да ги накарам да ги изчисти като ги пуснем 2 пъти един след друг,макар че след първото чистене им мерихме дебита и беше еднакъв на четирите.
Коментар